loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 129 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

Essential-Anatomy-3

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

پرفروشترین برنامه آناتومی بدن انسان حالا برای اندروید عرضه شده است. Essential Anatomy 3 جدیدترین فناوری  سه بعدی را به همراه طراحی نوآورانه به شما ارائه می‌کند. موتور سه‌بعدی قدرتمند این برنامه مدلی با جزئیات بالا را با کیفیتی به نمایش می‌گذارد که هیچ رقیب دیگری نمی‌تواند به آن دست پیدا کند.

ویژگی‌ها:

بیش از ۴۰۰۰ ساختار آناتومی با جزئیات بالا

قابلیت انتخاب چندتایی

دارای نام لاتین برای هر ساختار

رابط کاربری بدیهی و کاربرپسند

صدای تلفظ صحبح هر ساختار

alireza بازدید : 68 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

Anatomy-3d-Organs

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

با استفاده از این برنامه قدرتمند که مدل های سه بعدی را با ویدیو، سخنرانی های صوتی، تست و متن ترکیب کرده و تجربه ای غنی را برای یادگیری به شما ارائه می‌کند، می‌توانید دانش خود را از اعضای بدن افزایش دهید. برنامه Anatomy 3D: Organs شامل اطلاعات دقیقی از مغز، قلب، معده، طحال، لوزالمعده، روده کوچک، دستگاه تولید مثل، روده بزرگ، کلیه ها، کبد، پوست و ریه ها می‌باشد. همچنین می‌توانید دربارۀ سلول‌ها، بافت‌ها و سایر سیستم های بدن مطالب زیادی را یاد بگیرید.

alireza بازدید : 59 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

Anatomy-3D-Pro---Anatronica

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Anatomy 3D Pro – Anatronica نرم افزار خارق العاده و بسیار ارزشمند است که آناتومی بدن انسان را برای شما در محیطی جذاب و البته سه بعدی فراهم می آورد . در این برنامه می توانید به سادگی به اکتشاف در استخوان بندی بدن انسان و نیز سیستم ماهیچه ای اش در مدل های ۳D که در طراحی آنها از دقت بسیار بالایی استفاده شده است بپردازید . توضیحات مربوط به هر بخش از ویکی پدیا گرفته شده است و می تواند یک سفر علمی شگفت انگیز را به دنیای درون انسان برایتان رقم بزند . این اپلیکیشن با سازگاری کامل برای تبلت ها و اسمارت فون های اندروید ارایه گردیده است .

alireza بازدید : 60 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

Anatomy---Skeletal-Muscles

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر دانشجوی رشته پزشکی هستید و یا به این علم علاقه مندید اپلیکیشن آناتومی ماهیچه های اسکلتی انسان را به شما پیشنهاد می کنیم .
این نرم افزار که Anatomy – Skeletal Muscles نام دارد با به نمایش در آوردن ماهیچه های اسکلتی و دادن اطلاعات پایه ای در این زمینه می تواند راهی بسیار مفید والبته جذاب برای آموختن دانش های موجود در این زمینه باشد . این برنامه هم اکنون از زبان های انگلیسی و آلمانی پشتیبانی می کند .

alireza بازدید : 52 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Chakra Meditation یک نرم افزار جالب برای یادگیری تمرین های مدیتیشن به زبانی ساده و گویا می باشد که با بهره گیری از جلوه های صوتی و تصویری ، می تواند نقش یک استاد حرفه ای را برایتان ایفا کند .
با توجه به به فیزیولوژی شرقی ، Chakra انرژی هایی هستند که از ستون فقرات تا سر را فرا گرفته و شما می توانید با آموزش دیدن نحوه عملکرد آنها ، بدن خود را برای داشتن عملکردی بهتر آماده سازید . بهره گیری از انیمیشن های سه بعدی و اینتراکتیو بسیار زیبا شما را انگشت به دندان خواهد کرد .

alireza بازدید : 48 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک Visible Body 3D Anatomy Atlas برترین اطلس آناتومی بدن انسان می باشد که تا کنون برای اندروید ارایه شده است . در ساخت این مدل آناتومی از بیش از ۲۵۰۰ ساختار بدن انسان استفاده شده است که بیانگر میزان کامل بودنش می باشد .
استفاده از گرافیک بسیار زیبا در قالب محیط سه بعدی یکی از ویژگی های اساسی این برنامه بوده که تدریس و یادگیری آن را برای علاقه مندان و دانشجویان رشته های پزشکی بسیار ساده و البته دلچسب کرده است . یکی دیگر از این قابلیت ها امکان جستجو قسمت های مختلف بر اساس نام و دسترسی آسان تر به آناتومی ریز آنها می باشد که شما را در هر چه راحت تر کار کردن با این برنامه یاری خواهد نمود .

پیش نیاز دستگاه :
پردازشگر ۱ گیگاهرتز و بالاتر
۵۱۲ مگابایت رم و بالاتر
صفحه نمایش ۴۸۰×۸۰۰ و بالاتر

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 331
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,427
  • بازدید ماه : 1,798
  • بازدید سال : 52,887
  • بازدید کلی : 342,348