loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 48 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

RunKeeper - GPS Track Run Walk

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار RunKeeper – GPS Track Run Walk به شما کمک می کند تا برای تمرینات ورزشی خود برنامه ریزی کرده و وزن خود را در کوتاه ترین زمان ممکن کاهش دهید . تمرینات ورزشی خود را پیگیری نموده و به تناسب اندام برسید . با استفاده از جی پی اس گوشی اندرویدی خود سرعت خود را هنگام پیاده روی و دوچرخه سواری تخمین بزنید . همچنین لازم به ذکر است که در نهایت می توانید تمرینات خود را با دوستان به اشتراک بگذارید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

ثبت امتیاز

alireza بازدید : 61 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

push-Up-Counter

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

برنامه Push Up Counter Pro یک برنامه ساده شمارنده برای ورزش شنا است. این برنامه تعداد شنایی که می‌روید را می‌شمارد و هر روز آنها را ثبت می‌کند. وقتی که بینی شما صفحه نمایش را لمس می‌کند و یا به آن نزدیک می‌شود، این برنامه یک حالت شنا را  ثبت می‌کند. این برنامه به صورت روزانه شمارش می‌کند و میزان میانگین را نشان می‌دهد و همچنین اطلاعات تمامی روزها را ذخیره می‌کند که می‌توانید در قسمت گزارشات به آن دسترسی داشته باشید.

alireza بازدید : 51 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Coach's Eye

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

نرم افزار Coach’s Eye این امکان را به شما می دهد تا به راحتی حرکات ورزشی خود را ضبط نموده و سپس خطاهای خود را ببینید . این برنامه به راحتی مهارت شما در ورزش را تجزیه و تحلیل می نماید . توجه داشته باشید که به کمک این برنامه با خطاهای موجود در هر ورزش آشنا خواهید شد . لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ذخیره ویدیوها در گوشی ، ارسال فایل ها به Dropbox ، تجزیه و تحلیل خطاهای بازی ، سازگاری کامل با صفحه نمایش های بزرگ و رابط کاربری شیک اشاره داشت . تمام تلاش خود را به کار برده و به عنوان یک مربی به صورت حرفه ای به شاگردان خود آموزش دهید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی کامل از گوشی سامسونگ گلکسی اس ۳

رفع برخی اشکالات جزئی نرم افزار

رفع ابهام ضبط ویدیوها

بهبود عملکرد برنامه

 

 

alireza بازدید : 58 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

Endomondo Sports Tracker PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 توسط برنامه Endomondo Sports Tracker قادر خواهید بود تا مسافت خود با دوچرخه ، پیاده و … را محاسبه کنید . هدف از ساخت این برنامه فقط و فقط کالری سوزاندن است . به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن مسیریابی کرده و میزان کالری مصرف شده را حساب کنید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن با بیش از ۲۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان به یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی تبدیل شده است .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اشتراک گذاری تمرینات

بهبود نمایش نقشه ها

alireza بازدید : 133 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

SBK

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

نرم افزار SBK Live Experience 2014 این امکان را به شما می دهد تا اطلاعات جامعی درباره مسابقات موتور سواری به دست آورید . از این پس آخرین اخبار و عکس های مسابقات موتور سواری را در گوشی اندرویدی خود به همراه داشته باشید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود فیلم های مسابقات ، اعلام نتایج مسابقه و نمایش عکس اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

تفسیر صوتی زنده مسابقات

نمایش فیلم های مسابقات

اعلام نتیجه مسابقه

alireza بازدید : 65 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Runtastic Sit-Ups PRO

پیش نیاز:  اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار Runtastic Sit-Ups PRO می توانید معده و شکم خود را در سریع ترین زمان ممکن کوچک کنید ! اگر می خواهید به تناسب اندام برسید بدون شک این برنامه بهترین انتخاب خواهد بود . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا حرکات دراز و نشست خود را تنظیم نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ذخیره سازی حرکات ، به اشتراک گذاری حرکات با دوستان و رسیدن به تناسب اندام در سریع ترین زمان ممکن اشاره داشت .

ویژگی های اصلیک

قرار دادن اطلاعات در سرور اختصاصی

به اشتراک گذاری تمرین ها با دوستان

در دسترس بودن تایمر

alireza بازدید : 64 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Winter-Grove-3D-PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا هیچ وقتی برای تمرین ندارید ؟ آیا هنوز پول کافی برای استخدام یک مربی شخصی ندارید ؟ پس ما Runtastic Six Pack Abs Workout  را به شما پیشنهاد می کنیم . با استفاده از این برنامه دیگر نیازی نیست تا شما پول خود را صرف استخدام مربی شخصی کنید . برای رسیدن به وزن ایده آل و تناسب اندام تنها کافی است از تمرین های موجود در داخل این اپلیکیشن استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از  ۵۰ ویدیو با کیفیت فول اچ دی از تمرین های مختلف در این برنامه وجود داشته که اگر مایل باشید می توانید آن ها را تماشا کنید  .

ویژگی های اصلی:

دریافت ویدیوهای مربوط به تمرین های ورزشی

به اشتراک گذاری دستاورد ها

بهبود کلی تناسب اندام

رسیدن به وزن ایده آل

alireza بازدید : 58 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Freeletics.PRO.Fitness.

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با استفاده از نرم افزار Freeletics PRO Fitness  از این پس مانند یک ورزشکار ورزش کنید ! این برنامه با ارائه تمرین های بدنسازی به شما کمک می کند تا اندام خود را زیباتر کرده و آن را بهبود ببخشید . از این پس برای تناسب اندام دیگر نیازی به دستگاه های بدنسازی نخواهید داشت ، زیرا این اپلیکیشن همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از تامیر نیز قادر خواهید بود تا حرکات ورزشی خود را تنظیم نمایید . اگر به دنبال تناسب اندام خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

رسیدن به وزن ایده آل بدون ماشین آلات

وجود تایمر برای تنظیم حرکات ورزشی

رسیدن به وزن ایده آل

alireza بازدید : 60 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

Locus Map Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Locus Map Pro  یکی دیگر از برنامه های جی پی اس برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار، می توانید به آسانی نقشه های جی پی اس را به صورت آفلاین و آنلاین در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید و آن ها را ذخیره کنید. از این پس، فعالیت های ورزشی و مسافت ها را با این نرم افزار محاسبه کنید . همچنین، می توانید این اپلیکیشن را با نقشه های موجود در گوگل همگام سازی کنید . قابل توجه است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۸ را کسب کرده است .

ویژگی های اصلی:

محاسبه میزان مسافت

امکانات نامحدود برای پیکربندی

محاسبه فعالیت های ورزشی

نمایش جزئیات

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 172
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 358
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,454
  • بازدید ماه : 1,825
  • بازدید سال : 52,914
  • بازدید کلی : 342,375