loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 67 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

SignalCheck-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار SignalCheck Pro این امکان را به شما می دهد تا به آسانی قدرت سیگنال واقعی وای فای خود را مشاهده کنید . برای اجرا تنها کافی است این برنامه را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب کرده و سپس آن را اجرا نمایید . اطلاعات مربوط به وای فای خود را مشاهده کرده و از قدرت برد آن مطلع شوید . و در نهایت لازم به ذکر است که در صورت تمایل قادر خواهید بود ویدجت مخصوص این برنامه را بر روی صفحه نمایش قرار داده و قدرت سیگنال را در هر لحظه ببینید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه Xposed JB

وجود گزینه های سفارشی

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 56 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

Wifi-Analyzer

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

پیدا کردن بهترین سیگنال وای‌فای اغلب اوقات  یک چالش است. Wifi Analyzer برنامه ای برای اندروید است که نمایش گرافیکی واضحی را از سیگنال‌های وای‌فای در نزدیکی شما را ارائه می‌کند. توسط این برنامه می‌توانید قویترین سیگنال بی‌سیم که کمترین تداخل و ترافیک را دارد را انتخاب کنید. این برنامه بر اساس قدرت سیگنال یک نمودار را برای هر شبکه بی‌سیم ترسیم می‌کند که در آن هر شبکه رنگ مخصوص به خود را دارد.

alireza بازدید : 61 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

Web-PC-Suite 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بدون کابل یو اس بی فایل های موجود در اسمارت فون اندرویدی خود را وارد کامپیوتر کنید ؟ اگر این چنین پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Web PC Suite را از دست ندهید . این برنامه این امکان را به شما می دهد تا محتوای گوشی خود را بدون وصل کردن کابل به کامپیوتر مدیریت نمایید . برای این کار تنها به شبکه وای فای احتیاج خواهید داشت . فایل ها را کپی و پیس کرده و یا نام آن ها را تغییر دهید ! همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن بدون هیچ گونه تبلیغی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

انتقال سریع فایل ها از گوشی به کامپیوتر

اجرا بدون نیاز به نصب درایور

رابط کاربری شیک و زیبا

alireza بازدید : 76 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

Potenzia-WiFi-Pro-(Booster)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا از سیگنال ضعیف شبکه بی سیم خود ناراضی هستید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Potenzia WiFi Pro را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . این برنامه سیگنال شبکه بی سیم شما را بهبود بخشیده و قدرت آن را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد . توجه داشته باشید که این برنامه همراه با یک ویدجت اختصاصی ارائه شده که در صورت تمایل می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده  و به صورت مستقیم بر روی آن مدیریت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

افزایش قدرت اتصال به شبکه تا ۳۰ درصد

بهینه سازی شده برای مصرف کم باطری

ارائه با رابط کاربری فوق العاده شیک

فعال/غیرفعال کردن برنامه از ویدجت

alireza بازدید : 71 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

osminee WiFi71111111

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار osmino Wi-Fi: free WiFi  این امکان را به شما می دهد تا در هر مکانی که هستید به اینترنت پرسرعت و رایگان دسترسی داشته باشید . این برنامه به صورت اتوماتیک گوشی اندرویدی شما را به شبکه های بی سیم محلی وصل می کند . دقت داشته باشید که برای این کار به هیچ گونه تنظیمات پیچیده ای احتیاج ندارید ، بلکه تنها باید بر روی گزنیه جستجو کلیک کنید . اطلاعات مربوط به شبکه های بی سیم محلی بر روی نقشه مشخص می شوند . اگر نمی خواهید که پول خود را صرف هزینه های بسیار بالای اینترنت کنید ، کافی است این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نموده و سپس به  شبکه های هاتسپات رایگان متصل شوید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود اتصال به شبکه

بهبود رابط کاربری

تغییر منوی برنامه

 

alireza بازدید : 78 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

Free Zone - Free WiFi Scanner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 به کمک نرم افزار Free Zone – Free WiFi Scanner شما می توانید به شبکه های وای فای رایگان دسترسی داشته باشید ! این برنامه شما را به شبکه های بی سیم بدون رمز وصل می کند . تجربه بسیار خوبی از وبگردی با شبکه های بی سیم آزاد را در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . این اپلیکیشن نزدیک ترین شبکه های  بی سیم را برای شما جستجو می کند . همچنین لازم به ذکر است که این اتصال به صورت خودکار انجام می شود .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن شبکه های بی سیم رایگان

رابط کاربری زیبا و شیک

صرفه جویی در هزینه

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 165
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 345
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,441
  • بازدید ماه : 1,812
  • بازدید سال : 52,901
  • بازدید کلی : 342,362