loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 181 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Pimp-My-Music---Tag-Editor-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Pimp My Music – Tag Editor Pro یک پخش کننده قدرتمند برای اندروید است که دارای ویژگی ویرایش برچسب‌های موسیقی نیز هست. از این برنامه‌ می‌توانید به راحتی برای پیدا کردن کاور موسیقی‌ها و متن ترانه‌ها استفاده کنید، مستقیماً از روی گوشی هوشمندتان.

ویژگی‌ها:

تصحیح مجموعه موسیقی‌تان از طریق گوشی

ویرایش برچسب‌های ID3 در فرمت‌های MP3, OGG, FLAC, MP4, M4A, M4P, M4B, WAV, RA, RM, MPGA و WMA

پیدا کردن خودکار کاورهای موسیقی

تغییر خصوصیات چند فایل به طور همزمان

alireza بازدید : 67 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

Music-Folder-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Music Folder Player Full یک جایگزین عالی برای پخش کننده موسیقی است. این نسخه کامل است و بدون تبلیغات می‌باشد و دارای ویجت نیز هست. این پخش کننده متفاوت از پخش کننده استاندارد اندروید رفتار می‌کند و مخصوصاً برای کسانی مناسب است که دفعات زیادی بین موسیقی و پادکست ها جابجا می‌شوند. رابط کاربری این پلیر بر اساس هنرمند و یا آلبوم نیست، بلکه بر اساس ساختار فولدرها کار می‌کند به طوری که هر پوشه ای که حاوی فایل های صوتی باشد به طور جداگانه نمایش داده می‌شود.

alireza بازدید : 67 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Maven-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با برنامه پخش موسیقی MAVEN Music Player (Pro) به همراه موسیقی سفر کنید. این برنامه قابلیت های منحصر به فرد و صدایی غیر قابل رقابت دارد. این برنامه دارای یک افکت صدای سه بعدی است که صدایی فوق‌العاده و پوبا را به شنونده ارائه می‌کند. از دیگر ویژگی‌های کاربردی این برنامه ارائه متن ترانه آهنگ به طور هماهنگ با آهنگ می‌باشد. حتی با استفاده از اسپیکر های استریو خارجی می‌توانید از افکت سراند مجازی این برنامه که شما را غرق در موسیقی می‌کند لذت ببرید.

alireza بازدید : 72 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

MoliPlayer-video&music-media

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

MoliPlayer یک پخش کننده ویدیو قدرتمند با قابلیت پخش تمامی فرمت ها برای اندروید است که باتری کمی نیز مصرف می‌کند. اگر از تماشای ویدیو بر روی گوشی و یا تبلت اندرویدیتان لذت می‌برید اما نمی‌خواهید درگیر واژگانی مثل فرمت، کدک و غیره شوید، این برنامه همان برنامۀ بی دردسری است که به دنبالش می‌گردید. این برنامه هر فایلی را که بخواهید  ازجمله MOV, RMVB, AVI, WMV, MP4, MKV برایتان اجرا خواهد نمود .

alireza بازدید : 183 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (0)

Shuttle+ Music Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shuttle+ Music Player یکی از بهترین و برترین برنامه های پخش موسیقی برای گوشی های اندرویدی می باشد . این برنامه به صورت کامل از چندین اکولایزر قدرتمند پشتیبانی نموده که به شما اجازه می دهد تا صدای آهنگ ها را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به وجود تایمر خواب ، مرور از طریق پوشه و در دسترس بودن باندهای اکولایزری اشاره داشت . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

به روز شدن آیکان ها

وجود تم های جدید

alireza بازدید : 88 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

Smart-Player-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

با نرم افزار Smart Player Pro از موسیقی خود با کیفیت بیشتری لذت ببرید . این برنامه با اکولایزر داخلی خود امکان پخش با کیفیت تر موسیقی را می‌دهد. رنگ تم برنامه را می‌توانید به دلخواه خود تغییر دهید. با این برنامه می‌توانید موسیقی ای که گوش می‌دهید را با دوستانتان از طریق فیسبوک، تویتر و یا پیامک شیر کنید. با استفاده از ویجت برنامه در نوتیفیکیشن بار، صفحه اصلی و یا صفحه قفل می‌توانید به راحتی موسیقی ای که گوش می‌دهید را کنترل کنید.

ویژگی‌های جدید:

پشتیبانی از اکولایزر بیتس

مصرف کم باتری

بهبود عملکرد

alireza بازدید : 60 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

MIXTRAX App

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

به کمک نرم افزار MIXTRAX App می توانید موسیقی های خود را با یکدیگر ترکیب کنید . این برنامه به راحتی موزیک های موجود در گوشی را آنالیز نموده و سپس آن ها را دسته بندی می.کند . از این پس شما می توانید بدون هیچ گونه نگرانی ای موزیک های خود را با یکدیگر ترکیب نمایید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از فرمت های MP3، AAC ، WAV پشتیبانی می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود رابط کاربری شیک ، ایجاد خودکار لیست های پخش ، اشتراک گذاری موزیک و ترکیب موسیقی ها با یکدیگر اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از فرمت های MP3، AAC ، WAV

پشتیبانی از نسخه اندروید ۴

ترکیب موسیقی ها با یکدیگر

alireza بازدید : 57 چهارشنبه 15 آبان 1392 نظرات (0)

PlayerPro Music Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

PlayerPro Music Player یکی از بهترین و قدرتمند ترین پلیرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . با استفاده از این پلیر می توانید به راحتی آهنگ های مورد نظر خود را پیدا نموده و سپس به آن ها گوش فرا دهید . بدون شک رابط کاربری پلیر همیشه یک اصل اساسی برای انتخاب توسط کاربران است و این پلیر هم از این قضیه مستثنی نیست ! پیشنهاد می کنیم که حتما این پلیر را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پخش فایل های صوتی با فرمت MP3، OGG، FLAC، WMA ، WAV

امکان جستجو در میان آهنگ ها

وجود ۱۴ پوسته برای پلیر

رابط کاربری بسیار زیبا

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات

 تغییر رابط کاربری

alireza بازدید : 61 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

DFX Music Player Enhancer Pro

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

DFX Music Player Enhancer Pro یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای موجود در فروشگاه گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . این پلیر این امکان را به شما می دهد تا فایل های صوتی خود را به بهترین شکل ممکن پخش نمایید . این برنامه از موتور DSP برای پخش فایل های صوتی استفاده می کند . این تکنولوژی باعث می شود تا موزیک ها با کیفیت بسیار بالا پخش شوند . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

کیفیت بسیار بالای پخش موسیقی ها

رابط کاربری بسیار زیبا و هیجان انگیز

استفاده از موتور پردازش

alireza بازدید : 195 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Seaman-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک پلیرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد !  در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرهای موجود در گوگل پلی به نام Seaman Video Player Pro را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این پلیر شما می توانید به راحتی ویدیوهای خود را پخش نمایید . این پلیر از فرمت های MOV ، MP4 ، WMV، RMVB ، MKV، ASF، MPG ، FLV پشتیبانی کرده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . دیگر برای پخش ویدیو ها نیازی به نصب کدک های اضافه ندارید ، زیرا این اپلیکیشن برای همیشه همراه شما خواهد بود . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از این برنامه به عنوان یک پلیر صوتی نیز استفاده کنید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از فرمت های ویدیویی MOV ، MP4 ، WMV، RMVB ، MKV، ASF، MPG ، FLV

پشتیبانی از فرمت های صوتی MP3، MP2 ، AAC ، WMA

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

بدون هیچ گونه تبلیغات

alireza بازدید : 62 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (0)

GOM Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بدون شک تمامی شما با نام GOM Player آشنا هستید . این پلیر یکی از بهترین و محبوب ترین پلیرها برای سیستم عامل ویندوز بوده که پس از موفقیت های بی شماری که نزد کاربران اندروید کسب کرد سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز منشتر شد . با استفاده از این پلیر این امکان را خواهید داشت تا فیلم های خود را بر روی گوشی اندرویدی مورد نظر خود پخش نمایید . این پلیر از اکثر فرمت های ویدیویی پشتیبانی کرده و هیچ گونه کمبودی احساس نمی شود . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری پیشفرض این پلیر بسیار زیبا و شیک بوده و اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا پوسته های متعددی را بر روی آن قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

کیفیت پخش عالی و بسیار بالا

بدون نیاز به کدک مخصوص

بهترین مبدل رسانه

 

alireza بازدید : 55 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

Spotify

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

نرم افزار Spotify  این امکان را به شما می دهد تا به لیست نامحدودی از موسیقی ها دسترسی داشته و به آن ها گوش فرا دهید . برای این کار تنها کافی است یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس به صورت آنلاین به  موسیقی ها  دسترسی داشته باشید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موسیقی های مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی ها نیز اضافه نمایید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان جستجو در موسیقی ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری موسیقی ها

ایجاد لیست های  پخش  متعدد

ثبت نام با حساب کاربری

جستجو در موسیقی ها

alireza بازدید : 58 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

My Mixtapez

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا نرم افزار My Mixtapez  را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . به کمک این برنامه می توانید به موسیقی های عظیمی دسترسی داشته و آن ها را به صورت رایگان دانلود کنید . در واقع با استفاده از آن جدیدترین و داغترین Mixtapes ها را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود به همراه داشته باشید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا آن ها را در شبکه های اجتماعی مانند تویتر و فیسبوک به اشتراک بگذارید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان جستجوی موسیقی های جدید اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری وضعیت های موسیقی با دوستان

دانلود Mixtapes های متعدد

جستجو در موسیقی ها

alireza بازدید : 57 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

Xing-Player

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار XingPlayer این امکان را به شما می دهد تا به آسانی موزیک های خود را بر روی دستگاه اندرویدی خود پخش نمایید . رابط کاربری به کار رفته در این پلیر بسیار زیبا و شیک بوده و مطمئنا از کار کردن با آن لذت خواهید برد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موزیک های مورد نظر خود را در این پلیر پیدا کرده و سپس آن ها را پخش نمایید . همچنین لازم به ذکر است که وجود اکویزرهای گرافیکی ، جلوه خاصی به این پلیر بخشیده است .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی از چندین زبان مختلف

به اشتراک گذاری موسیقی ها

وجود اکولایزرهای گرافیکی

در دسترس بودن تایمر خواب

مدیریت پخش رسانه ای

یافتن موسیقی ها در پلیر

تنظیم رنگ نرم افزار

 

تغییرات نسخه اخیر:

به روز رسانی ترجمه ها

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

 

 

alireza بازدید : 73 دوشنبه 22 مهر 1392 نظرات (0)

MixZing Music Player FULL copy

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک موزیک پلیرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . در این پست قصد داریم تا یکی از بهترین پلیرهای موجود در گوگل پلی به نام MixZing Music Player FULL را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . با استفاده از این برنامه شما می توانید به آسانی موسیقی های خود را پخش نموده و بر روی آن ها مدیریت کنید . از این پس دیگر نیازی نیست نا نگران پسوند های موسیقی خود باشید ، زیرا این اپلیکیشن از تمامی پسوند های موسیقی پشتیبانی می کند . همچنین لازم به ذکر است که برای قرار دادن جلوه های صوتی و اکولایز ، فایل موسیقی شما باید از پسوندهای  MP3, AAC/M4A  پشتیبانی کند .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن ویدجت پلیر در صفحه نمایش

ویرایشگر برچسب های موسیقی

طراحی منحصر به فرد و حرفه ای

وجود اکولایزرهای گرافیکی

قابلیت ویرایش لیست پخش

 

تغییرات نسخه اخیر

اضافه شدن گزینه ای جهت غیرفعال کردن قفل صفحه نمایش هنگام پخش

رفع برخی اشکالات جزئی

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 146
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 294
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,390
  • بازدید ماه : 1,761
  • بازدید سال : 52,850
  • بازدید کلی : 342,311