loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 75 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

 

Day-in-Life-Journal

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Day in Life Journal – Tablets یک مجله تصویری به همراه آب و هوا، موقعیت مکانی و بسیاری امکانات دیگر است. این برنامه بهترین وسیله برای ثبت خاطرات و ذخیره کردن ایده ها ، افکار، وقابع، تجربه ها، یادگاری‌ها، یادداشت ها و چیزهای دیگر است. اگر به نوشتن در سبک مجله علاقه دارید و می‌خواهید این کار را به طور شخصی انجام دهید و اگر همیشه خواسته اید که یک مجله داشته باشید اما هیچوقت برای آن اقدامی نکرده اید، این برنامه با قابلیت‌های ویژه خود، انگیزه این کار را برای شما ایجاد می‌کند.

alireza بازدید : 59 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

BotherMe-Sticky-Notes

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در برنامه BotherMe Sticky Notes ad-free با استفاده از یادداشت‌های چسبان بر روی صفحه نمایش دستگاه اندرویدیتان کارها را برای خود و دیگران یادآوری کنید، این برنامه امکانات زیادی را برای این منظور در اختیار شما می‌گذارد:

ویژگی‌ها:

ایجاد یک یادداشت بالای بقیه در صفحه نمایش، حتی قبل از باز کردن قفل صفحه گوشی

ایجاد یادداشت بعد از باز کردن قفل

ایجاد تعداد زیادی یادداشت

زمانبندی برای نمایش یک یادداشت در زمان خاص

انتخاب یادداشت به عنوان تصویر پس زمینه

ایجاد یادداشت در تقویم

alireza بازدید : 52 سه شنبه 22 مرداد 1392 نظرات (0)

Due Today copy

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 با استفاده از اپیلیکشن Due Today می توانید به آسانی کارهای خود را سازمان داده و آن ها را به بهترین شکل ممکن مدیریت کنید . شما حتی می توانید کارهایی را به یاد آورید که دیروز نتوانستید آن ها را به اتمام برسانید ! از این پس وظایف و کارهای خود را تنها به این برنامه بسپارید . لازم به ذکر است که این نرم افزار از ویدجت های اختصاصی پشتیبانی کرده و به شما این امکان را می دهد تا آن ها را در صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

ارائه گزارش روزانه ، ماهانه و هفتگی

هماهنگ سازی آسان با ToodleDo

انجام راحت تر وظایف

به یاد داشتن وظیاف

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن حرکت کشویی

پشتیبانی از چندین پنجره

رفع برخی اشکالات

alireza بازدید : 112 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

FiiNote, note everything

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

با نرم افزار FiiNote, note everything  مطالب مهم را یادداشت کرده  و در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمایید . ترکیب منحصر به فرد از صفحه کلید و دست خط را در اسمارت فون اندرویدی خود با این اپلیکیشن در اختیار داشته باشید . یک بوم در اختیار شما خواهدگرفت که می توانید با استفاده از قلم واقعی مطالب خود را یادداشت کرده و آن ها را رنگ آمیزی کنید . اگر یادآوری وقایع مهم برایتان سخت است ، این اپیلیکشن به کار شما خواهد آمد . تنها کافی است وارد تقویم این برنامه  شده و سپس بر روی تاریخ مورد نظر خود کلیک کنید ، سپس هنگام رسیدن آن روز ، این نرم افزار به شما اطلاع رسانی می کند و دیگر شما هیچ چیز را فراموش نخواهید کرد .

ویژگی های اصلی:

سازماندهی کتاب ها ، برچسب ها ، بوکمارک ها و تقویم

ترکیب منحصر به فرد دست خط و صفحه کلید

وجود تقویم و زنگ هشدار

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع اشکالات مربوط به اطلاع رسانی

رفع برخی اشکالات جزئی

پشتیبانی از زبان ژاپنی

alireza بازدید : 72 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Flava-Cover

پیش نیاز: اندروید  ۴٫۰ و بالاتر

آیا شما از برنامه Flava Cover استفاده می کنید ؟ به آسانی می توانید با پوشش های Flava صفحه نمایش گوشی خود را تزیین کنید . از این پس امکان یادآوری خاطرات برایتان آسان تر خواهد بود . این نرم افزار ، لحظات خوش زندگیتان را برایتان به خاطر می آورد . شما می توانید محتویات خاطرات را بر روی صفحه قفل گوشی خود قرار داده  و آن ها را مشاهده نمایید . از این پس دیگر لحظات خوش و خرم خود را فراموش نخواهید کرد . لازم به ذکر است که این اپیلیکشن ، عکس های Flava  را به صورت اسلاید نمایش می دهد . قابل توجه است  است که این برنامه در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۱ را کسب نموده و یکی از برترین نرم افزار های تولید شده در این زمینه برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد .

alireza بازدید : 66 چهارشنبه 02 مرداد 1392 نظرات (0)

Business Tasks Beta

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

از این پس می توانید کارهای خود را به نرم افزار Business Tasks Beta  بسپارید . با استفاده از این برنامه ، دیگر کارهای تجاری خود را فراموش نخواهید کرد و به راحتی می توانید تمامی آن ها را انجام دهید . به لیست کارهای مورد علاقه خود دسترسی داشته آن ها را مدیریت کنید . این اپلیکیشن ، وظایفتان  را به صورت مداوم  تکرار خواهد نمود تا از فراموشی آنها جلوگیری نماید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان جستجو در وظایف اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از Toodledo

امکان جستجو در وظیاف

امکان مرور وظایف

تکرار مدام وظایف

یادآوری کار ها

alireza بازدید : 49 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

Notable

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر قصد دارید تا کارهای متعددی در طول روز انجام دهید و یادآوری آن ها برایتان مشکل است ، نرم افزار Notable: Quick Reminder به کارتان می آید . این اپلیکیشن می تواند کارهایتان را به صورت مرتب اطلاع رسانی کند . می توانید یادآوری های کارهای روزانه خود را به این نرم افزار سپرده و همه چیز را فراموش کنید ! لازم به ذکر است که همچنین می توانید ویجت این نرم افزار را در صفحه نمایش گوشی خود قرار داده تا برنامه های روزانه برایتان نمایان شوند .

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن آیکان های مختلف

نمایش جزئیات صفحه نمایش

یادآوری به صورت چند خطی

یادآوری کارهای روزانه

alireza بازدید : 61 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

Birthdays

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Birthdays یک نرم افزار کاربردی جهت سازمان دادن تاریخ تولد ها برای سیستم عامل اندروید می باشد. اگر تاریخ تولد دوستان و آشنایان خود را از خاطر می برید, حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. شما می توانید تاریخ تولد دوستان خود را به صورت لیست درآورده و دیگر در تقویم به دنبال آن ها نگردید! بنابراین به هیچ عنوان دیگر نیاز به جستجو نیست.قابل توجه است که شما با این نرم افزار می توانید با برنامه ریزی با فردی که امروز تولدش است تماس برقرار کنید.

ویژگی های اصلی:

یادآوری تاریخ تولد های دوستان و آشنایان

عدم نیاز به جستجو

سفارشی کردن محیط برنامه

سفارشی کردن تبریک تولد

پشتیبانی از تقویم قطبی و اسلامی

alireza بازدید : 58 شنبه 25 خرداد 1392 نظرات (0)

Life Reminders

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Life Reminders Donate یک نرم افزار برای یادآوری کارهای روزانه زندگی می باشد! آیا روزانه مشغول کار هستید و برنامه های خود را فراموش می کنید؟ ما این نرم افزار را به شما پیشنهاد می کنیم. اگر پیام تبریک تولد یا فرستادن یک ایمیل  و حتی تاریخ تولد یک دوست برایتان مهم است حتما از این نرم افزار استفاده نمایید. در حال حاضر به دلیل مشغله کاری, یادآوری کارهای روزانه بسیار دشوار است. این نرم افزار اطلاعات تاریخ تولد مجموعه مخاطبین را از شما گرفته و ذخیره می کند, سپس در روز موعود این نرم افزار به شما اعلام می نماید که تولد دوست خود را تبریک بگویید! قابل توجه است که کار این نرم افزار تنها به ثبت تاریخ تولد محدود نمی شود, بلکه قادر به ثبت ایمیل و تاریخ های مهم نیز می باشد

alireza بازدید : 57 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

Birthday Manager

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

- آیا به خاطر سپردن زاد روز دوستان برای شما دشوار است؟
برنامه Birthday Manager  این مشکل بزرگ را حل کرده است. این نرم افزار کاربردی اندروید زاد روز عزیزانتان به سامانه قدرتمند گوگل(تاریخ تولد را می توان  به طور مستقیم از فیس بوک بدست آورد) لینک می کند و به این ترتیب دیگر روز تولد یا جشن های بزرگداشت نزدیکانتان را از دست نخواهید داد.
افزون براین در هر تماس با گوگل می توانید از اطلاعات تقویم و رویداد های مهم روز مطلع شوید.

alireza بازدید : 72 دوشنبه 14 اسفند 1391 نظرات (0)

DGT-GTD-&-To-do-List

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

DGT GTD & To-do List نرم افزاری است رایگان که طراحی شده تا به شما در مدیریت وظایف ، کارهای روزمره ، چک لیست و لیست خرید و هر نیاز دیگری که در این زمینه ها دارید کمک خواهد نمود .

ویژگی ها :‌
- مدیریت کردن وظایف بر اساس پوشه ، مکان ، برچسب ، ستاره و زیر وظایف
- امکان استفاده از آلارم
- ساخت خودکار وظیفه برای تماس های از دست رفته
- آپشن تکرار کردن پیشرفته
- امکان تهیه بک آپ و بازیابی از دراپ باکس
- پوسته تیره و روشن
- و …

alireza بازدید : 58 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)

Out-of-Milk-Shopping-List-PRO

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر همیشه برخی از کارهایی را که می خواهید انجام دهید به دلیل زیاد بودن آنها گاه فراموش می کنید یا هنگام خرید ، لیستی بلند بالا را در جیب خود می گذارید لازم است اندکی انجام این کارها را برای خود ساده تر نمایید .

Out of Milk Shopping List PRO برنامه ای بسیار جالب می باشد که به شما در سازماندهی کردن کارهای روزانه و لیست های خرید کمک می کند . با بهره گیری از این اپلیکیشن می توانید لیست وظایف یا خرید خود را همیشه همراهتان داشته باشید تا هر گاه نیاز به استفاده از آنها را داشتید بدون هیچ گونه درنگی و تنها با خارج کردن اسمارت تحت اندروید خود از جیب ، به محتویات ذخیره شده دسترسی پیدا نمایید .

ویژگی های کلیدی :
- امکان ذخیره سازی چندین لیست خرید یا لیست وظایف مختلف
- قابلیت به اشتراک گذاری خریدهای خود با دیگران به صورت آنی
- دسترسی پیدا نمودن به لیست های خود به صورت آنلاین با مراجعه به وب سایت www.outofmilk.com
- ذخیره کردن زمان با بهره گیری از قابلیت گروه بندی
-  و بسیاری دیگر

alireza بازدید : 66 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)

Schedule-Planner-Pro

 پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

افراد منظم و با دقت با استفاده از یک برنامه ریزی مناسب می توانند در کم ترین زمان ممکن تمامی کار های خود را انجام دهند. از این رو استفاده از یک نرم  افزار مناسب برای برنامه ریزی روزانه الزامی است . برنامه  Schedule Planner Pro می تواند به عنوان یک دوست مهربان شما را از برنامه روزانه و هفتگی خود آگاه سازد و در صورت لزوم اطلاعات کامل نموداری در مورد کارهایتان دراخیار شما قرار دهد .

ویژگی های کلیدی  Schedule Planner Pro :
- دو حالت مشاهده تقویم ( شبکه و فهرست)
- امکان رمز گذاری برنامه ها
- قابلیت کپی و چسباندن
- امکان گرفتن نسخه پشتیبان از اطلاعات ثبت شده در برنامه

alireza بازدید : 66 چهارشنبه 04 بهمن 1391 نظرات (0)

ZDclock.jp

اندروید ۱٫۶ و بالاتر

ZDclock قطعا یکی از بهترین نرم افزارهای اندروید برای مدیریت زمان و یادآوری کارهای روزمره می باشد . این برنامه با دارا بودن یک محیط کاربری زیبا و البته استفاده آسان به شما کمک می کند هیچ گاه هیچ چیزی را از یاد نبرید . تقویم ، بیدارباش روزانه ، تولد ها ، شیفت های چرخشی ، دکتر ، قرارهای روزانه ، هفتگی ، ماهیانه ، فصلی و سالیانه و حتی زمان به جوش آمدن آب را با استفاده از این برنامه می توانید تحت کنترل خود در بیاورید .

همیشه این را به خاطر داشته باشید که زندگی کوتاه تر از آن چیزی است که بخواهیم آن در عجله کردن برای انجام کارهای عقب افتاده انجام دهیم و کار نرم افزار ZDclock ، زدودن عجله از رفتارهای روزانه شما به واسطه مدیریت درست آنها می باشد .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 182
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 374
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,470
  • بازدید ماه : 1,841
  • بازدید سال : 52,930
  • بازدید کلی : 342,391