loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 67 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Toys-Alive-Fight-Club

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

تا رسیدن به پیروزی به مبارزه خود ادامه دهید! در بازی Toys Alive: Fight Club (BETA) اسباب‌بازی‌های خود را به ماجرواجویی‌های مبارزه‌ای ببرید که هرگز قبلاً بر روی موبایل مشاهد نشده‌اند. اتاق شما میدان نبرد اسباب‌بازی‌ها شده است و تنها یک برنده می‌تواند باقی بماند.

ویژگی‌ها:

گرافیک شگف‌انگیز به همراه شخصیت‌های سه‌بعدی با جزئیات بالا

کنترل‌های آسان

نبردهای سریع

اسباب‌بازی‌ها در انیمیشنی زیبا به نبرد ادامه می‌دهند

شخصیت‌های منحصربه فرد با قابلیت‌ها و اسلحه‌های ویژه

alireza بازدید : 104 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Undead-Slayer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Undead Slayer Extreme SEA به نبردهای بی‌پایان با زامبی‌های جنگجوی وحشتناک بپردازید، دوستان خود را به بازی دعوت کنید و برای کسب عنوان بهترین زامبی بجنگید! همه خائنان از سلسله چینی برای وارد عمل شدن آماده‌‌اند. تنها برگزیدگان می‌توانند زامبی‌ها را از بین ببرند و پادشاهی سقوط کرده را بازسازی کنند. این بازی با گرافیکی شگفت‌انگیز، پر است از حرکت‌های اکشن هیجان‌اور و کنترل‌های آن برای صفحه‌های لمسی بهینه شده تا بتوانید حرکاتی زنده از جمله ۲۰ مهارت مختلف، حرکات مخصوص و غلتیدن را اجرا کنید.

alireza بازدید : 64 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

Monster-Shake

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫و بالاتر

Monster Shake یک بازی سرگرم کننده برای همه افراد با قابلیت بازی توسط حداکثر ۸ نفر می‌باشد که در آن هدف شما این است که در دوئلی پرحادثه حریفتان را به سمت دیگر میدان هل بدهید. این بازی برای مهمانی ها بسیار مناسب است که در آن به صورت دسته جمعی به بازی بپردازید، البته به صورت تک نفره هم می‌توانید از آن لذت ببرید. هیولای خود را انتخاب کنید و برای کسب عنوان استادی به نبرد بپردازید. هیولاها بسیار عظیم‌الجثه، باحال و قوی هستند! می‌توانید جایزه ها را فعال کنید تا قدرت بیشتری برای هل دادن بدست بیاورید و از نقاشی های زیبا، ترسناک و در عین حال بامزه هیولاها لذت ببرید.

alireza بازدید : 68 دوشنبه 18 فروردین 1393 نظرات (0)

Rock-Bandits---Adventure-Time

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Rock Bandits – Adventure Time به فین و جیک کمک کنید تا طرفداران دزدیده شده مارسلین را آزاد کنند. این بازی دارای ۲۰ مرحله وسیع است، پادشاه یخ‌ها و گروه موسیقی‌اش نمی‌توانند برای خود طرفدارانی پیدا کنند، پس شنوندگان مارسلین را به جایش می‌دزدند. تور آنها را در طول سرزمین اوو دنبال کنید، مسیر خود را از طریق نبرد در جنگل تاریکی، فضای فضای موج دار، سرزمین بدی و قلمرو پادشاه یخ‌ها ادامه دهید تا از طریق نیروهای جیک و شمشیر فین آدم بدها را درهم بشکنید

alireza بازدید : 217 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

Running-Shadow

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Running Shadow ترکیبی منحصر به فرد از سبک های بازی فرار و نقش‌آفرینی فانتزی می‌باشد که به همراه فیزیک معمول این نوع سبک بازی، داستانی افسانه ای و پر از رمز و راز و چیزهای جذاب را در خود دارد. 

ویژگی‌ها:

مکان‌های جالب: قلعه های اشرافی، مخفیگاه راهزنان، فاضلاب، زندان شهر و بسیاری دیگر

بیش از ۲۰ شخصیت منحصر به فرد

بیش ا ز ۸ لباس برای قهرمان اصلی بازی

سیستم مبارزه منحصر به فرد

حقه های پنهان الفی که با  یادگیری آن می‌توانید موانع را از سر راه خود بردارید

حقه های جادویی ویژه که شخصیت بازی را به سایه تبدیل می‌کند.

alireza بازدید : 63 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

Taoist-vs-Zombies

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Taoist vs Zombies یک بازی اکشن نقش‌آفرینی است که به سبک دفاع از قلعه ساخته شده. به قهرمان خود کمک کنید در یک جهان گسترده زامبی های چینی را شکست دهد. تنها دفاع شما سلاح های متعارف تائویست ها و امکانات قلعه است.

ویژگی‌ها:

امکانات قلعه منحصر به فرد

انواع مختلف زامبی چینی

صندوق های مخصوص در هر مرحله

غول های آخر بازی بی رحم!

ساعت ها بازی با سه درجه سختی متفاوت با بیش از ۲۰ دستاورد مختلف

alireza بازدید : 117 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Rage of the Immortals

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Rage of the Immortals عناصر را تحت کنترل خود درآورید و قهرمان درون خود را بیدار کنید، یک بازی اکشن ماجرایی که در آن بیش از ۲۰ منطقه برای مبارزه وجود دارد. همچنان که به جست و جو ادامه می‌دهید، راز  ۵ قدرت بنیادی را برملا کنید. با داشتن بیش از ۱۶۰ کارکتر قابل جمع‌آوری، آموزش و تمرین دادن، می‌توانید بهترین تبم رویایی خود را از جنگجوهای متنوع بسازید تا بر غول‌های مختلف غلبه کنید. همچنین می‌توانید در مسابقات هفتگی با بازی کنندگان دیگر در سرتاسر دنیا بپردازید.

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۱۶۰ کاراکتر مختلف

گیم پلی جذاب و هیجانی

مبارزه با رقیبان و مخالفان

alireza بازدید : 66 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

Shadow-Blade

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Kuro یک مرد جوان است که باید به یک قهرمان تبدیل شود . تمام تلاش خود را به کار برده و به کورو کمک کنید تا بتواند به یک نینجای واقعی تبدیل شود . تمامی این ها در بازی Shadow Blade وجود دارند . قابل توجه است که در طول مسیر با تله های متعددی رو به رو خواهید شد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان اشتراک گذاری امتیازات با دوستان اشاره داشت . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکلات فورس کلوز

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 73 سه شنبه 29 بهمن 1392 نظرات (0)

Real-Steel-robot

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی به نام Real Steel World Robot Boxing را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در این بازی شما بایستی به یک ربات مشهور تبدیل شده و به مبارزه با ربات های دیگر بپردازید . وارد رینگ مسابقات شده و با ضربات کوبنده خود رقبا را از پای درآورید . توجه داشته باشید که بیش از ۲۴ ربات مختلف در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را برگزینید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان انجام بازی به صورت آنلاین ، وجود گرافیک بسیار عالی و وجود ۲۴ ربات مختلف اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

قابلیت انجام بازی با بلوتوث

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

بهینه سازی بازی

alireza بازدید : 50 شنبه 26 بهمن 1392 نظرات (0)

Usagi Yojimay of the Ronin11111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Usagi Yojimbo:Way of the Ronin یک بازی هیجانی است که بر اساس کمیک های کلاسیک به وسیله استن ساکایی ساخته شده است . سفر با Miyamoto آغاز می شود . او قصد دارد به یک سفر حماسی برود . در این سفر حماسی بیش از ۵۰ دشمن و ۱۳ هیولا وجود داشته که شما بایستی آن ها را از بین ببرید . شمشیر افسانه ای خود را برداشته و دشمنان را نابود کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۶۰ دشمن و داستان حماسی آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۶۰ نوع دشمن

بیش از ۱۳ مرحله هیجانی

داستان حماسی و زیبا

alireza بازدید : 54 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

Ronin's Revenge copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Ronin’s Revenge شما در نقش یک شمشیرزن حرفه ای و ماهر هستید . گروهی از مردم به این شمشیر زن ماهر خیانت کردند اما خدا را شکر شما هنوز زنده هستید . تمام تلاش خود را به کار برده و انتقام خود را از دشمنان بگیرید . آیا می توانید دشمنان خود را نابود کنید و امتیازات بی شماری را کسب نمایید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید ! خائنان را از بین برده و انتقام خود را از دشمنان بگیرید . لازم به ذکر است که گیم پلی این بازی ، افزون بر داستان وار بودن بر پایه سنگ ، کاغذ ، قیچی طراحی گردیده است که قطعا می تواند جالب باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 52 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

Brandnew_Boy

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 در بازی Brandnew Boy شما برای زنده ماندن مبارزه می کنید . اگر بخواهید زنده بمانید چاره ای جز مبارزه کردن ندارید ‍! توجه داشته باشید که افراد بومی ساکن در این منطقه تشنه به خون شما هستند . تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت های خود را به اتمام برسانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های زیبا ، سفارشی سازی اسلحه ها ، ارائه با دو حالت مختلف و وجود مهارت ها و تاکتیک های حرفه ای اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

رقابت با دوستان و رکورد زنی در فیسبوک

نابود کردن تمامی دشمنان

وجود محیط های زیبا

alireza بازدید : 76 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Naruto-Fight-Shadow-Blade-X

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Naruto Fight: Shadow Blade یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . در این بازی شما باید تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و مخالفان خود را از بین ببرید . قهرمانان متعددی در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که اکثر مبارزات این بازی به صورت تن به تن صورت می گیرد . پیشنهاد می کنیم که اگز عاشق مبارزات رو در رو هستید حتما این بازی را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

وجود قهرمانان متعدد در بازی

دیدار با شخصیت های متنوع

گرافیک خیلی خوب

alireza بازدید : 66 سه شنبه 09 آبان 1391 نظرات (0)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

سفر به سرزمین رویا ها ؛ این بازی مهیج و زیبا کاربر را در فضاهای مختلف گذشته و آینده قرار می دهد تا با پلیدی ها مبارزه کنند و بشریت را از آسیب هایی که زشتی ها برایشان ایجاد می کند ، برهاند.

ویژگی های کلیدی
- سیاه چاله های هولناک و همیشه در حال تغییر
- کنترل بالا بر روی صفحه لمسی نمایشگر و اسانی حرکت در بازی
-   پشتیبانی از هشت زبان: انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، چینی (سنتی / ساده) و ژاپنی.
- ترکیب قدرت اعضای گروه برای رها شدن از اسیب های پلیدی ها

alireza بازدید : 88 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

انگشت خود را به این سو و آن سو کشیده و مرگ را برای دشمنان خود رقم بزنید . Heritage یک بازی بسیار زیبا در سبک نبردهای سامورایی می باشد که می توان آن را آمیزه ای از فیلم بتمن : آرکهام سیتی دانست . اگر به این سبک از بازی ها علاقه مندید حتما Heritage نیز می تواند نظر شما را به خود جلب کند .

ویژگی ها‌ :
- مراحل کاملا ۳ بعدی
- بهره گیری از سبک سریع و اکشن
- گیم پلی بسیار جذاب به لطف ورود new game+ که دشمنانی سخت و سخت تر را به سوی تان می فرستد .
- آیتم های مخفی قابل پیدا کردن
- نیروهای جادویی برای قدم گذاشتن بر راه های درست
- و …

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 214
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,310
  • بازدید ماه : 1,681
  • بازدید سال : 52,770
  • بازدید کلی : 342,231