loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 99 دوشنبه 19 خرداد 1393 نظرات (0)

Lockdown-Pro-Premium---App-Lock-

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نمی‌خواهید افراد دیگر به اطلاعات شخصی شما مانند ایمیل، پیام، عکس، ویدیو و… بر روی دستگاه اندرویدی شما دسترسی داشته باشند و آنها را بخوانند؟ Lockdown Pro – App Lock بک برنامه فوق‌العاده است که به شما امکان می‌دهد این مشکل خود را حل کنید.

ویژگی‌ها:

قفل کردن هر برنامه مانند اس ام اس، جیمیل، فیسبوک

قفل کردن تماس‌های ورودی

قفل خودکار برنامه جدید نصب شده

عکس گرفتن در صورت وارد کردن رمز اشتباه

قابلیت مخفی کردن آیکون برنامه

alireza بازدید : 115 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Safe+

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

نرم افزار Safe+ این امکان را به شما می دهد تا به راحتی بر روی فایل ها و اسناد خود پسورد قرار داده و به شدت از آن ها محافظت نمایید . بر روی پوشه ها ، اسناد ، فیلم ، موزیک ، عکس و … خود پسورد قرار داده و اجازه ندهید دیگران به آن ها دسترسی داشته باشند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به پشتیبانی از زبان های متعدد ، کپی کردن فایل ها ، پشتیبانی از کلیدهای میانبر و همگام سازی خودکار اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید از این برنامه به عنوان یک فایل منیجر نیز استفاده کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از زبان لهستانی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 70 جمعه 11 بهمن 1392 نظرات (0)

Safe In Cloud Password Manager

پیش نیاز: اندروید ۳٫۲ و بالاتر

اگر هنوز هم از کلمه عبور یکسان برای حساب های خود استفاده می کنید پیشنهاد می کنیم که حتما از این برنامه استفاده نمایید . به کمک برنامه Safe In Cloud Password Manager  قادر خواهید بود تا با قرار دادن یک پسورد مطمئن از حساب های کاربری خود در برابر هکرها محافظت نمایید . لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک طراحی شده است . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به وجود رابط کاربری شیک ، امنیت بسیار بالای برنامه ، حفاظت از پسورد حساب های کاربری و محافظت از پسورد ایمیل ها اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات اجرا روی اندروید ۴٫۴

رفع برخی اشکالات جزئی

ارائه با رابط کاربری UI

 

 

alireza بازدید : 81 پنجشنبه 09 آبان 1392 نظرات (0)

Whatsapp

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نرم افزار Lock for WhatsApp Keep privacy این اجازه را به شما می دهد تا از حریم شخصی کاربران WhatsApp خود محافظت کنید . پس از نصب از شما درخواست می شود تا یک کد ۴ رقمی برای برنامه تعیین نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا محیط کاربری صفحه قفل را سفارشی سازید . دقت داشته باشید که اگر گوشی شما دارای دوربین جلو بوده و کسی هم  پین کد را به صورت اشتباهی وارد کند ، اپلیکیشن به صورت خودکار تصویری از این مزاحم در گالری ذخیره کرده تا شما مطلع شوید که چه کسی قصد ورود به نرم افزار را داشته است .

ویژگی های اصلی:

ضبط تصاویر مزاحمان هنگام وارد کردن پین اشتباه

رابط کاربری بسیار زیبا و شیک

بدون هیچ گونه تبلیغات

امن نگاه داشتن پیام ها

alireza بازدید : 53 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Mobie

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

نرم افزار Mobie بیش از ۶ ویژگی قدرتمند دارد ! این ۶ ویژگی شامل امنیت ، ضد سرقت ، مدیریت برق ، استفاده از داده ها ، تقویت کننده حافظه و بهینه ساز گوشی می باشد . به کمک این برنامه می توانید گوشی اندرویدی خود را برای همیشه سالم نگاه دارید . آیا تلفن همراه خود را  گم کرده اید ؟ اگر این طور است دیگر نیاز نیست تا نگران باشید ، زیرا این  برنامه از تمامی اطلاعات محرمانه گوشی محافظت کرده و آن ها را برای دیگران فاش نمی کند . دقت داشته باشید که این نرم افزار دستگاه اندرویدی شما را در برابر ویروس ها و تروجان ها مقاوم می سازد . همچنین لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن نظارت بر داده های اینترنتی و شبکه وای فای می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی اعلان داده های اینترنتی

افزایش قدرت شناخت ویروس ها

بهینه سازی عملکرد برنامه

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

alireza بازدید : 59 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Anti Spy Mobile PRO v1.9

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا کسی از دستگاه اندرویدی شما جاسوسی می کند ؟ اگر این چنین است بدون شک Anti Spy Mobile PRO حتما به کارتان خواهد آمد . امروزه هرکس با دسترسی به تلفن همراهتان می تواند با نصب اپلیکیشن های جاسوسی  بر روی  قسمت هایی از گوشی نظیر تماس ها ، پیامک ها و … کنترل داشته باشد . برای جلوگیری از این کار تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس آن را اجرا نمایید . این برنامه ، اپلیکیشن های جاسوسی موجود در گوشی شما را پیدا نموده و آن ها را به صورت خودکار پاک می کند . از خودتان محافظت کنید و اجازه ندهید تا دیگران به اطلاعات شخصی شما دسترسی داشته باشند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

رفع برخی باگ ها

alireza بازدید : 62 سه شنبه 30 مهر 1392 نظرات (0)

LINE Antivirus

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند و حرفه ای برای گوشی اندرویدی خود هستید پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان LINE Antivirus را از دست ندهید . این آنتی ویروس اپلیکیشن های مخرب موجود در گوشی اندرویدی شما را پیدا نموده و آن ها را حذف می کند . اگر اطلاعات شخصی شما آلوده شده باشید این نرم افزار به راحتی آن ها را از بین خواهد برد . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این برنامه می توان به محافظت از اطلاعات شخصی در برابر اپلیکیشن های مخرب اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

از بین بردن تمامی ویروس ها

حفاظت از اطلاعات شخصی

سرعت بسیار خوب برنامه

alireza بازدید : 69 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

File Locker

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار File Locker می توانید به آسانی بر روی فایل های موجود در گوشی اندرویدی خود پسورد قرار داده و از آن ها محافظت کنید . از این پس دیگر اجازه ندهید تا دیگران وارد حریم خصوصی شما بشوند . برای جلوگیری از این کار تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی اطلاعات خود قفل بگذارید . دقت داشته باشید که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا از فایل های خود به صورت انفرادی و یا گروهی محافظت کرده و بر روی آن ها قفل قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن رمز عبور روی فایل ها

محافظت از حریم خصوصی

اسکن خودکار رسانه ها

راه اندازی سریع برنامه

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

alireza بازدید : 61 دوشنبه 15 مهر 1392 نظرات (0)

Camera Block –Privacy security

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که بتوانید با استفاده از اپلیکیشن آلارم ویدیو ضبط کنید؟ نرم افزار Camera Block –Privacy security این امکان را به شما می دهد تا به راحتی دوربین اصلی گوشی اندرویدی خود را بلاک کرده و یا آن را غیر فاعل کنید . از این پس از حریم خصوصی گوشی اندرویدی خود از طریق دوربین  محافظت کنید . لازم به ذکر است که با استفاده از آن قادر خواهید بود تا اپلیکیشن های  دوربین دستگاه اندرویدی خود را  فعال کرده و سپس ویدیو و عکس های مختلفی را به صورت پنهانی ضبط کنید . پس از ضبط ویدیو ها این امکان را خواهید داشت تا آن ها را در سریع ترین زمان ممکن به اینترنت و سرور اختصاصی خود انتقال دهید .

ویژگی های اصلی:

محافظت از حریم خصوصی

غیر فعال کردن دوربین گوشی

ضبط فیلم ها به صورت پنهان

alireza بازدید : 74 پنجشنبه 04 مهر 1392 نظرات (0)

AppLock

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار AppLock  قادر خواهید بود تا بر روی اپلیکیشن های نصب شده در اسمارت فون اندرویدی خود نظر پیامک ، تماس ، گالری ، موزیک پلیر ، تنظیمات ، گوگل پلی ، بازار ، جیمیل ، فیسبوک ، ایمیل و … پسورد قرار دهید . این برنامه سبب می شود تا شما به فیلم ها و عکس های خود دسترسی داشته و بر روی آن ها پسورد قرار دهید . این اپلیکیشن از حریم خصوصی گوشی شما محافظت می کند . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه بهترین نرم افزار قفل موجود در Google Play بوده که ما شما پیشنهاد می کنیم حتما آن را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

قرار دادن قفل روی تماس های ورودی

محافظت از حریم خصوصی گوشی

قفل کردن گالری و پیامک گوشی

بیش از ۲۰ میلیون بار دانلود

 

تغییرات نسخه اخیر:

کنترل فیلم ها و عکس های قفل شده

امکان مشاهده عکس های مخفی

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 64 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

Dr.Web Anti-virus Light

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با کمک نرم افزار Dr.Web Anti-virus Light دیگر هرگز نگران ویرس ها نباشید ! این برنامه از دستگاه اندرویدی شما محافظت کرده و اجازه فاش شدن اطلاعات محرمانتان را به دیگران نمی دهد . از این پس می توانید با خیالی آسوده در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . این اپلیکیشن از آلوده شدن مموری کارت گوشی شما جلوگیری می کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان شناسایی و نابودی ویروس ها ، پاکسازی مموری کارت از ویروس ، به روز رسانی مرتب و حفاظت از اطلاعات محرمانه اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان استفاه از برنامه به عنوان ویدجت

حفاظت از اطلاعات محرمانه

حفاظت کامل از مموری کارت

به روز رسانی مرتب برنامه

 

تغییرات نسخه اخیر:

آماده برای اجرا در پردازنده های ARM

پشتیبانی کامل از اندروید ۴٫۳

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 58 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

Snap-Secure-+-Mobile-Antivirus

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر به امنیت اطلاعات خود و خانواده تان اهمیت داده و می خواهید که آنها را در برابر تمامی خطرهایی که تهدیدشان می کند ایمن سازید می بایست نرم افزار امنیتی قدرتمندی نظیر Snap Secure + Mobile Antivirus  را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشید .این اپلیکیشن با دارا بودن ویژگی های مختلف و البته استفاده از تکنولوژی های روز می تواند به شما در رسیدن به این هدف یاری رساند .
از جمله این امکانات فضای ابری ۱۰ گیگاباتی می باشد که شما را قادر می سازد اطلاعات مهم خود را با ذخیره در آنجا و همگام سازی های مرتب در برابر حملات ایمن سازید .
اگر می ترسید گوشی خود را گم نموده و یا کسی آن را از شما به سرقت برد دیگر جای هیچ نگرانی وجود ندارد چرا که با استفاده از نرم افزار پیش رو امکان ردگیری از طریق GPS بر روی نقشه های گوگل مپ فراهم شده و می توانید به سادگی مکان حضور اسمارت فون تان را بیابید .
اگر قصد نقل مکان از یک گوشی به گوشی دیگر و یا حتی از سیستم عامل های دیگر به اندروید را دارید باز هم این برنامه می تواند در انتقال ایمن اطلاعات به شما یاری رساند .
مسدود سازی پیام ها و تماس های ناخواسته دریافتی و قفل کردن گوشی هنگام استفاده از سیم کارتی غیر از سیم کارت  شما از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشند .

alireza بازدید : 79 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

Snap-Secure-+-Mobile-Antivirus

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

موبایل ها و تبلت ها آنقدر با زندگی ما گره خورده اند که بسیاری از کارهای روزمره خود نظیر انجام کارهای بانکی ، ارتباطات مختلف ، گرفتن عکس های شخصی و … را با آنها انجام می دهیم . حال اگر این اطلاعات برایمان اهمیت داشته باشد حفاظت از آنها امری ضروری می نماید . Snap Secure + Mobile Antivirus نام نرم افزاری است بسیار مفید و البته ضروری برای هر دستگاه تحت اندروید که با ایمن نگاه داشتن اطلاعات می تواند آسودگی خاطر را برایتان به ارمغان آورد .
این اپلیکیشن دارای بخش های مختلفی است که هر یک می تواند به نوعی ضامن کننده امنیت شما باشد . از این بین می توان به گرفتن بک آپ از اطلاعات شما و ذخیره سازی آنها در فضای ابری با بهره گیری از رمزگذاری ۲۴ بیتی داده ها به منظور حفظ امنیت یبشتر ، ذخیره سازی اطلاعات خانوادگی شما با قابلیت دسترسی از اکانت های مختلف تعیین شده ، محافظت در برابر پیام های مخرب دریافتی ، به روز رسانی های مستمر برای آگاهی از ویروس های جدید و یافتن گوشی سرقت رفته یا گم شده شما از طریق GPS اشاره نمود .

alireza بازدید : 41 سه شنبه 05 شهریور 1392 نظرات (0)

Hider

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 در این پست قصد داریم تا نرم افزار Text and File Hider Plus را به شما معرفی کنیم . با استفاده از این برنامه می توانید به آسانی پیامک ها ، تماس ها و عکس های خود را مخفی نمایید . این اپیلیکشن به آسانی از حریم خصوصی شما محافظت کرده و اجازه فاش شدن آن ها را به دیگران نمی دهد . شما قادر خواهید بود تا هر نوع فایلی را مخفی کرده و بر روی آن ها مدیریت کنید . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان کپی و یا انتقال عکس ها از گالری به مخفیگاه اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پنهان کردن آسان پیامک ها

مخفی کردن راحت فایل ها

عدم پدا کردن شماره تماس ها

alireza بازدید : 61 پنجشنبه 31 مرداد 1392 نظرات (0)

Wheres My Droid

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است تا گوشی خود را گم کرده باشید ؟  با استفاده از نرم افزار Wheres My Droid  می توانید به آسانی اسمارت فون اندرویدی گم شده خود را پیدا کنید ! تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب کنید . این اپلیکیشن با بالا بردن صدای گوشی و خروج آن از حالت سایلنت به شما در پیدا کردن گوشی کمک می کند . یکی دیگر از قابلیت های اصلی این نرم افزار می توان به امکان ارسال مختصات گوشی گم شده از طریق جی پی اس اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

پیدا کردن گوشی در سریع ترین زمان ممکن

بالا بردن صدای گوشی هنگام گم شدن

بیرون آوردن گوشی از حالت سایلنت

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 126
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 250
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,346
  • بازدید ماه : 1,717
  • بازدید سال : 52,806
  • بازدید کلی : 342,267