loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 63 سه شنبه 22 بهمن 1392 نظرات (0)

پ

Carcal

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Caracal Diagnosis موتور جستجوگر پزشکی بوده که ابزار مورد احتیاج انترن ها می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا با اصطلاحات و کلمات پزشکی آشنا شوید . توجه داشته باشید که این برنامه برای متخصصان پزشکی و دانش جویان رشته پزشکی  طراحی شده است . نام بیش از ۱۶۰۰ نوع بیماری در این اپلیکیشن وجود داشته که انتظار می رود در نسخه های بعدی کامل تر شود . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود نام بیش از ۱۶۰۰ بیماری

رابط کاربری بسیار شیک

عدم نیاز به اینترنت

alireza بازدید : 59 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Sun-Surveyor

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Sun Surveyor این امکان را به شما می دهد تا به آسانی موقعیت ماه و خورشید را مشاهده کنید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اطلاعات جامعی درباره ماه و خورشید کسب کرده و سپس اوقات شرعی را مشاهده کنید . دقت داشته باشید که یک قطب نمای سه بعدی در این برنامه موجود بوده که می توانید از آن استفاده کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان نمایش زمان طلوع و غروب خورشید ، مشاهده موقعیت ماه و وجود چندین ابزارک مختلف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

اندازه گیری ارتفاع از سطح آب های آزاد

نمایش موقعیت دقیق ماه و خورشید

نمایش اطلاعات مربوط به خورشید

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

به روز رسانی ترجمه ها

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 56 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Mobile-Observatory---Astronomy

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Mobile Observatory – Astronomy کامل ترین و بهترین نرم افزار نجوم شناسی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر علاقه مند به ستاره و نجوم شناسی هستید به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این نرم افزار را از دست ندهید . آیا دوست دارید تا ستاره های دنباله دار را در آسمان مشاهده کنید ؟ آیا دوست دارید تا موقعیت دقیق سیاره مشتری ، مریخ و … را در آسمان مشاهده کنید ؟ تمامی این ها با استفاده از این برنامه امکان پذیر خواهند بود . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا ماه و سیاره ها را به صورت سه بعدی تماشا کنید .

ویژگی های اصلی:

محاسبه دقیق تاریخ بین سال های ۱۹۰۰ و۲۰۱۰

دریافت اطلاعات جامع از منظومه شمسی

نمایش موقعیت دقیق سیاره ها و ماه

مشاهده سه بعدی ماه  وستاره ها

نمایش موقعیت دقیق خورشید

نمایش ستاره های دنباله دار

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن بیش از ۴۰۰ رصدخانه

رفع چندین اشکال مختلف

بهبود نمایش آسمان

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 59 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

Anatomy-3D-Pro---Anatronica

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Anatomy 3D Pro – Anatronica نرم افزار خارق العاده و بسیار ارزشمند است که آناتومی بدن انسان را برای شما در محیطی جذاب و البته سه بعدی فراهم می آورد . در این برنامه می توانید به سادگی به اکتشاف در استخوان بندی بدن انسان و نیز سیستم ماهیچه ای اش در مدل های ۳D که در طراحی آنها از دقت بسیار بالایی استفاده شده است بپردازید . توضیحات مربوط به هر بخش از ویکی پدیا گرفته شده است و می تواند یک سفر علمی شگفت انگیز را به دنیای درون انسان برایتان رقم بزند . این اپلیکیشن با سازگاری کامل برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید ارایه گردیده است .

alireza بازدید : 54 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Soviet-Military-Maps-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نقشهٔ توپوگرافی، نقشه‌ای است که برای نمایاندن ویژگی‌های فیزیکی سطح زمین به کار می‌رود. این نقشه‌ها در مقیاس‌های بزرگ و کوچک می‌باشند و در مطالعات زمین‌شناسی به دلیل داشتن اطلاعات فواصل افقی یا ارتفاع عمودی بسیار به کار می‌روند

Soviet Military Maps Pro یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید است که می تواند نقشه های توپوگرافی را به اندروید آورده و برای استفاده شما فراهم سازد . اگر می خواهید به سفرهای اکتشافی بروید یا قصد دارید با خودروی خود به مکان های ناشناخته پای بگذارید قطعا داشتن نقشه ای که تمامی ناهمواری های پیش رویتان را به نمایش در آورد بسیار مهم می نماید و داشتن این اپلیکیشن قادر است تمامی نیازهای شما در این زمینه را برطرف سازد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 186
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,485
  • بازدید ماه : 1,856
  • بازدید سال : 52,945
  • بازدید کلی : 342,406