loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 281 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی اکشن تیغه های طوفان Stormblades

کاری از استودیوی بازیسازی Kiloo

نسخه معمولی + نسخه مود شده

برای کسانی که بازی های اندروید را دنبال می کنند، استودیوی بازیسازی Kiloo یک نام بسیار آشنا می باشد. اما اگر شما با Kiloo آشنایی ندارید، باید بگوییم که این استودیوی بازیسازی سازنده بازی های معروفی نظیر Smash Champs و SubwaySurf می باشد که بازی موج سواران مترو، در حال حاضر یکی از محبوب ترین و زیباترین بازی های اندروید می باشد. این توضیحات را دادیم تا بازی جدید با نام Stormblades را که توسط همین استودیوی بازیسازی طراحی و ساخته شده است را معرفی کنیم.

Stormblades

ویژگی ها:

  • نمایش حرکات اکشن و سریع ضربات شمشیر
  • ارتقاء دادن قدرت شمشیر و قوی تر کردن آن
  • مبارزه با انواع دشمن های مختلف و بی رحم و کشتن آنها
  • قابلیت انجام مبارزه در مکان های مختلف برای به دست آوردن افتخار
  • دارا بودن گرافیک اچ دی بسیار خیره کننده و زیبا
alireza بازدید : 244 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بازی جدید و اکشن Brothers in Arms 3 اندروید

محصول کمپانی گیم لافت

دارای امتیاز 4.5 از 5.0 در گوگل پلی

نسخه معمولی + دو نسخه مگامود شده

توجه: اگر بازی به صورت آفلاین اجرا نشد، اینترنت خود را متصل کرده و مجدداً امتحان کنید.

نکته: آموزش برطرف کردن مشکل لایسنس به مطلب افزوده شد.

Brothers In Arms  یکی دیگر از شاهکار های کمپانی معروف بازی سازی گیم لافت  GameLoft می باشد . اگر شما به بازی های اکشن و تفگی علاقه دارید نباید این بازی فوق العاده را از دست بدهید همانطور که از اسم این بازی میتوان حدس زد این بازی در سبک های تفنگی و گروهی می باشد که نه تنها باید از جان خود مراقبت کنید باید از جان دیگر هم گروهی های خود نیز مراقبت نمایید. این بازی جز پر طرف دار ترین بازی های اول شخص در رابطه با جنگ جهانی می باشد که گیمر را محو خود می کند.

Brothers in Arms

شما در نقش سربازی در بازی ظاهر می شوید که به همراه یارانتا باید به جنگ با دشمنان بروید در این بازی شما باید علاوه بر جان خود از جان یاران خود نیز بسیا مراقبت کنید چون با از دست دادان آن های قطعا در سطح های بعدی دچار مشکلات بسیاری می شوید. سلاح هایی که شما در اختیار دارید مربوطه به جنگ جهانی می باشد و حس ان زمان ها را به شما منتقل می کند در این نسخه بازی طراحی گرافیکی شخصیت ها تغیر بسیاری کرده و کیفیت بیشتری دارد. اگر یخواهیم توصیف ساده ایی از این بازی بکنیم باید این طور گفت که همانند تماشای فیلمی در سینا هستید که جنگ جهانی را به تصویر می کشد گرافیک بالا صداگذاری فوق العاده و … تجربه ایی فراموش نکردنی از این بازی به شما می دهد.

برخی از ویژگی های Brothers In Arms :

  • استفاده از گرافیک بالا و شبیح سازی کم نقص
  • سلاح های متنوع کلاسیک
  • گروهی بودن بازی و حس طبیعی بودن اکثر صحنه ها
alireza بازدید : 256 شنبه 05 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Assassin’s Creed Pirates اندروید

امتیاز در گوگل پلی 4.4 از 5.0

نسخه معمولی + 2 نسخه مود شده

سر انجام کمپانی بزرگ یوبی سافت نسخه جدید بازی کیش آدم کش یعنی  Assassin’s Creed Pirates  را برای اندروید نیز منتشر کرد. در Assassins Creed Pirates  شما در نقش یکی از بزرگترین و ترسناک ترین دزدان دریایی کارائیب  ظاهر خواهید شد.  Alonzo Batilla کاپیتان جوان و جاه طلبی که درصدد است تا دریا ها را فتح کند، کشتی ها را غارت کند و بر ثروت و قلمرو خود بیافزاید.

Assassin's Creed Pirates 1.2.1

 

بازی دارای گرافیک فوق العاده و موسیقی بی نظیر است و برای اجرا آن حتما به سخت افزار بالایی نیاز خواهید داشت.

قابلیت های این بازی:

  • شرکت در جنگ های دریایی گوناگون
  • قابلیت ارتقای کشتی و جنگ افزار ها
  • افکت های 3 بعدی زیبا
  • جستجو به دنبال گنج در کارائیب
  • از بین بردن شوالیه های معبد
alireza بازدید : 165 شنبه 29 فروردین 1394 نظرات (0)

بازی جنگ تانک ها Armored Aces – 3D Tanks Online

نسخه معمولی + نسخه مود شده

برای کسانی که به جنگ بین تانک ها علاقه مند هستند، Armored Aces – 3D Tanks Online می تواند یک انتخاب بسیار عالی باشد که در آن مهارت هایشان را به رخ دوستانشان بکشند و بتوانند با جنگ با دیگر تانک ها، انها را شکست دهند.

Armored-Aces---3D-Tanks-Online

ویژگی ها:

  • انتخاب تانک دلخواه از میان + 40 تانک و وسیله زرهی مختلف
  • قابلیت ارتقاء دادن قدرت های تانک در طول انجام بازی
  • جنگ در محل ها و سرزمین های افسانه ای مختلف
  • رانندگی کردن با تانک های مدرن و جدید مختلف
  • دارا بودن گرافیک فوق العاده عالی و خیره کننده
alireza بازدید : 389 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Six-Guns: Gang Showdown

امتیاز در گوگل پلی : 4.5 از 5 

نسخه معمولی + نسخه مود شده با زبان انگلیسی + تریلر

تست شده بر روی نوت 3

Six Guns یک بازی گرافیکی و کاملا متفاوت از کمپانی گیم لافت است که در این بازی شرکت سازنده سعی کرده کاملا متفاوت عمل کند . در این بازی شما به جای کاراکتر اصلی بازی قرار دارید که باید از مراحل و ماموریت هایی که به شما واگذار می شود سربلند بیرون آیید . در این بازی فوق العاده زیبا شما سوار بر اسب خود در غرب وحشی و در دنیای وسترن به عنوان یک گانگستر به گشت و گذار، جنگ و کشتار می پردازید , انواع ماموریت های مختلف و گاها مشکل به عهده شما گذاشته می شود که لازمه صعود به مراحل بالاتر اتمام این مراحل به صورت موفقیت آمیز است .  همچنین یکی  از نکات جالب بازی امکان سوار شدن بر اسب و کنترل آن است که جذابیت بازی را دو چندان کرده است . 

Six-Guns 1.8.0

alireza بازدید : 328 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)

اولین نسخه از بازی WWE Immortals کشتی کچ اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود شده

دریافت امتیاز بالای 4.4 از 5.0 در گوگل پلی

به همراه تریلر رسمی

WWE Immortals عنوان بازی فوق العاده در سبک اکشن و مبارزه ایی شاهکاری از کمپانی Warner Bros. International Enterprises می باشد ، این بازی فوق العاده چندی پیش برای اولین بار بر روی اپ استور گوگل قرار گرفت ما نیز تصمیم گرفتیم این بازی زیبا را به شما کاربران گرامی معرفی نماییم ، صحنه های فول اچ دی ، گرافیک بسیار بالا و صداگذاری بسیار مهیج دست به دست یکدیگر میدهند تا شما تجربه فوق العاده ایی از یک بازی اکشن داشته باشید.

در این بازی شما باید با نمونه پیشرفته کشتی گیر های معروف مانند جان سینا، آندرتیکر، راک، هالک هوگان و غیره که از قدرت فوق انسانی برخوردارند به مبارزه بپردازید رقبا را از بین ببرید و لیگ را به دست بگیرید ، از ویژگی های این بازی می توان به : مبارزه در بیش از 10 رینگ مختلف ، امکان دریافت امتیاز و ارتقا شخصیت یا بازی کن خود ، امکان ساخت و پرورش یک مبارز به دلخواه با ابزار های مورد نیاز ، دارای لیگ جهانی قابلیت آنلاین و آفلاین آن اشاره نمود. اگر دوست دارید اوج هیجان را در مسابقات کشتی کج با چهره های افسانه ایی و قدرت UPS تجربه کنید این پیشنهاد را فراموش نکنید و درصورت دلخواه آن را از APKTOPS دانلود کنید.

WWE Immortals

alireza بازدید : 458 چهارشنبه 13 اسفند 1393 نظرات (0)
 

بازی جدید GTA China Town Wars برای اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود شده

عرضه شده در گوگل پلی با قیمت 4.99 دلار

سری جدید بازی های جی تی ای محصولی از کمپانی راک استار گیمز

آپدیت: نسخه 1.01 معمولی جایگزین شد. این نسخه با دیتای قبلی سازگار است.

Gta : China Town Wars جنگ در محله چینی ها محصولی جدید از کمپانی مشهور بازی سازی راک استا گیمز می باشد. افراد کمی پیدا می شوند که با سری بازی های GTA آشنا نباشد ، سری بازی های GTA تا به امروز برای کنسول ها و دیوایس هایی مانند Xbox ، PC ، Playstation ، ایفون و ایپاد و اسمارت فون های اندرویدی ساخته منتشر شده است جدید ترین ورژن این بازی یعنی China Town Wars به معنای جنگ در محله ی چینی ها ، می باشد که در تاریخ 27 آذر 93 منتشر شد.

China Town Wars

مانند نسخه های مشابه قبلی باید منتظر بازی با مراحل اکشن ، پر از تعقیب و گریز ، دعوا های خیابانی و گانگسر ها باشید. در این نسخه که شاید بتوان از اسم آن حدس زد اکثر مراحل در محله های چینی نشین امریکا می باشد به راحتی ماشین به دزدید ، مردم را غارت کنید ، با گانگستر های چینی به جنگ و دعوا بپردازید و اگر که دوست داشتید در کنار این کار ها معموریت هایی که به شما اعمال می شود را انجام دهید.این بازی دارای گرافیک فوق العاده زیبا ، سلاح های بسیار متفاوت ، ماشین های لوکس و اسپرت ، معمویت های هیجان انگیز ، صدا گذاری فوق العاده و مپ زیبا می باشد.

بی شک بازی Gta china town wars یکی از بهترین بازی های عرضه شده برای اسمارت فون های اندرویدی می باشد. به گفته سازنده این بازی فوق العاده اعتیاد آور می باشد و می تواند گیمر را تا ساعت ها مشغول خود کند هم چنین این بازی از چندین زبان : انگلیسی ، کانادایی ، ژاپنی ، فرانسوی ، المانی ، استرالیایی و ایتالیایی پشتیبانی می کند.

Gta china town wars هم اکنون با قیمت 4.99 دلار در مارکت اندروید – Google Play عرضه شده است که APKTOPS به صورت کاملا رایگان این بازی را همراه با دیتای 850 مگابایتی در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهد.

لازم به ذکر است که برای اجرای بازی باید دارای سیستم عامل اندروید 4.0 و بالاتر باشید هم چنین برای اجرای بدون مشکل مانند هنگ و لگ باید اسمارت فون شما از سخت افزار بالایی برخوردار باشد.

alireza بازدید : 244 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)



امکان ندارد یک کاربر آندرویدی بازی خور باشید ولی بازی طناب را ببر که در اصطلاح لاتین Cut the Rope خوانده می شود را نشناسید . این بازی یکی از بهترین های آندروید و آیفون بوده و هست که حالا شاهد سری جدید از این بازی پرطرفدار جهانی با گرافیک و گیم پلی بسیار زیبا و دلنشین و فوق العاده هستیم .

Cut the Rope Holiday Gift 1.6  (2)

در این بازی همان طور که می دانید باید با دقت و خیلی زیرکانه طناب ها را طوری پاره کنید که آب نبات در دهان Candy این موجود عجیب و دوست داشتنی بیفتد و در همین حین ستاره هایی که در اطراف شما قرار می گیرند را هم بدست بیاورید در غیر این صورت بازنده هستید !

 

ویژگی ها :

  • فیزیک فوق العاده
  • تصاویری رنگی روشن برای احساس زمستان
  • کشف دنیای واقعی در این ماجراجویی سرگرم کننده
alireza بازدید : 480 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بازی سرگرم کننده، گرافیکی و هیجان انگیز Zombiewood – Zombies in L.A

محصولی دیگر از کمپانی معتبر Gameloft

به همراه نسخه مود شده و دیتای آفلاین

به همراه تریلر رسمی بازی

با امتیاز 4.3 از 5 در گوگل پلی

کمپانی فرانسوی و بسیار معتبر Gameloft را می توان بزرگترین کمپانی سازنده بازی های موبایل دانست. نام گیم لافت کافیست تا یک بازی میلیون ها بار دانلود شود. این شرکت در سبک ها و موضوعات مختلفی صد ها بازی جذاب تولید و عرضه کرده است. در زمینه بازی های زامبی ها هم این شرکت آثار جالبی دارد. یکی از این بازی ها ، بازی Zombiewood می باشد. بازی Zombiewood یک بازی اکشن، طنزآمیز و گرافیکی می باشد که برای سیستم عامل های اندروید ساخته و عرضه شده است. با APKTops در معرفی و بررسی ویژگی های این بازی همراه باشید.

Zombiewood-Zombies-in-L.A

ویژگی ها :

  • گرافیک بالا و گیم پلی روان و مجذوب کننده
  • مقابله با موج های حمله زامبی ها به صورت دنباله دار
  • دارای 30 اسلحه مختلف با کاربردهای مختلف
  • طراحی گرافیکی و کارتونی شخصیت ها و جزئیات بازی
  • استفاده صحیح از عناصر خنده دار و طنز آمیز
  • ارتباط دادن بازی با دنیای هالیوود و لوس آنجلس
alireza بازدید : 163 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بازی جذاب، گرافیکی و سنگین XCOM: Enemy Within

محصول شرکت معتبر 2K Games Inc

با حجمی نزدیک به 2.8 گیگابایت

با قیمت 12.99 دلار و امتیاز 4.7 از 5 در گوگل پلی

به همراه تریلر رسمی بازی

توجه: این بازی تنها قابل اجرا بر روی سیستم عامل های Android 4.0 به بالا با سیستم پردازشی قدرتمند می باشد.

XCOM: Enemy Within عنوان جدیدی از سری بازی های XCOM است که نسخه اول آن در 12 نوامبر 2014 رونمایی و با قیمت 12.99 دلار به معرض فروش قرار داده شد. Enemy Within را می توان به نوعی ادامه نسخه Enemy Unknown دانست. 2K Games شرکت سازنده این بازی می باشد که بازی های معتبری همچون NHL2K , NBA2K , Civilization Revolution ، Turd Birds و … را در لیست آثار خود دارد. با APKTops در معرفی بازی XCOM: Enemy Within همراه باشید.

XCOM-Enemy-Within

ویژگی ها :

  • گرافیک بالا با طراحی سه بعدی مدل ها
  • گیم پلی جذاب و هیجان انگیز
  • سبک استراتژیک و اکشن
  • صحنه های اکشن و برخوردهای زیاد در بازی
  • دارای سلاح های مختلف
  • نقشه ها و مکان های مختلف
  • شخصیت ها و دشمنان جدید

 

بازی XCOM: Enemy Within

بازی XCOM: Enemy Within نسخه Standalone یا به اصطلاح DLC جداگانه بازی XCOM: Enemy Unknown می باشد که اولین بار در سال 2012 برای کنسول های بازی و کامپیوتر عرضه شد. شرکت بازی سازی 2K Games بعد از مدت ها کار بر روی این نسخه، حالا نسخه Android و iOS این بازی محبوب را برای فروش عرضه کرده است.

XCOM: Enemy Within در واقع ادامه و الگو برداری شده از ماهیت بازی XCOM: Enemy Unknown می باشد که البته این بار با مراحل بیشتر، گرافیک و گیم پلی بهبود بخشیده شده، سلاح های جدید، شخصیت های جدید و نقشه های جدید رونمایی شده است. سبک بازی XCOM: Enemy Within استراتژیک و action-based می باشد. بازی دارای مراحل مختلف است و در جریانات متعدد و البته در راستای یکدیگر پیش می رود.

در بازی گروه های مختلفی از انسان ها و موجودات فضایی دیده می شوند. شخصیت های بازی از جمله یاران شما و دشمنان شما هم از جزو همین گروه ها خواهند بود. سلاح های شما مجهز تر شده و قابلیت ها و مهارت های جدیدتری کسب می کنید. این بازی یکی از پر حجم ترین بازی های عرضه شده برای سیستم عامل های هوشمند Android و iOS تا به امروز بوده است. حجم نهایی بازی چیزی نزدیک به 3 گیگابایت می باشد. به گفته سازندگان جزئیات XCOM: Enemy Within بسیار گرافیکی هستند و برای اجرای هرچه بهتر این بازی بهتر است برنامه های دیگر همگی بسته باشند.

توجه: به دلیل گرافیک بالا و حجم سنگین، بدیهی است که این بازی بر روی گوشی ها و تبلت هایی با سیستم پردازشی ضعیف (پردازنده های 2 هسته زیر 1.5 گیگاهرتز، حافظه رم پایین تر از 1.5 گیگابایت و گرافیک های ضعیف) اجرا نمی شود و یا در صورت اجرا با لگ و افت فریم شدید همراه خواهد بود. همچنین XCOM: Enemy Within تنها قابل اجرا بر روی اندروید 4 به بالا می باشد.

نکته: با توجه به حجم بالای بازی (2.8 گیگابایت) دیتای بازی در 3 قسمت فشرده سازی شده است. بعد از دانلود هر 3 بخش ، باید آن ها را در یک فولدر استخراج کنید.

راهنمای نصب: بعد از نصب فایل نصبی APK ، فولدر دیتای بازی را به آدرس sdcard/Android/obb انتقال دهید و بازی را اجرا کنید.

alireza بازدید : 364 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه Sniper 3D Assassin اندروید

نسخه معمولی + مود شده

Sniper 3D Assassin نام یک بازی اکشن و زیبا است که به تازگی در گوگل پلی منتشر شده است. 

در این بازی شما در نقش یک تک تیرانداز حرفه ای هستید که باید عملیات های مختلفی را انجام دهید. رهایی گروگان، کشتن مجرمین و … از جمله این ماموریت ها می باشد.

اسلحه مورد نظر خود را بخرید، آن را ارتقا دهید و به مقابله با مجرمین بپردازید. Sniper 3D Assassin بر خلاف حجم کمی که دارد دارای گرافیک خوبی است و موفق شده امتیاز 4.5 از 5 را در گوگل پلی کسب کند.

Sniper-3D-Assassin-1

انواع اسلحه های مختلف ر بازی وجود دارد که می توانید آن ها را خریداری کنید و ارتقا دهید.

alireza بازدید : 254 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بازی داستانی و ترسناک The Survivor: Rusty Forest به همراه دیتا و ویدئوی گیم پلی بازی

نسخه کامل و نهایی بازی (این نسخه، ورژن Early Access بازی نیست و نسخه اصلی می باشد)

با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

تست شده توسط APKTops

قابل اجرا بدون نیاز به روت و کاملاً آفلاین

The-Survival-Rusty-Forest 

بازی های ترسناک همیشه جزو سبک های خاص بازی های ویدئویی بوده اند و طرفداران خاص خودشان را دارند. بعضی از گیمرها فقط و فقط دنبال بازی هایی با موضوعات ترسناک و هیجان انگیز هستند. تا قبل از این شاهد عرضه بازی های ترسناک زیادی در کنسول های مختلف مثل سری PlayStation , XBOX و کامپیوتر بوده ایم و کمتر شاهد عرضه اینگونه بازی ها در پلتفرم های موبایل های هوشمند از جمله اندروید بودیم. اما با پیشرفت دستگاه های هوشمند قابل حمل مثل موبایل ها و تبلت ها و به یمن وجود سیستم عامل های خوبی مثل اندروید، این روزها گیمرها هر چه بیشتر به سمت این دستگاه ها جذب می شوند و بالطبع بازی سازان نیز برای تأمین نیازهای بازیکن ها فعالیت زیادی در ساخت بازی ها برای این سیستم عامل ها انجام می دهند.

بازی The Survivor: Rusty Forest یکی از بازی های جذاب در این زمینه است که توسط استودیوی Starship Studio ساخته و عرضه شده است و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد. The Survivor: Rusty Forest در واقع یکی از نسخه های سری بازی های The Survivor می باشد. این بازی به صورت اول شخص بوده و در ژانر وحشت ساخته شده است. اگرچه نمی توان بازی را برای کسانی که به فیلم ها و بازی های ترسناک آشنا هستند واقعاً ترسناک دانست اما برای کسانی که به یک تجربه ی جدید در این زمینه نیاز دارند این بازی می تواند بسیار ترسناک باشد. در ادامه مطلب با معرفی و توضیحات تکمیلی این بازی همراه برترین های اندروید باشید.

alireza بازدید : 140 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Battle Group 2

نسخه معمولی + مود شده

Battle Group 2 یک بازی اکشن به سبک استراتژیک است که در آن شما یک توپچی هستید و باید توسط ناو های جنگی هواپیما های دشمن و کشتی ها را نابود کنید. 

در این بازی می توانید سلاح ها را ارتقا دهید و قدرت بیشتری به دست آورید.

این بازی به سبک شبیه سازی است و ناو های موجود در بازی شباهت زیادی با مدل واقعی دارند. 

Battle-Group-2-1

ویژگی ها:

  • دارای 30 مرحله
  • 8 مدل ناو و ناوچه
  • امکان ارتقای سلاح ها
  • کیفیت اچ دی
  • گرافیک بالا
alireza بازدید : 113 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Beat the Boss 2 اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود شده

یک بازی بسیار زیبا و خنده دار – امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5

مطمئنا اگر از دنبال کنندگان سایت Apktops باشید بازی بسیار زیبا و خنده دار Kick the boss را به خاطر می آورید. قصد معرفی نسخه جدیدی از این بازی با گرافیک و گیم پلی بسیار زیباتر و عالی تر و البته با نامی دیگر و متفاوت با نام Beat the Boss 2 را داریم .

Beat the Boss 2 2.4

در این بازی رییس دوباره بازگشته و آماده است تا زندگی شما را شبیه به زندگی کردن در جهنم کند اما شما دیگر آن کارمند خوب که هر چه رییس می گوید نیستید و با مخالفت به او می پردازید . شما تغییر کرده اید و با قدرتی که اکنون دارید می بایست تمامی زجرهایی که او در این مدت بر شما روا داشته است را جلوی چشمانش آورده و انتقام بگیرید . برای این کار می توانید از خطرناک ترین سلاح های ساخت بشر بهره گرفته رییس خود را چنان بکوبانید که عبرتی باشد برای آیندگان شما ، برای دانلود آخرین نسخه از این بازی بسیار زیبا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

alireza بازدید : 158 شنبه 17 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Subway Surfers اندروید

 (( سفر به بانکوک تایلند )) - امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی

نسخه معمولی + نسخه مود شده + نسخه مخصوص پردازنده ها و گوشی های ضعیف (نسخه بدون موزیک )

Subway Surfers یک بازی فوق العاده زیبا و مهیج است که اضطراب و هیجان را در آن به طور کامل احساس خواهید کرد! در این بازی کنترل شخصیت بازی به دستان شما و تاچ اسکرین گوشی اندرویدی شماست که باید با پرش به موقع از موانع و جمع آوری سکه و امتیاز به مراحل بالاتر بروید.

Screenshot_1

در این بین موانع زیادی همچون قطارهای بر سر راه حرکت نیز در مقابل شما وجود دارند که اگر به آن ها برخورد کنید صورت شما به طرز وحشتناکی پخش LCD گوشی اندرویدی تان خواهد شد :-D این بازی زیبا با گرافیک بالا و مراحل بسیار مهیجی است که دانلود آن را به تمام apktops ای ها پیشنهاد می کنیم.

تعداد صفحات : 40

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 218
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,314
  • بازدید ماه : 1,685
  • بازدید سال : 52,774
  • بازدید کلی : 342,235