loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 343 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Magic-Spider 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید بر روی کف دست خود یک عنکبوت داشته باشید ؟ آیا دوست دارید دوستان خود بترسانید ؟ با نصب برنامه Magic Spider  بر روی این گوشی دوستان خود را حریت زده کنید . برای اجرا تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس با ورود به برنامه و قرار دادن گوشی در کف دست دوستانتان عنکبوت جادویی را مشاهده کنید !

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن تنظیمات بیشتر

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 74 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

Real-Guitar

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برنامه جالب Real Guitar یکی از واقع‌گرایانه ترین برنامه شبیه‌ساز گیتار است که دارای یک رابط کاربرپسند است و کیفیت صدای آن عالی می‌باشد. همه نوت‌های موجود در این برناماه از صدای گیتار آکوستیک واقعی ضبط شده‌اند. با استفاده از برنامه گیتار واقعی شما می‌توانید انواع روش‌های نواختن گیتار را بر روی گوشی هوشمند خود تجربه کنید و آکوردهای مختلف با هر درجه از پیچیدگی را بنوازید. می‌توانید با استفاده از این برنامه تمرین کنید و آکوردهای جدید را بادبگیرید و بر آنها مسلط شوید.

 

 

alireza بازدید : 94 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

Whistle-Camera---Selfie-&-More-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

شگفت‌انگیز است! توسط برنامه Whistle Camera – Selfie & More Pro با سوت زدن عکس بگیرید! هیچوقت عکاسی اینقدر آسان و سرگرم کننده نبوده است. کافیست سوت بزنید تا دوربین شما عکسی باکیفیت بگیرد. عکس گرفتن از خود با استفاده از این برنامه بسیار راحت است، کافیست جلوی دوربین قرار بگیرید، سوت و سپس لبخند بزنید. اگر می‌خواهید می‌توانید از شمارش معکوس در برنامه استفاده کنید. آیا می‌خواهید در هنگام رانندگی از مناظر زیبا عکس بگیرید؟ کافیست گوشی را در مکانی ثابت کنید، برنامه را باز کنید و هر زمان که خواستید عکس بگیرید یک سوت بزنید.

 

 

alireza بازدید : 70 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

Hokuto-no-booth

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Hokuto no booth می توانید عکس های خود را به عکس های افسانه ای و جادویی تبدیل نمایید . بیش از ۴۰ ابزار مختلف در این برنامه وجود داشته که می توانید با استفاده از آن ها تصاویر موجود در دستگاه اندرویدی خود را سفارشی سازید . اگر می خواهید ویرایش عکس ها به صورت کاملا حرفه ای انجام شود پیشنهاد می کنیم  تصاویر روشن را برای ویرایش انتخاب نمایید .

ویژگی های اصلی:

تبدیل تصاویر به عکس های افسانه ای

وجود بیش از ۴۰ ابزار مختلف

سفارشی سازی تصاویر

alireza بازدید : 85 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Nature-sounds---Ecosounds

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

صداهای طبیعت اثرات مفیدی برای ما دارد و استرس را از ما دور می‌کند. به کمک برنامه Nature sounds – Ecosounds در اعماق دریا شیرجه بزنید، در جاده‌های جنگلی قدم بزنید، به صدای جویبار و پرندگان گوش دهید، می‌توانید کنار آتش بنشینید و از موسیقی باران لذت ببرید!

این برنامه شامل ۱۲ فضای مختلف است:

جنگل تابستانی و نهر آب

جنگل در شب و آتش

جنگل زمستانی

جنگل بارانی و آبشار

صدای دریا و اقیانوس

صدای دربا از ساحل

باران و رعد و برق

باران نزدیک آتش

حومه شهر

سوگواری حومه شهر

صدای علفزار در تابستان

سفر با قطار

alireza بازدید : 65 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

Atomus

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Atomus یک برنامه مجسم کننده تعاملی به‌ وسیله حرکت و در عین حال یک کارهنری است. این برنامه برای کمک به افرادی ساخته شده که می‌خواهند خلاقانه‌تر فکر کنند و یا کسانی که به کمی  تغییر نیاز دارند. به‌هرحال این برنامه می‌تواند یک بازی و یا عنصری برای طراحی داخلی نیز باشد  برای کسانی که عاشق آتش بازی، گردباد، نور کرم شب‌تاب، شفق قطبی، رنگین‌کمان، امواج، نوار موبیوس، قلب و نماد اتم هستند .

alireza بازدید : 67 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Whistle Android Finder PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که به صورت مکرر گوشی اندرویدی خود را گم می کنید ؟ بدون شک تمامی  کاربران تا به اکنون یک بار گوشی اندرویدی خود را گم کرده اند ! دیگر نیازی نیست تا نگران گم شدن گوشی خود باشید ، زیرا نرم افزار Whistle Android Finder PRO برای همیشه همراه شما خواهد بود . از این پس می توانید با سوت زدن اسمارت فون اندرویدی خود را پیدا کنید ! تنها کاری که باید انجام دهید این است که این اپلیکیشن را بر روی گوشی مورد نظر خود نصب نموده و سپس تنظیمات آن را فعال سازید . همچنین لازم به ذکر است که این نرم افزار بسیار کم مصرف می باشد .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن گوشی اندرویدی با سوت زدن

حساسیت بسیار بالای نرم افزار به صدا

بدون هیچ گونه تبلیغات

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود مصرف باطری

 

alireza بازدید : 174 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

My-Script

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

نرم افزار MyScript Stylus بهترین تشخیص دهنده دست خط برای سیستم عامل اندروید می باشد . این برنامه به شما اجازه می دهد تا با نوک انگشتان یا قلم مخصوص خود صفحه نمایش را لمس کرده و در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . این اپلیکیشن بر روی تمامی صفحه نمایش های خازنی قابل اجرا می باشد . دقت داشته باشید که این برنامه می تواند بهترین جایگزین برای  صفحه کلید اسمارت فون اندرویدی شما باشد . همچنین لازم به ذکر است که با استفاده از این تکنولوژی  می توانید  به  ویرایش اسناد ، مرورگری وب ، مدیریت روی ایمیل و جیمیل بپردازید .

ویژگی های اصلی :

قابل اجرا بر روی صفحه نمایش های خازنی

تشخیص حرفه ای دست خط

وبگردی به صورت پیشرفته

امکان ویرایش اسناد

رابط کاربری شیک

پشتیبانی از زبان شیرین پارسی

alireza بازدید : 55 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

True-Random-Generator

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

نرم افزار True Random Generator این امکان را به شما می دهد تا اقدام به ساخت اعداد تصادفی نمایید . این مقادیر شامل اعداد صحیح ، اعشاری و توضیع نمایی می شود . همچنین باید دقت داشته باشید که با استفاده از بارکد ها نیز قادر به انجام این امر خواهید بود . در ابتدا باید آن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس با بارکد ها اعداد مورد نظرتان را محاسبه کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به دستگاه های قدیمی

رفع برخی اشکالات جزئی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 155
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 317
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,413
  • بازدید ماه : 1,784
  • بازدید سال : 52,873
  • بازدید کلی : 342,334