loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 72 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

MoliPlayer-video&music-media

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

MoliPlayer یک پخش کننده ویدیو قدرتمند با قابلیت پخش تمامی فرمت ها برای اندروید است که باتری کمی نیز مصرف می‌کند. اگر از تماشای ویدیو بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان لذت می‌برید اما نمی‌خواهید درگیر واژگانی مثل فرمت، کدک و غیره شوید، این برنامه همان برنامۀ بی دردسری است که به دنبالش می‌گردید. این برنامه هر فایلی را که بخواهید  ازجمله MOV, RMVB, AVI, WMV, MP4, MKV برایتان اجرا خواهد نمود .

alireza بازدید : 60 یکشنبه 11 اسفند 1392 نظرات (0)

Flipps HD

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار Flipps HD برنامه ای است برای نمایش تصاویر،ویدیو ها و فایل های صوتی در تلویزیون. برای استفاده از این اپلیکیشن کافی است تلویزیون تان را به شبکه ی WiFi متصل کرده و توسط برنامه فوق مدیا های خود را پخش نمایید. توجه داشته باشید که فقط تلویزون شرکت های سامسونگ،فیلیپس،سونی، ال جی،براویا و توشیبا قادر به پخش فایل های ارسالی توسط این برنامه می باشند.

alireza بازدید : 195 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Seaman-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک پلیرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد !  در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای موجود در گوگل پلی به نام Seaman Video Player Pro را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این پلیر شما می توانید به راحتی ویدیوهای خود را پخش نمایید . این پلیر از فرمت های MOV ، MP4 ، WMV، RMVB ، MKV، ASF، MPG ، FLV پشتیبانی کرده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . دیگر برای پخش ویدیو ها نیازی به نصب کدک های اضافه ندارید ، زیرا این اپلیکیشن برای همیشه همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از این برنامه به عنوان یک پلیر صوتی نیز استفاده کنید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از فرمت های ویدیویی MOV ، MP4 ، WMV، RMVB ، MKV، ASF، MPG ، FLV

پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3، MP2 ، AAC ، WMA

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

بدون هیچ گونه تبلیغات

alireza بازدید : 62 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

GOM Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام GOM Player آشنا هستید . این پلیر یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرها برای سیستم عامل ویندوز بوده که پس از موفقیت های بی شماری که نزد کاربران اندروید کسب کرد سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منشتر شد . با استفاده از این پلیر این امکان را خواهید داشت تا فیلم های خود را بر روی گوشی اندرویدی مورد نظر خود پخش نمایید . این پلیر از اکثر فرمت های ویدیویی پشتیبانی کرده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری پیشفرض این پلیر بسیار زیبا و شیک بوده و اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا پوسته های متعددی را بر روی آن قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

کیفیت پخش عالی و بسیار بالا

بدون نیاز به کدک مخصوص

بهترین مبدل رسانه

 

alireza بازدید : 57 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

ZPlayer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

پلیر ZPlayer این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن فایل های موسیقی و ویدیویی خود را پخش نمایید . همان طور که می دانید این پلیر به صورت پیشفرض بر روی گوشی های وینوز فون ۸ قرار داشته و اکنون شما می توانید تجربه کار کردن با پلیر ویندوز فون ۸ را با دستگاه اندرویدی خود داشته باشید . وجود باند های اکولایزر ، رادیو آنلاین ، در دسترس بودن کتابخانه موسیقی ، ویدجت اختصاصی و پخش فایل های تصویری از قابلیت اصلی این اپلیکیشن به شمار می روند . در حال حاضر این پلیر با سیستم عامل اندروید ۴ سازگاری دارد . همچنین لازم به ذکر است که این پلیر به صورت کامل از زبان های زبان انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی و پرتغالی پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از پخش فایل هی صوتی و تصویری

امکان ویرایش برچسب آهنگ ها

وجود باند های اکولایزر قدرتمند

در دسترس بودن کتابخانه آنلاین

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن گزینه اختصاصی برای جستجوی آهنگ

اضافه شدن پیش نمایش رسانه ای

اضافه شدن ترجمه لهستانی

بهبود عملکرد نرم افزار

alireza بازدید : 67 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

GoPro CamSuite Pro v1.8

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار GoPro CamSuite Pro این امکان را به شما می دهد تا فایل های رسانه ای خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . به عنوان مثال این امکان را خواهید داشت تا عکس ها و فیلم های خود را با Media Browser  برنامه GoPro  همگام سازی کرده و آن را در قسمت Dropbox گوشی آپلود نمایید . همچنین لازم به ذکر است که برخی از ویدیو ها ممکن است به دلیل عدم سازگاری با سخت افزار گوشی به کندی پخش بشوند ، لذا برای این کار می توانید از پلیر هایی نظیر MX یا Dice استفاده نمایید .

ویزگی های اصلی:

به اشتراک گذاری رسانه ها با دوستان

مرتب سازی بر اساس اسم

آپلود فیلم ها و عکس ها

alireza بازدید : 53 دوشنبه 08 مهر 1392 نظرات (0)

QuickPic

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

QuickPic بهترین و سریع ترین گالری مرور عکس برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه شما قادر خواهید بود تا عکس های خود را با سرعت بسیار بالا بارگذاری کنید . بدون شک نمایش عکس ها به صورت اسلایدشو بسیار هیجان انگیز و لذت بخش خواهد بود . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا فیلم های با کیفیت خود را با استفاده از این اپلیکیشن بر روی اسمارت فون اندرویدی خود پخش نمایید . البته باید توجه داشته باشید که این نرم افزار با توجه به سخت افزار گوشی مورد نظرتان ، فیلم ها را پخش خواهد کرد . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان نمایش عکس های متحرک ، سرعت بسیار بالای بارگذاری عکس ها ، نمایش عکس ها به صورت اسلایدی و پخش فیلم های مختلف اشاره داشت .

ویزگی های اصلی:

سرعت بسیار بالای لودیگ عکس ها

امکان به اشتراک گذاری عکس ها

پخش فیلم های با کیفیت

نمایش فایل های GIF

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به اندروید ۴٫۱

رفع برخی از اشکالات جزئی

اضافه شدن تم خاکستری تیره

alireza بازدید : 73 یکشنبه 07 مهر 1392 نظرات (0)

GPlayer یکی از بهترین و قدرتمند ترین ویدئو پلیر ها برای گوشی های هوشمند اندروید می باشد. توسط این ویدئو پلیر قدرتمند می توانید فیلم ها و فایل های تصویری خود را به شکل متفاوتی پخش نمایید. برنامه GPlayer فیلم ها را به صورت پاپ آپ باز می کند و به این صورت شما می توانید چندین فیلم را همزمان پخش و مشاهده نمایید. این پلیر از تمامی فرمت های تصویری به خصوص از فرمت های rmvb, wmv و … پشتیبانی می کند. یکی دیگر از ویژگی های این برنامه پشتیبانی از یوتیوب می باشد. تنظیمات پیشرفته و محیط کاربری آسان ( برنامه فوق دارای محیط کاربرپسند و با قابلیت های فراوان از جمله نمایش به صورت سه بعدی می باشد )، قابلیت به اشتراک گذاری ویدئو ها و … از ویژگی های این برنامه می باشد. همچنین پلیر فوق دارای یک ویجت حرفه ای برای نمایش لیست فیلم ها و پخش سریع آن می باشد.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,385
  • بازدید ماه : 1,756
  • بازدید سال : 52,845
  • بازدید کلی : 342,306