loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 92 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Boeing-Flight-Simulator-2014

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Boeing Flight Simulator 2014 پیشرفته‌ترین بازی شبیه‌سازی پرواز برای اندروید است. فیزیک این بازی پس از سالها کار برای بهبود و بهینه‌سازی، اکنون در دسترس عموم قرار گرفته. خود را برای تجربه واقعی پرواز بر فراز شهر نیویورک آماده کنید! یکی از فرودگاه‌های معروف در دنیا را انتخاب و با بیش از ۱۶ هواپیما در بیش از ۴۰۰ مأموریت پرواز کنید. وضعیت آب و هوایی هم در این بازی شبیه سازی شده است و می‌توانید هوای صاف و آقتابی، طوفان و رعد و برق و آشفتگی را تجربه کنید.

لیست هواپیماهای موجود:

Boeing 747-400
Boeing 757
Boeing 707
Airbus A320
Cessna 172
Beech Musketeer
Learjet 60 xr
Antonov Av-12
Antonov Av-24
British Aerospace BAE 147
F-18
F-22
F-86 Saber
Mig 29
SU-35
Antonov Av-24 Militar

 

 

alireza بازدید : 311 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

Zombie-Gunship

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Zombie Gunship شما را بر روی صندلی تیرانداز یک هواپیمای مسلح AC-130 برای حمله های هوا به زمین قرار می‌دهد. با برنامه‌ریزی شلیک‌های خود زامبی ها را تکه تکه کنید تا از بازماندگان حملات زامبی‌ها محافظت کنید. می‌توانید در تاریکی از دوربین دید درشب استفاده کنید

دارای اسلحه ۲۵ میلیمتری و توپ‌های ۴۰ و ۱۰۵ میلیمتری

با کشتن زامبی ها امتیاز بگیرید و با امتیازها تجهیزات خود را ارتقا دهید

پشتیبانی از دسته بازی

alireza بازدید : 65 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Look-out-Below

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Look Out Below! یک بازی جذاب هوایی است که در آن هواپیمای شما آسیب دیده و در حال سقوط می باشد . کاری که می بایست انجام دهید پرتاب کردن محموله های مختلف موجود در هواپیما به بیرون است تا از میزان خسارات کاست شود . به طور مثال حیوانات اهلی می بایست تنها در زمین های هموار ، جایی که محل زندگی شان است پرتاب شوند و وسایلی مانند پیانو ، گاو صندوق در دریا بیفتند و اما انسان هایی نیز که در هوپیما حضور دارند در مکان های امنی مانند خانه ها باید فرود بیایند . پس حواس خود را جمع کرده و زمین زیر پایتان را به خوبی مشاهده کنید تا هر چیز در جایی که می بایست ، پرتاب شود .

ویژگی ها :

 ۳۳ مرحله منحصر به فرد
۴ سطح بی پایان برای آزمایش مهارت های کاربر
استفاده از هواپیما های متفاوت

alireza بازدید : 55 پنجشنبه 01 اسفند 1392 نظرات (0)

Superior-Tactic

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Superior Tactics بازی زیبا و چالش بر انگیز است که در آن شما باید از ناوگان خود در برابر دشمنان محافظت کنید . شما باید ناوگان قدرتمندی برای خود آماده کنید تا در برابر دشمن قوی باشید , در این راه انواع سلاح ها و کشتی ها در اختیار شما قرار میگیرد . کشتی بسازید با انواعی سلاح و موشک های دور برد تا در برابر دشمن هیچونه ضعفی نداشته باشید . ماموریت ها را پشت سر بگذارید تا مرحله های جدید و سلاح های بیشتر دریافت کنید

alireza بازدید : 76 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

C.H.A.O.S Multiplayer Air War

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آماده پرواز بر فرار آسمان ها شده و دشمنان خود را از بین ببرید . در بازی C.H.A.O.S Multiplayer Air War شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با هلیکوپتر هایی که در اختیار دارید دشمنان خود را نابود کنید . تجربه خوبی از پرواز در هوا را با این بازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . در حال حاضر یک سازمان مخفی به نام C.H.A.O.S توسط بزرگ ترین دیکتاتور های جهان تاسیس شده است . هدف این سازمان سلطه بر تمام جهان است . اما هنوز یک خلبان شجاع وجود داشته که قصد دارد جلوی نفوذ این سازمان را بگیرد . 

ویژگی های اصلی:

شبیه ساز هلیکوپتر واقعی

جلوه های صوتی بی نظیر

امکان ارتقا هلیکوپترها

alireza بازدید : 62 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

Adventures-In-the-Air

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در بازی Adventures In the Air شما باید به عنوان یک خلبان نخبه بر فراز آسمان ها پرواز کرده و با هواپیمای خود در آسمان ها مانور دهید . اما دقت داشته باشید که این کار به آسانی ها صورت نخواهد گرفت ، زیرا موانع مختلفی در دره های عمیق وجود داشته که بایستی از آن ها عبور کرده و در نهایت پرواز کنید . مهم تر از همه این است که باید تمام تلاش خود را به کار برده و در برابر دشمنان خود ایستادگی کنید . برای زنده ماندن ناچار هستید ماموریت ها را پشت سر بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل از تبلت های اندرویدی پشتیبانی کرده و این امکان را خواهید داشت تا آن را بر روی تبلت خود نیز نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

وجود هواپیماهای مختلف در بازی

وجود دستاوردهای متعدد

جمع آوری سکه و طلا

alireza بازدید : 78 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Air

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر به دنبال بازی های هیجان انگیز و گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Sky Gamblers: Air Supremacy را از دست ندهید . در این بازی شما بایستی با جنگنده های خود در هوا پرواز کرده و دشمنان را از بین ببرید . جلوه های بصری و صوتی به کار رفته در این بازی کاملا حرفه ای بوده و مطمئنا از انجام بازی لذت خواهید برد . دقت داشته باشید که گرافیک این بازی به صورت اچ دی ارائه شده است . با استفاده از سلاح های مرگباری که در اختیارتان قرار می گیرد دشمنان خود را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت آنلاین نیز انجام دهید .

ویژگی های اصلی

وجود جلوه های بصری و صوتی بی نظیر

نابود کردن دشمنان و رقیبان

انجام بازی به صورت آنلاین

گرافیک اچ دی بازی

alireza بازدید : 55 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Tiamat X

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

امپراطوری Choazid  قصد دارد تا به شما حمله کند . ماموریت شما در این بازی این است تا این حملات را دفع کرده و دشمنان را نابود کنید . این امپراطوی با ارسال موشک های بسیار قوی قصد تخریب سیاره شما را دارد . شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . تمام تلاش و اهتمام خود را به کار گرفته و حملات آن ها را دفع کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های مورد نظر خود را ارتقا دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

کنترل کامل شیب

alireza بازدید : 97 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

Six O'Clock High

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Six O’Clock High شما باید با هواپیمای خود وارد آسمان شده و سپس هواپیماهای دیگر را از بین ببرید . تجربه خوبی را با این بازی در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . بیش از ۱۴ هواپیمای معروف در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید . دقت داشته باشید که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

عملکرد عالی در گوشی های قدرتمند

وجود ۱۴ هواپیمای معروف

گرافیک کاملا زنده و شفاف

پشتیبانی از تبلت ها

alireza بازدید : 67 جمعه 19 مهر 1392 نظرات (0)

Racing Glider

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Racing Glider شما باید با موتور خود در هوا پرواز کنید ! کنترل این موتور هوایی به هیچ گونه مهارت خاصی احتیاج ندارد ، تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید . از پرواز آزاد در سطح آسمان نهایت لذت را ببرید . این بازی شامل ۲۷ مرحله هیجان انگیز بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . دقت داشته باشید که در طول مراحل ممکن است وضعیت آب و هوایی نیز تغییر کند . همچنین لازم به ذکر است که دستاوردهای مختلفی در این بازی وجود داشته که شما بایستی آن ها را به دست آورید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۲۷ مرحله هیجان انگیز

وجود دستاورد های مختلف

کنترل بسیار آسان و روان

وجود ۳ نوع گیم پلی

alireza بازدید : 53 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD789

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با استفاده از هواپیمای خود در آسمان به گشت و گذار بپردازید ؟ بازی FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD  یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . بیش از ۵۰ ماموریت هیجان انگیز در بازی وجود داشته که شما باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵ هواپیمای منحصر به فرد بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید .

ویزگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۵ هواپیما

هیجان بسیار بالای بازی

alireza بازدید : 52 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Infinite Flight

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 بازی Infinite Flight یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید می باشد . از پرواز بی نهایت در آسمان نهایت لذت را ببرید . شما می توانید مناظر بسیار زیبا و شیک را مشاهده کنید . این بازی جامع ترین شبیه ساز تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی است ! پرواز کردن را در روز و شب همراه با شرایط جوی مختلفی تجربه نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۳۱ نوع هواپیما در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۳۱ نوع هواپیما

پرواز در شرایط جوی مختلف

دستاوردهای مختلف

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی از باگ ها هنگام اجرای بازی

رفع مشکلات مربوط به صدا

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 58 شنبه 02 شهریور 1392 نظرات (0)

Xtreme Soaring 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا تا به حال مانند یک پرنده در آسمان پرواز کرده اید ؟  آیا دوست دارید تا در هوا پرواز کنید ؟ ما بازی Xtreme Soaring 3D را به شما پیشنهاد می کنیم . این بازی در حال حاضر یکی از بهترین بازی های هواپیمایی برای سیستم عامل اندروید می باشد . جلوه های صوتی و فیزیک واقع گرایانه این بازی بسیار هیجان انگیز بوده و مطمئنا از بازی کردن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که وجود تصاویر ماهواره ای با کیفیت بالا و رقابت آنلاین با دوستان از قابلیت های اصلی این بازی می باشند .

ویژگی های اصلی:

امکان بازی به صورت آنلاین

وجود زمین های واقع گرایانه

وجود کابین گرافیکی

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود دکمه خروج در بازی

بهبود عملکرد گرافیکی

رفع برخی اشکالات

alireza بازدید : 61 چهارشنبه 19 تیر 1392 نظرات (0)

Flight Theory Flight Simulator

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا پرواز کردن بر فراز کوه ها، دره ها، آبشار ها، و غار ها را دوست دارید؟ ما بازی Flight Theory Flight Simulator  را به شما معرفی می کنیم. در این بازی می توانید به آسانی بر روی فرودگاه ها فرود بیایید. میزان شیب برای پرواز کردن و فرود آمدن را باید با گوشی اندرویدی خود کنترل کنید. لازم به ذکر است که این بازی، شبیه ساز پرواز هواپیما می باشد.

ویژگی های اصلی:

امکان فرود بر روی فرودگاه ها

پرواز بر فراز کوه ها، دره ها و آبشار ها

تکمیل ماموریت های آنلاک

شبیه ساز یک هواپیما

alireza بازدید : 61 سه شنبه 04 تیر 1392 نظرات (0)

Flight Simulator 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Flight Simulator Boeing Hawaii یکی از بهترین بازی های هواپیمایی برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر قصد دارید تا یک بازی هواپیمایی گرافیکی را بر روی گوشی خود تجربه کنید، بدون شک این بازی را بر روی گوشی نصب نمایید . پرواز خوبی را با هواپیمای بوئینگ ۷۴۷ داشته باشید . قابل توجه است که شما می توانید از داخل کابین نیز هواپیما را کنترل کنید .

ویژگی های اصلی:

امکان پرواز در روز و شب

۴ ماموریت مختلف

مدل بوئینگ ۷۴۷

امکان دیدن کابین خلبان

کنترل هواپیما از داخل کابین (اختیاری)

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 212
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,308
  • بازدید ماه : 1,679
  • بازدید سال : 52,768
  • بازدید کلی : 342,229