loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 244 شنبه 08 آذر 1393 نظرات (0)



امکان ندارد یک کاربر آندرویدی بازی خور باشید ولی بازی طناب را ببر که در اصطلاح لاتین Cut the Rope خوانده می شود را نشناسید . این بازی یکی از بهترین های آندروید و آیفون بوده و هست که حالا شاهد سری جدید از این بازی پرطرفدار جهانی با گرافیک و گیم پلی بسیار زیبا و دلنشین و فوق العاده هستیم .

Cut the Rope Holiday Gift 1.6  (2)

در این بازی همان طور که می دانید باید با دقت و خیلی زیرکانه طناب ها را طوری پاره کنید که آب نبات در دهان Candy این موجود عجیب و دوست داشتنی بیفتد و در همین حین ستاره هایی که در اطراف شما قرار می گیرند را هم بدست بیاورید در غیر این صورت بازنده هستید !

 

ویژگی ها :

  • فیزیک فوق العاده
  • تصاویری رنگی روشن برای احساس زمستان
  • کشف دنیای واقعی در این ماجراجویی سرگرم کننده
alireza بازدید : 112 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

Doodle-Devil™-HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Doodle Devil™ HD هفت گناه مرگبار را کشف کنید و همزمان با ساخت اعمال نامردانه توسط شما، فرو ریختن دنیا را ببینید. آتش، زمین، باد و هوا را ترکیب کنید تا شیاطین، غول‌ها و زامبی‌ها ایجاد شوند. بد بودن هیچ‌گاه اینقدر سرگرم کننده نبوده است!

ویژگی‌ها:

قابل دسترسی در ۱۳ زبان مختلف

گرافیک جدید و زیبا

گیم‌پلی بدیهی با یک کلیک که موجب بازی خلاقانه می‌شود

صدها گفته و نقل قول جالب

رابط کاربری آسان

alireza بازدید : 83 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

Solarmax-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جنگ بر سر زمین تمام شده است. حالا زمان جنگ برای کهکشان است. شما باید در هریک از مبارزات به‌سرعت، قاطعانه و به‌طور دائم پیروز شوید. ناوگان ما را فرماندهی کنید و ما را به‌سوی پیروزی هدایت کنید. Solarmax 2 یک بازی استراتژی جنگ بین سیاره‌ای است. سیارات مختلف را استعمار کنید، صدها سفینه فضایی بسازید و با استفاده از تاکتیک‌های برتر بر رقیبان خود پیروز شوید.

ویژگی‌ها:

سیستم هوش مصنوعی تهاجمی و بیرحم

۳۶ مرحله با درجه سختی افزایشی

۳ حالت سرعت مختلف

گرافیک زیبای اج‌دی

alireza بازدید : 81 چهارشنبه 21 خرداد 1393 نظرات (0)

Kiwanuka

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Kiwanuka یک بازی فکری برای گوشی‌های هوشمند و تبلتهای اندرویدی است. تنها شما هستید که می‌‌تواند مردم قلمرو کریستالی را نجات دهد. شهروندان گم شده را به‌سوی آزادی هدایت کنید و رویاهای گم‌شده را کشف کنید. از آیتم‌های جادویی استفاده کنید تا به بلندی بروید. در این بازی باید یک گروه از مردمان کوچک را جمع‌آوری کنید و با ساخت مسیرهای مختلف آنها را به‌سوی هدفشان هدایت کنید. این بازی ساده اما چالش‌برانگیز است و گرافیک زیبای آن سرگرمی را دوچندان می‌کند.

alireza بازدید : 84 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Bridge-Constructor-Medival

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

بازی Bridge Constructor Medieval شما را چند قرن به عقب، به دوران شوالیه‌ و قلعه‌ها می‌برد. برای تأمین احتیاجات شهر پل بسازید و یا کاری کنید که زیر فشار وزن مهاجمین فرو بریزد و آنها را ناکام بگذارد. در ۴۰ مرحله جدید بازی از آتش توپ در امان نخواهید ماند. ۵ نوع مواد مختلف برای ساخت پل در دسترس است: چوب، چوب سنگین، سنگ، طناب و سقف پل.

ویژگی‌ها:

برای اولین بار در قرون وسطی پل بسازید!

مرحله‌های جدید برای تجربه‌ای کاملاً جدید

داستان بامزه و هیجان‌انگیز

از منظره‌های زیبای قرون وسطایی لذت ببرید

دستاوردها و رتبه‌بندی سرویس بازی گوگل

alireza بازدید : 72 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Cubot-Premium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در نگاه اول Cubot Premium یک بازی پازل با گیم‌پلی ساده است، کافیست مکعب‌های رنگی را به کاشی‌های همرنگ برسانید. واقعاً آسان است، اما انجام تمامی مراحل بازی نیاز به شکنجه فکر شما دارد! نکته جالب این است که اگر چند مکعب باشند، همزمان با هم حرکت خواهند کرد.

ویژگی‌ها:

گیم‌پلی آسان، انگشتتان را برای تکان دادن مکعب بر صفحه بکشید

غیر تکراری با وجود ساده بودن

منوها طراحی ویژه‌ای دارند که حواس شما را پرت نمی‌کنند

۸۰ مرحله چالش‌برانگیز

alireza بازدید : 72 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Tile-Temple

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Tile Temple Tactics یک بازی تخته باستانی است که در آن کاشی‌ها را برمی‌دارید تا امتیازتان را به بالاترین حد برسانید و رقیبتان را شکست دهید. هر حرکتی که انجام می‌دهید مشخص می‌کند که در نوبت بعدی حریفتان چه ردیف و یا ستونی از کاشی‌ها را می‌تواند انتخاب کند. سعی کنید آنها را در تله بیاندازید و مواظب باشید آنها این کار را بر روی شما انجام ندهند! از حرکت‌های امتیازآور استفاده کنید و با به‌کارکیری آیتم‌های جادویی بازی را به نفع خود تمام کنید. می‌توانید با دوستانتان به رقابت بپردازید.

alireza بازدید : 172 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

2048

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

۲۰۴۸ Number puzzle game اعتیادآورترین نسخه بازی ۲۰۴۸ و کاملترین آن برای اندروید است! چالش‌های عمیق را برای ذهن خود کاوش کنید! کاشی‌ها را به جهت‌های مختلف حرکت دهید و وقتی اعداد مشابه به هم می‌رسند، با هم جمع می‌شوند. مانند ۴=۲+۲ و ۸=۴+۴ و به همین این ترتیب زمانی که یک کاشی با عدد ۲۰۴۸ ساخته می‌شود بازیکن بازی را برده است. این بازی تنها بازی در فروشگاه گوگل است که تقریباً بر روی تمامی دستگاه‌های اندرویدی با اندروید ۲و۲ به بالا قابل اجرا می‌باشد.

alireza بازدید : 62 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

w

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا بازی Where’s My Water را به خاطر دارید ؟ این بازی دقیقا همان نسخه است . اما یک تفاوت با نسخه های قبلی دارد و آن تفاوت هم اضافه شدن شخصیت XYY  می باشد . شخصیت های کارتونی متعددی به این بازی اضافه شده که در طول مراحل با آن ها رو به رو خواهید شد . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۸۰ مرحله هیجانی و جذاب می باشد . مهارت خود را امتحان نموده و مراحل را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

وجود ۸۰ مرحله هیجانی و جذاب

گیم پلی جذاب و بسیار هیجانی

به چالش کشاندن دوستان

alireza بازدید : 83 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Sudoku4ever 

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Sudoku 4ever Plus یک بازی سودوکو برای اندروید است که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی می‌باشد. این بازی دارای تعداد نامحدودی معمای سودوکو است که در ۸ سطح مختلف طبقه‌بندی شده اند. این بازی به‌سادگی بهترین بازی سودوکو برای اندروید است.

ویژگی‌ها:

علامت‌گذاری مداد برای تنظیم و یا پاکسازی خودکار

ذخیره سازی خودکار

علاقه‌مندی‌ها

مشخص کردن اعداد کامل شده

مشخص کردن اعداد نادرست

alireza بازدید : 54 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

Polymer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی هیجانی Polymer  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی ترکیبی از منطق مکعب روبیک است . شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و سپس امواج بی پایان بمب ها را نابود کنید . پس از اتمام مراحل قادر خواهید بود امتیازات به دست آمده را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید . جای هیچ شکی نیست که مجذوب فیزیک واقع گرایانه بازی خواهید شد .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی

ارائه خدمات بیشتر در گوگل پلی

گیم پلی هیجانی و جذاب

alireza بازدید : 63 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

The Voyage

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی The Voyage شما بایستی بیش از ۱۰۰ پازل شیطانی را حل نموده و با دوستان خود مسابقه دهید . دقت داشته باشید که دزدان دریایی قصد دارند پازل ها را پیدا کنند و سپس آن ها را حل نمایند . اما شما باید زودتر از آن ها گنج و پازل ها را پیدا کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود شخصیت های متنوع و گیم پلی هیجانی اشاره داشت . لازم به ذکر است که مراحل این بازی به تدریج سخت تر خواهد شد .  به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۱۰۰ پازل هیجانی

جمع آوری نقشه های متعدد

پیدا کردن گنج ها

alireza بازدید : 107 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

MAchinarium

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Machinarium بازی ماجراجویی زیبایی است که برنده جایزه نیز شده و توسط سازندگان Samorost و Botanicula ساخته شده است. این بازی به سبک اشاره و کلیکی است که در آن باید در دنیایی ماشینی مراحل مختلف را بوسبله حل معماهای پیچیده پشت سر بگذارید.

تغییرات در نسخه ۲:

پشتیبانی از حرکت پینچ برای بزرگنمایی

پشتیبانی از گوشی و تبلت

گرافیک بهتر

ذخیره میزان پیشرفت بازی در فضای ابری

 

 

alireza بازدید : 61 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Forgotten-Spell 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

طلسم را فراموش کنید ! هر لحظه به خطر نزدیک تر می شوید . در بازی The Forgotten Spell شما بایستی تمام تلاش خود را به کار برده و با حل کردن پازل و پاسخ دادن به سوالات طلسم فراموش شده را باطل کنید . به شهرستان Faeries  سفر کرده و با موجودات عجیب و غریب رو به رو شوید . آیا این قدرت را دارید تا پازل های شیطانی را حل نمایید ؟ کافی است خودتان امتحان کنید . اگر به گیم بوک ها ( بازی های کتابی ) علاقه مندید ، دانلود بازی پیش رو را از دست ندهید !

ویژگی های اصلی:

تبدیل شدن به یک spellcaster قدرتمند

باطل کردن طلسم و جادو

گیم پلی داستانی و جذاب

alireza بازدید : 81 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

Instantion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Instantion یک بازی پازل دو بعدی برای سیستم عامل اندروید می باشد . این بازی ترکیبی از چندین پازل بوده که شما بایستی آن ها را حل نمایید . بلوک ها را هل داده و آن ها را کنار یکدیگر به صورت منظم بچینید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود دستاوردهای بی شمار ، گیم پلی هیجانی و  اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی اشاره داشت . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵۰ مرحله هیجانی می باشد .

ویژگی های اصلی:

وجود ۵۰ مرحله هیجانی و جذاب

ترکیبی از چندین پازل

گیم پلی جذاب

تعداد صفحات : 6

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 94
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,279
  • بازدید ماه : 1,650
  • بازدید سال : 52,739
  • بازدید کلی : 342,200