loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 184 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Trial Xtreme 3 اندروید

بنا به درخواست کاربران نسخه کمیاب ساده و مود نشده بازی اضافه شد

پیشنهاد می کنیم حتما به این نسخه آپدیت کنید . گیم پلی بازی در این نسخه بسیار روان و لذت بخش شده است 

اگر از مشتری های قدیمی سایت apktops هستید و پست های سایت را دنبال کرده باشید مطمئنا نام بازی Trial Xtreme برایتان آشناست و اگر این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید  مطمئنا تا مدت ها درگیر و معتاد آن بوده اید . Trial Xtreme 3 یک بازی موتور سواری اما موتور سواری کاملا متفاوت است که در آن باید با حرکات بسیار طبیعی راننده موتور ، که هدایت آن در دستان شماست مراحل را به اتمام برسانید.

Trial Xtreme 3

alireza بازدید : 247 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

Dirt-Bike-Racing-3D

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

چه کسی می‌گوید فقط موتورسواران حرفه‌ای می‌توانند از موتورسواری در جنگل و تپه‌های صخره‌ای لذت ببرند؟ Dirt Bike Racing 3D یک بازی شگفت‌آور است که دوستداران موتورسواری کوهستان می‌توانند بدون داشتن یک موتور واقعی از آن لذت ببرند. در این بازی مکان‌های مختلفی وجود دارد که در شرایط مختلف جوی می‌توانید در آنها بازی کنید. برای برنده شدن باید با حداکثر سرعت برانید و در عین حال مواظب باشید واژگون نشوید.

alireza بازدید : 501 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Dark-Roads

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مهارت رانندگی خود را در بازی موتورسواری Dark Roads به همگان نشان دهید ! در این بازی شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و در جاده های خطرناک رانندگی کرده و از موانع وحشتناک عبور نمایید . در جنگل های پر پیچ و خم رانندگی نموده و ترس واقعی را احساس کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گیم پلی هیجانی ، رانندگی در جنگل های خطرناک و گرافیک بسیار خوب اشاره داشت . لازم به ذکر  است که  این بازی یک بازی کاملا اعتیاد آور بوده و مطمئنا پس از اجرا مجذوب آن خواهید شد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 60 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Bike-Mayahem

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Bike Mayhem Mountain Racing بهترین بازی دوچرخه سواری برای دیوایس های اندرویدی می باشد . دوچرخه مورد نظر خود را انتخاب نموده و در کوهستان ها مسابقه دهید . اگر فکر می کنید که در دوچرخه سواری مهارت دارید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید . در کوهستان ها و بیابان ها مسابقه داده و از موانع عبور کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود بیش از ۱۰۰ دوچرخه ، در دسترس بودن آیتم های متنوع و گیم پلی پویای آن اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و اشتراک گذاری نمرات

وجود بیش از ۱۰۰ دوچرخه

گرافیک بسیار عالی

گیم پلی اعتیاد آور

alireza بازدید : 58 یکشنبه 04 اسفند 1392 نظرات (0)

Mad-Skills

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Mad Skills Motocross 2 یکی از بهترین و اعتیادآور ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . در این بازی شما بایستی از میان موتورهای موجود یکی را انتخاب نموده و سپس مسابقه را آغاز نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره انجام داده و با دوستان خود رقابت کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود فیزیک واقع گرایانه ، وجود ۷ موتور سیکلت ، سازگاری کامل  با تبلت ها و رقابت با دوستان اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

کنترل شتاب سنج

بهبود عملکرد بازی

حذف تبلیغات

alireza بازدید : 90 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Trial Xtreme 3

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Trial Xtreme 3 باید دوستان خود را به چالش کشانده و سپس به پیروزی برسید . گیم پلی این بازی فوق العاده اعتیادآور بوده و مدت ها می تواند شما را سرگرم کند . این بازی با ارائه ۷۶ مرحله چالش انگیز به یکی از بهترین و هیجان انگیز ترین بازی های موجود در گوگل پلی تبدیل شده است . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موتور مورد نظر خود را سفارشی سازید . از قابلیت اصلی این بازی جذاب می توان به امکان انجام آن به صورت آنلاین و رقابت با دوستان در سراسر جهان نیز اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از شتاب سنج گوشی می توانید موتور خود را کنترل نمایید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۶ مرحله هیجان انگیز

رقابت با سایر بازیکنان

قابلیت ارتقا موتور

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 60 شنبه 27 مهر 1392 نظرات (0)

Moto Racer 15th Anniversary

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Moto Racer 15th Anniversary یکی از بهترین و سریع ترین بازی های موتور سواری برای دستگاه های اندرویدی بوده که شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با دوستان خود رقابت کنید . این بازی با بیش از ۳ سطح دشواری ارائه شده که باید آن ها را پشت سر بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار زیبا و رنگارنگ می باشد . دقت داشته باشید که اگر تا به حال با موتور خود سرعت ۳۰۰ کیلومتری را تجربه نکرده اید ، پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . با نهایت سرعت حرکت کرده و همانند یک سوپرمن از رقیبان خود پیشی بگیرید !

ویژگی های اصلی:

تجربه سرعت باورنکردنی تا ۳۰۰ کیلومتر

رقابت باورنکردنی با دوستان

ارائه با سه سطح دشواری

گرافیک بسیار خوب

alireza بازدید : 219 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

Real-Motor-HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا به بازی های موتور سواری آن هم در خیابان های شلوغ علاقه مندید ؟
اگر چنین است به هیچ وجه بازی Real Moto HD را از دست ندهید . در ابتدا بایستی موتور سیکلت مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس مسابقه را آغاز کنید . بیش از ۶ آهنگ کلاسیک در این بازی وجود داشته که در حین انجام مسابقات برای شما پخش خواهد شد . تجربه رانندگی خوبی را با این بازی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید .

ویژگی های اصلی:

تجربه رانندگی واقعی موتور

گرافیک خیلی خوب بازی

به چالش کشاندن دوستان

alireza بازدید : 60 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

MOTO STRIKER HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

شما می توانید در بازی MOTO STRIKER HD با دوستان خود رقابت کرده و آن ها را شکست دهید . قطعا تجربه بسیار خوبی را با این بازی خواهید داشت . تنها کافی است موتور خود را انتخاب کرده و گاز دهید !  بدون شک تصاویر اچ دی و سه بعدی به کار رفته در این بازی شما را خوشحال خواهد کرد . اکنون سوار بر موتور خود شده و با دوستان رقابت را آغاز کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری سکه های متعدد

سرعت بالای موتورها

گیم پلی هیجان انگیز

محیط سه بعدی

 

تغییرات نسخه اخیر:

عملکرد بهتر Cpu/Gpu هنگام بازی

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 145 چهارشنبه 22 خرداد 1392 نظرات (0)

Xtreme-Wheels-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Xtreme Wheels Pro یک بازی زیبا و جذاب برای تمامی علاقه مندان به ورزش موتورسواری با مانع می باشد . اگر شما از طرفداران بازی Trial Xtreme هستید بی شک این بازی نیز خواهد توانست نظر شما را به خود جلب نماید . سطح های شیب دار ، بشکه ها ، مواد منفجره ، شکاف های بزرگ و بسیاری از خطرات دیگر از جمله چیزهایی هستند که هنگامی که سوار بر موتور خود هستید در این بازی انتظار شما را می کشند . برای گذر از موانع پیش روی خود می بایست با حفظ تعادل خود و البته کنترل داشتن بر سرعت موتور موانع را تک تک رد نمایید . از جمله ویژگی های بسیار مهم این بازی بهره گیری از گرافیک فوق العاده جذابی است که قطعا شما را شگفت زده خواهد نمود .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 161
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 335
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,431
  • بازدید ماه : 1,802
  • بازدید سال : 52,891
  • بازدید کلی : 342,352