loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 45 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Mailbox

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Mailbox  ابزاری فوق العاده کاربردی برای مدیریت ایمیل ها می باشد ! تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی اکانت های یاهو ، جیمیل و iCloud مدیریت کامل داشته باشید . قابل توجه است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده شیک بوده و از کار کردن با آن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های مدیریت ایمیل می باشد .

ویژگی های اصلی:

مدیریت کامل بر روی ایمیل و جیمیل

اضافه کردن حساب های بیشتر

رابط کاربری شیک و زیبا

alireza بازدید : 53 دوشنبه 13 آبان 1392 نظرات (0)

my Secure Mail - email client

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار my Secure Mail – email client می توانید به آسانی بر روی ایمیل های خود مدیریت کنید . این برنامه به صورت کامل از اکانت های ایمیل ، جیمیل و هاتمیل پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا به صورت کاملا ایمن ایمیل های خود را ارسال کنید . دقت داشته باشید که رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و شیک بوده و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا ویدجت مخصوص این برنامه را بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از حساب های ایمیل ، جییمل و هاتمیل

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

عملکرد عالی نرم افزار

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ترجمه به زبان روسی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهینه سازی نرم افزار

 

alireza بازدید : 54 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

QQmail 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار QQmail  این امکان را می دهد تا به صورت کامل بر روی ایمیل های خود مدیریت داشته باشید . با استفاده از می توانید در سریع ترین زمان ممکن از ایمیل های جدید خود آگاه شده و بر روی آن ها نظارت کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا  در ایمیل های خود  نیز جستجو کنید . از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ارسال عکس و فایل با ایمیل ، جستجو در ایمیل ها ، مدیریت کامل ایمیل ها و دسترسی به حساب های کاربری متعدد نیز اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

آگاه شدن از ایمیل های جدید تنها با اتصال به اینرتنت

مدیریت کامل روی ایمیل ها

امکان جستجو در ایمیل ها

alireza بازدید : 65 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

What's New

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار SolMail  می توانید به صورت کامل بر روی تمامی حساب های ایمیل و پیام های خود مدیریت داشته باشید . این برنامه به صورت کامل از سرویس های ایمیل ، جیمیل ، هاتمیل ، و … پشتیبانی کرده و می توانید با چندین حساب کاربری وارد شوید . اگر می خواهید به صندوق پستی خود سر و سامان ببخشید پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان تغییر فونت نوشته ها ، ورود با چندین حساب کاربری و مدیریت حرفه ای ایمیل ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازماندهی ایمیل های خوانده نشده

پشتیبانی از چندین حساب کاربری

ورود با چندین حساب کاربری

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن ۴ زبان جدید

بهبود عملکرد نرم افزار

alireza بازدید : 58 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

GMX Mail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار GMX Mail می توانید به آسانی به ایمیل های خود دسترسی داشته و بر روی آن ها مدیریت کنید . تنها کافی است اطلاعات کاربری خود را وارد برنامه کرده و سپس بر روی اکانت های جیمیل ، ایمیل و هاتمیل خود نظارت کنید . این اپلیکیشن یک  رقیب جدی برای  نرم افزار یاهو میل می باشد . همچنین لازم به ذکر است اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا از ایمیل های خود محافظت کرده و بر روی آن ها پین کد قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

انتخاب اکانت های جیمیل و ایمیل

قرار دادن پین کد روی ایمیل ها

مدیریت کامل روی ایمیل ها

alireza بازدید : 60 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

Boomerang-Email-App-for-Gmail

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد معرفی اپیلیکشن Boomerang: Email App for Gmail را به شما کاربران عزیز داریم . این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا به راحی به سرویس ایمیل خود دسترسی داشته و بر روی آن ها مدیریت کنید . قابلیت های پیشرفته ای نظیر snoozing  در این برنامه وجود دارد . با استفاده از این قابلیت قادر خواهید بود تا به صورت برنامه ریزی شده ایمیل ها را ارسال نمایید . البته لازم به ذکر است که امکان اتصال به سرویس جیمیل نیز با  این برنامه امکان پذیر است .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال ایمیل به صورت برنامه ریزی شده

پشتیبانی از چندین حساب کاربری

به تعویق انداختن ایمیل ها

دسترسی به تمام برچسب ها

alireza بازدید : 44 چهارشنبه 05 تیر 1392 نظرات (0)

MailDroid Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

MailDroid Pro  یکی از بهترین نرم افزار ها جهت مدیریت و ارسال ایمیل برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر در ارسال ایمیل با یاهو دچار مشکل هستید، این نرم افزار به کارتان می آید. این نرم افزار از پروکتل های Webdav/POP3/IMAP استفاده می کند. در ابتدا باید نام حساب کاربری ایمیل و جیمیل و … را وارد این نرم افزار کرده  و سپس به آن ها ایمیل ارسال نمایید. لازم به ذکر است که می توانید بر روی ایمیل های دریافتی خود مدیریت کامل داشته باشید

ویژگی های اصلی:

استفاده از پروکتل های Webdav/POP3/IMAP

سوییچ راحت میان ایمیل های دریافتی

مدیریت کامل بر روی ایمیل ها

امکان حذف ایمیل ها

alireza بازدید : 47 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

K---Mail-Pro---email-evolved

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

K-@ Mail Pro اولین و تنها نرم افزار کلاینت ایمیل برای اندروید است که دو ویژگی مهم و البته مورد نیاز کاربران یعنی تجربه محیط کاربری بسیار زیبا و نیز ابزارهای قدرتمند و کامل را با یکدیگر آمیخته است . با استتفاده از این اپلیکیشن امکانات متفاوتی در اختیارتان قرار خواهد گرفت که ازمیان آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- طراحی ساده اما بسیار شیک و زیبا
- امکان راه اندازی خود با بسیاری از سرویس های ایمیل نظیر جیمیل ، یاهو و هات میل
- پشتیبانی از پروتکل های IMAP, POP3 و/یا SMTP
- پشتیبانی از ویجت پیشرفته
- قابلیت شخصی سازی
- و …

alireza بازدید : 48 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

Mail-Widget-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با بهره گیری از ویجت Mail Widget Pro می توانید به سادگی هر چه تمام تر از ایمیل های دریافتی تان آگاهی پیدا کنید . دیگر برای خواندن ایمیل ها نیازی به باز کردن مرورگر و وارد شدن به سرویس ایمیل نخواهید داشت چرا که با قرار گرفتن ویجت ایمیل بر روی هوم اسکرین اندرویدتان می توانید این کار را به سادگی آب خوردن انجام دهید .

alireza بازدید : 50 سه شنبه 06 فروردین 1392 نظرات (0)

Gmail.jp

پیش نیاز :‌ اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Gmail یکی از سرویس هایی است که نیاز به تعریف نداشته و تمامی کاربران اندروید با آن آشنایی داشته و می دانند که یک سرویس ایمیل تا چه اندازه می تواند کاربردی ، مفید و تاثیر گذار باشد . اپلیکیشن این سرویس که توسط گوگل برای اندروید ارایه می گردد به صورت پیش فرض بر روی تمامی اندرویدها نصب بوده و با ویرایش پیش رو خواهید توانست به آخرین نسخه ارایه شده مهاجرت کنید . این نرم افزار افزون بر امکان ارسال ایمیل ، قابلیت مشاهده کردن مکالمات آفلاین و آنلاین تان را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد . مدیریت چندین اکانت مختلف ، مشاهده و ذخیره سازی پیوست ها و تنظیم کردن برچسب های پیغام از جمله ویژگی های این نرم افزار می باشند .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 143
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,239
  • بازدید ماه : 1,610
  • بازدید سال : 52,699
  • بازدید کلی : 342,160