loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 254 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

بازی داستانی و ترسناک The Survivor: Rusty Forest به همراه دیتا و ویدئوی گیم پلی بازی

نسخه کامل و نهایی بازی (این نسخه، ورژن Early Access بازی نیست و نسخه اصلی می باشد)

با قیمت 1.99 دلار و امتیاز 4.1 از 5 در گوگل پلی

تست شده توسط APKTops

قابل اجرا بدون نیاز به روت و کاملاً آفلاین

The-Survival-Rusty-Forest 

بازی های ترسناک همیشه جزو سبک های خاص بازی های ویدئویی بوده اند و طرفداران خاص خودشان را دارند. بعضی از گیمرها فقط و فقط دنبال بازی هایی با موضوعات ترسناک و هیجان انگیز هستند. تا قبل از این شاهد عرضه بازی های ترسناک زیادی در کنسول های مختلف مثل سری PlayStation , XBOX و کامپیوتر بوده ایم و کمتر شاهد عرضه اینگونه بازی ها در پلتفرم های موبایل های هوشمند از جمله اندروید بودیم. اما با پیشرفت دستگاه های هوشمند قابل حمل مثل موبایل ها و تبلت ها و به یمن وجود سیستم عامل های خوبی مثل اندروید، این روزها گیمرها هر چه بیشتر به سمت این دستگاه ها جذب می شوند و بالطبع بازی سازان نیز برای تأمین نیازهای بازیکن ها فعالیت زیادی در ساخت بازی ها برای این سیستم عامل ها انجام می دهند.

بازی The Survivor: Rusty Forest یکی از بازی های جذاب در این زمینه است که توسط استودیوی Starship Studio ساخته و عرضه شده است و با قیمت 1.99 دلار در گوگل پلی به فروش می رسد. The Survivor: Rusty Forest در واقع یکی از نسخه های سری بازی های The Survivor می باشد. این بازی به صورت اول شخص بوده و در ژانر وحشت ساخته شده است. اگرچه نمی توان بازی را برای کسانی که به فیلم ها و بازی های ترسناک آشنا هستند واقعاً ترسناک دانست اما برای کسانی که به یک تجربه ی جدید در این زمینه نیاز دارند این بازی می تواند بسیار ترسناک باشد. در ادامه مطلب با معرفی و توضیحات تکمیلی این بازی همراه برترین های اندروید باشید.

alireza بازدید : 140 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Battle Group 2

نسخه معمولی + مود شده

Battle Group 2 یک بازی اکشن به سبک استراتژیک است که در آن شما یک توپچی هستید و باید توسط ناو های جنگی هواپیما های دشمن و کشتی ها را نابود کنید. 

در این بازی می توانید سلاح ها را ارتقا دهید و قدرت بیشتری به دست آورید.

این بازی به سبک شبیه سازی است و ناو های موجود در بازی شباهت زیادی با مدل واقعی دارند. 

Battle-Group-2-1

ویژگی ها:

  • دارای 30 مرحله
  • 8 مدل ناو و ناوچه
  • امکان ارتقای سلاح ها
  • کیفیت اچ دی
  • گرافیک بالا
alireza بازدید : 113 شنبه 24 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Beat the Boss 2 اندروید

نسخه معمولی + نسخه مود شده

یک بازی بسیار زیبا و خنده دار – امتیاز در گوگل پلی : 4.7 از 5

مطمئنا اگر از دنبال کنندگان سایت Apktops باشید بازی بسیار زیبا و خنده دار Kick the boss را به خاطر می آورید. قصد معرفی نسخه جدیدی از این بازی با گرافیک و گیم پلی بسیار زیباتر و عالی تر و البته با نامی دیگر و متفاوت با نام Beat the Boss 2 را داریم .

Beat the Boss 2 2.4

در این بازی رییس دوباره بازگشته و آماده است تا زندگی شما را شبیه به زندگی کردن در جهنم کند اما شما دیگر آن کارمند خوب که هر چه رییس می گوید نیستید و با مخالفت به او می پردازید . شما تغییر کرده اید و با قدرتی که اکنون دارید می بایست تمامی زجرهایی که او در این مدت بر شما روا داشته است را جلوی چشمانش آورده و انتقام بگیرید . برای این کار می توانید از خطرناک ترین سلاح های ساخت بشر بهره گرفته رییس خود را چنان بکوبانید که عبرتی باشد برای آیندگان شما ، برای دانلود آخرین نسخه از این بازی بسیار زیبا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

alireza بازدید : 84 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندروید ( امتیاز در گوگل پلی : 4.6 از 5 )

توجه : بازی آنلاین است اما حتی با Gprs ایرانسل و همراه اول نیز قابل استفاده است 

نسخه جدید 1.2.59 = فایل نصبی + دیتای جداگانه

Castle Clash که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه رسمی و انگلیسی از آن می پردازیم نام یکی از مطرح ترین و بهترین بازی های استراتژیک و با سبکی شبیه به بازی clash-of-clans است که می تواند به آن لقب یکی از اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید را نیز داد . در این بازی کار شما ساخت قلعه های مختلف و جمع آوری و ساختن سپاه و نفر گیری و تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند و مطرح در دنیای بازی است که شامل مراحل و رده بندی های امتیازی مختلف است . 

cas1

ویژگی ها : 

** قابلیت ایجاد ارتش های قدرتمند با نیروهای وحشی
** وجود انواع ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه های قابل ساخت
** قابلیت نمایش میزان تندرستی هر نفر بر بالای سر وی
** گرافیک بسیار زیبا و دلنشین و موزیک متن های واقعا زیبا و به نناسب

 راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.igg.castleclash را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

alireza بازدید : 71 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

Build-a-lot-3-Passport-to-Europe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی ساختمان سازی محبوب و جابزه کسب کرده  Build-a-lot 3 حالا بهتر از همیشه بازگشته است. در این بازی وسایل خود را جمع‌آوری کنید و عازم اروپا شوید! شانس فوق‌العاده‌ای دارید که امپراطوری املاک خود را به خارج از کشور ببرید. از میان انگلستان، اسپانیا و سویس بروید، خانه‌های مخروبه را بازسازی و به مردم کمک کنید شهرشان را زیبا کنند.

ویژگی‌ها:

۴۵ مرحله چالش‌برانگیز

به کاوش و ساخت و ساز در ۹ کشور بپردازید

دارای ۶ نقشه بزرگ

alireza بازدید : 69 پنجشنبه 22 خرداد 1393 نظرات (0)

Build-a-lot-3-Passport-to-Europe

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بازی ساختمان سازی محبوب و جابزه کسب کرده  Build-a-lot 3 حالا بهتر از همیشه بازگشته است. در این بازی وسایل خود را جمع‌آوری کنید و عازم اروپا شوید! شانس فوق‌العاده‌ای دارید که امپراطوری املاک خود را به خارج از کشور ببرید. از میان انگلستان، اسپانیا و سویس بروید، خانه‌های مخروبه را بازسازی و به مردم کمک کنید شهرشان را زیبا کنند.

ویژگی‌ها:

۴۵ مرحله چالش‌برانگیز

به کاوش و ساخت و ساز در ۹ کشور بپردازید

دارای ۶ نقشه بزرگ

alireza بازدید : 86 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Castle-Storm-free-to-siege

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ وبالاتر

در بازی CastleStorm – Free to Siege شما شاهد جنگ میان شوالیه ها و وایکینگ ها خواهید بود . خودتان را برای یک نبرد حماسی آماده کنید . سلاح های خود را برداشته و سپس دشمنان را از بین ببرید . قعله های دشمنان را تصرف کنید و گنجینه ها را به عنوان غنیمت بردارید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت اچ دی عرضه شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل ارتقا نیروها

بهبود عملکرد بازی

 

alireza بازدید : 215 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The-Island-Castaway-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بالاخره پس از انتظار بسیار بازی The Island: Castaway® ۲ Full که دنباله‌ای قوی از نسخه یک است، منتشر شد! به ماجراجویی‌هایی بروید که سرنوشت قبیله جزیره را تغییر می‌دهد. معماهای پیچیده در قبیله را حل کنید تا یکی از آنها شوید. در جزیره به کاوش بپردازید و مهارت‌های مختلف را یاد بگیرید.

ویژگی‌]ها:

کاوش یک جزیره یزرگ و رنگارنگ

بیش از ۳۰ مأموریت جذاب برای انجام دادن

۱۶ شخصیت اصلی و درگیر با بازی

۲۸ مجموعه کمیاب را برای پروفسور لنگست جمع‌آوری کنید

۱۱ دستور‌العمل برای یادگیری

ده‌ها نوع سبزیجات، میوه و گیاهان مختلف برای رشد

داستانی جالب و تصاویر خیره کننده

alireza بازدید : 79 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Storm-Of-Vengeance

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

WH40k: Storm of Vengeance یک بازی استراتژی مسیر برای رایانه و موبایل است که در دنیای گوتیک و سیاه وارهامر ۴۰۰۰۰ اتفاق می‌افتد. این بازی داستانی از یک لحظه سرنوشت ساز را نقل می‌کند.

ویژگی‌های اصلی:

ترکیبات مختلف از مدیریت منابع، ساخت واحدهای مختلف و نبردهای متنوع

بیش از ۵ مأموریت در هر جناح

مهارت‌های مختلف برای هر جناح

بازی چند نفره بین پلت‌فرم‌های مختلف (اندروید، آی اُ  اس و رایانه)

موسیقی متن پویا که جوی قوی را برای بازی ایجاد می‌کند

alireza بازدید : 69 جمعه 05 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Pirates!-Showdown-Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

 در بازی Pirates! Showdown Premium شما باید از تمامی مهارت ها و تاکتیک های خود استفاده نموده و دزدان دریایی را برای همیشه نابود کنید . جنگنده های خود را برداشته و وارد آب های آزاد شوید . لازم به ذکر است که در طول مراحل امتیازات متعددی به شما داده خواهد شد . با کسب طلاها و امتیازات می توانید سلاح های خود را تقویت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکل گرافیک در گوشی های سامسونگ

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

رفع مشکل کرش

alireza بازدید : 85 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Kingdom’s Heyday

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در بازی Kingdom’s Heyday شما حکمران یک منطقه جادویی هستید . اکنون وقت آن فرا رسیده است تا شاهزاده را به قدرت رسانده و امپراطوری را به او واگذار کنید . تمام تلاش خود را به کار برده و امپراطوری خود را به اوج برسانید . قصرهای  بسیار زیبا بسازید و بوته های سرسبز بکارید . سرزمین خود را گسترش داده و مناطق بیشتری را تحت سلطه خود درآورید . و در نهایت لازم به ذکر است که  پس از جمع آوری امتیازات قادر خواهید بود آن ها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

ساخت قصر و کاشتن بوته های متعدد

به قدرت رساندن شاهزاده

جمع آوری امتیازات

 

alireza بازدید : 434 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Fleet-Combat-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Fleet Combat 2 دنباله ای است برای محبوبترین بازی جنگ ناوهای دریایی در اندروید. جنگی تمام عیار در سال ۲۰۲۱ بین انسان‌ها و رباتها رخ داده،  قطب جنوب به دلایل زمین‌شناسی تخریب شده که باعث ذوب شدن یخ‌ها و اختلال در میدان مغناطیسی زمین شده است. انسانها روز رستاخیز واقعی را دارند می‌بینند. بسیاری از آنها برای بقای خود مجبور به مهاجرت به اقیانوس‌ها شده اند. برای ایمن‌سازی منابع و بدست آوردن مزیت نسبت به جناح مقابل، یک سری جنگ جدید در آینده بسیار نزدیک رخ خواهد داد…

alireza بازدید : 63 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Clash-Of-Clans

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

قبیله خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نموده و سپس برنده شوید . در بازی Clash of Clans شما بایستی هدایت قبیله خود را بر عهده گرفته و با قبایل دشمن مبارزه نمایید . توجه داشته باشید که این مبارزه یک مبارزه حماسی است ، پس حتما باید پیروز شوید . نیروهای نظامی را خبر کرده و آن ها را آماده نبرد کنید . لازم به ذکر است که این بازی یکی از بهترین بازی های آنلاین بوده که این امکان را به شما می دهد تا با دوستان خود رقابت نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن دستاوردهای جدید

اضافه شدن مراحل بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 62 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Plan-Wars

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

خودتان را برای یک مبارزه همه جانبه آماده کنید ! دقت داشته باشید که این مبارزه برای آزادی و برابری است ! شما به عنوان یک فرمانده ماهر وظیفه دارید نیروهای خود را به بهترین شکل ممکن رهبری نمایید . تمامی این ها در بازی Plane Wars Pro وجود دارند . بیش از ۴۸ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . پایگاه های نظامی خود را تشکیل داده و سپس به مقر دشمنان حمله کنید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی بسیار با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

وجود ۴۸ مرحله هیجانی و جذاب

وجود هواپیماهای منحصر به فرد

گرافیک بسیار عالی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن موسیقی های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

بهبود گرافیک بازی

alireza بازدید : 100 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Mount & B Warband11111111

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های اندرویدی به نام Mount & Blade: Warband را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . خودتان را برای یک نبرد حماسی آماده کنید . دشمنان در حال رسیدن به سرزمین شما هستند . قبل از اینکه آن ها به سرزمین شما برسند خودتان را برای جنگ آماده کنید . با شجاعت کامل جنگیده و غریبه ها و مزدوران را از خاک کشور خود بیرون نمایید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود سلاح های قدرتمند ، انجام بازی به صورت چند نفره ، به کار رفتن انیمیشن های واقعی ، گیم پلی هیجان انگیز اشاره و گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی تنها بر روی پردازنده اختصاصی Tegra 4 قابل اجرا بوده و بر روی گوشی های فاقد این پردازنده قابل اجرا نمی باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل کرش

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 154
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,412
  • بازدید ماه : 1,783
  • بازدید سال : 52,872
  • بازدید کلی : 342,333