loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 55 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Connection-Tracker

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

با نظارت بر ارتباطات دیتای گوشی که در پس زمینه انجام می‌شود، و بدست آوردن اطلاعاتی از جمله میزان استفاده دیتا، آدرس آی‌پی مبدأ و مقصد، شهر، کشور و اطلاعات شرکت برای هر برنامه که از شبکه استفاده می‌کند، گوشی هوشمند خود را امن نگاه دارید. با استفاده از برنامه Connection Tracker Pro به راحتی می‌توانید ارتباطات ورودی و خروجی برنامه‌های مختلف در گوشی خود را کنترل کنید و هر زمان که ارتباطی برقرار شد از آن آگاه شوید.

alireza بازدید : 82 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Joiku-Phone-Usage

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Joiku Phone Usage PRO می توانید به آسانی بر روی تلفن اندرویدی خود نظارت داشته باشید . از این پس کنترل تماس های ورودی ، پیامک ها و داده ها را بر عهده گرفته و بر روی آن ها نظارت داشته باشید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن قادر خواهد بود سرعت واقعی اینترنت شما را نشان دهد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن قابلیت اندازه گیری سرعت اینترنت

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 82 یکشنبه 24 فروردین 1393 نظرات (0)

Loader Droid PRO download manager

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Loader Droid PRO download manager بهترین و پرسرعت ترین دانلود منیجر برای سیستم عامل اندروید می باشد . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا عکس ، موسیقی ، فیلم و اسناد مورد نظر خود را با نهایت سرعت از اینترنت دریافت کنید . این اپلیکیشن دارای ویژگی های بی نظیری  مانند توقف دانلود ، دانلود با سرعت بالا و قسمت کردن فایل ها بوده که آن را از رقبای خود متمایز می کند . لازم به ذکر است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه کردن لینک های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود سازگاری با تبلت ها

به اشتراک گذاری فایل ها

بهبود عمکلرد برنامه

alireza بازدید : 45 جمعه 22 فروردین 1393 نظرات (0)

Mailbox

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

Mailbox  ابزاری فوق العاده کاربردی برای مدیریت ایمیل ها می باشد ! تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس بر روی اکانت های یاهو ، جیمیل و iCloud مدیریت کامل داشته باشید . قابل توجه است که رابط کاربری این برنامه فوق العاده شیک بوده و از کار کردن با آن لذت خواهید برد . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن یکی از بهترین و کارآمد ترین برنامه های مدیریت ایمیل می باشد .

ویژگی های اصلی:

مدیریت کامل بر روی ایمیل و جیمیل

اضافه کردن حساب های بیشتر

رابط کاربری شیک و زیبا

alireza بازدید : 166 چهارشنبه 20 فروردین 1393 نظرات (0)

URL-Shortener

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

برنامه URL Shortener بهترین روش برای کوتاه کردن آدرس‌های وب، به همراه مشاهده تجزیه و تحلیلی از کلیک های آنها است. URL ها را کوتاه کنید و آنها را در چند کاراکتر خلاصه کنید تا به اشتراک گذاری آنها راحت‌تر شود. می‌توانید به تجزیه و تحلیل کاملی از آدرس های کوتاه شده شامل تعداد کلیک های خام و چگونگی توزیع آنها بر اساس مراجعه کننده، مرورگر، پلت‌فرم و موقعیت حغرافیایی را داشته باشید. این برنامه به شما امکان می‌دهد تا به تاریخچه فعالیت‌های خود دسترسی داشته باشید و علاوه بر آدرس هایی که خودتان کوتاه کرده اید، تجزیه و تحلیل هر آدرس کوتاه شده دیگر را نیز مشاهده کنید.

alireza بازدید : 77 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

FTP-Server-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Ftp Server Pro این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به سرور اف تی پی اختصاصی خود دسترسی داشته باشید . به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا عکس ها ، موزیک ها و فیلم های مورد نظر خود را در سرور اختصاصی ذخیره کرده و آن ها را در فضای مجازی هم نگاه دارید . لازم به ذکر است که این اپلیکیشن به صورت کامل از زبان های انگلیسی، اسپانیایی، رومانیایی ، فرانسوی، ایتالیایی ، مجارستانی ، آلمانی، چینی و پرتغالی پشتیبانی می کند .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل فورس کلوز

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 59 یکشنبه 12 آبان 1392 نظرات (0)

Music-Jank

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Music Junk Donate این امکان را به شما می دهد تا به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن موسیقی های مورد علاقه خود را جستجو نموده و سپس آن ها را به صورت مستقیم از برنامه دانلود کنید . برای اجرا تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس موسیقی های مورد نظر خود را جستجو کنید . لازم به ذکر است که در این نسخه از اپلیکیشن آهنگ های زیادی به کتابخانه اضافه گردیده که می توانید از آن ها استفاده کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود جریان های صوتی مختلف

اضافه شدن آهنگ های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 56 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (0)

Bing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید موتور جستجوگر Bing  را به صورت اختصاصی بر روی دستگاه اندرویدی خود به همراه داشته باشید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان برنامه Bing  را از دست ندهید . با استفاده از این سرویس این امکان را خواهید داشت تا وب ها ، تصاویر و فیلم ها را جستجو کرده و آن ها را مشاهده نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا ویدجت اصلی این برنامه را بر روی صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود قرار دهید .

ویژگی های اصلی:

اضافه کردن ویدجت در صفحه نمایش

به اشتراک گذاری صفحات وب

جستجو در فیلم ها و تصاویر

همگام سازی خودکار

alireza بازدید : 62 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

AireTalll v2.0.57

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار AireTalk : Free Call این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود تماس صوتی و تصویری برقرار کرده و با آنان صحبت کنید . با دوستان ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا فایل های رسانه ای خود را نیز با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید . کیفیت تماس های صوتی این برنامه بسیار عالی بوده و هیچ گونه کاستی ای در آن دیده نمی شود . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان ارسال پیامک های متنی نیز اشاره داشت .

تغیرات نسخه اخیر:

تماس با تمامی شماره ها

رفع برخی اشکالات

alireza بازدید : 56 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Maalls & Messages

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا دوست دارید تا تصاویر و کلیپ های خود را با دوستان به اشتراک بگذارید ؟ با استفاده از نرم افزار Maaii: Free Calls & Messages این امکان را خواهید داشت تا با دوستان خود ارتباط داشته و  موسیقی ها ، فیلم ها و تصاویر خود را با آن ها به اشتراک بگذارید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا با آن ها تماس گرفته و به صورت رایگان با آنان صحبت کنید . قابل توجه است که این برنامه به صورت کامل از زبان های عربی، انگلیسی ، فرانسوی ، چینی، ژاپنی ، کره ای و اسپانیایی پشتیبانی می کند . همچنین لازم به ذکر است که این اپلیکیشن در بیش از ۲۰۰ کشور جهان مورد استفاده قرار گرفته است .

ویژگی های اصلی:

برقراری تماس صوتی و تصویری

برقراری تماس کاملا رایگان

ارسال عکس به دوستان

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود عملکرد برنامه

رفع برخی اشکالات

بهبود کیفیت تماس

alireza بازدید : 76 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

MediaClip eo Downloader

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا ویدیوهای مورد علاقه خود را از اینترنت دانلود کنید ؟ نرم افزار MediaClip PRO:Video Downloader  این امکان را به شما می دهد تا به آسانی کلیپ های متعددی  را از سایت های مختلف دریافت کنید . دقت داشته باشید که این برنامه از یک دانلودر حرفه ای پشتیبانی کرده  که این اجازه را به شما می دهد تا فیلم ها ، تصاویر و فایل های پی دی اف را از وبسایت های مختلفی دانلود کنید . همچنین لازم به ذکر است اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا فیلم های دانلود شده را به صورت مستقیم نیز تماشا کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن زبان های ایتالیایی، ترکی ، روسی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

alireza بازدید : 64 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

Scribd

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

ایا شما هم جز آن دسته از  افرادی هستید که به صورت الکترونیکی کتاب می خوانند ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما نرم افزار Scribd  را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . با نصب این برنامه بر روی گوشی تنها با خرید یک اشتراک ماهانه به بیش از ۵۰ میلیون کتاب ، اسناد و آثار مکتوب دسترسی داشته باشید . میلیون ها آثار مکتوب و داستان کوتاه در این کتابخانه موجود بوده که می توانید آن ها را مطالعه کنید . برای عضو شدن تنها کافی است وارد برنامه شده و سپس به صورت ماهیانه ۸٫۹۹  دلار به حساب نرم افزار واریز کنید . دقت داشته باشید که پس از پرداخت پول می توانید تمامی کتاب های موجود در نرم افزار را مطالعه کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا آنچه را که مشاهده می کنید را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

دسترسی به بیش از ۵۰ میلیون کتاب

به اشتراک گذاری داستان ها

ذخیره برای خواندن آفلاین

همگام سازی خودکار

 

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود طراحی منو

alireza بازدید : 65 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

Umaews Read to You v3.1.2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا همیشه مقالات هفتگی را مطالعه می کنید ؟ اگر این چنین است نرم افزار Umano: News Read to You حتما به کارتان خواهد آمد . این نرم افزار این امکان را به شما می دهد تا به آسانی اخبار مربوط به روزنامه ها را مطالعه کنید . این برنامه یکی از بهترین و محبوب ترین اپلیکیشن های موجود در فروشگاه گوگل پلی می باشد . برای اجرا تنها کافی است وارد نرم افزار شده و سپس اخبار مورد علاقتان را ذخیره کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا اخبار های روز دنیا را در شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک و تویتر به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری اخبار در شبکه های اجتماعی

خواندن داغ ترین خبرهای دنیا

طراحی بسیار زیبا و شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

تغییر رابط کاربری

رفع برخی باگ ها

alireza بازدید : 65 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

What's New

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار SolMail  می توانید به صورت کامل بر روی تمامی حساب های ایمیل و پیام های خود مدیریت داشته باشید . این برنامه به صورت کامل از سرویس های ایمیل ، جیمیل ، هاتمیل ، و … پشتیبانی کرده و می توانید با چندین حساب کاربری وارد شوید . اگر می خواهید به صندوق پستی خود سر و سامان ببخشید پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان تغییر فونت نوشته ها ، ورود با چندین حساب کاربری و مدیریت حرفه ای ایمیل ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سازماندهی ایمیل های خوانده نشده

پشتیبانی از چندین حساب کاربری

ورود با چندین حساب کاربری

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن ۴ زبان جدید

بهبود عملکرد نرم افزار

alireza بازدید : 88 پنجشنبه 02 آبان 1392 نظرات (0)

Tiny-Tiny-RSS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به کمک نرم افزار Tiny Tiny RSS می توانید به راحتی به RSS وبسایت ها دسترسی داشته باشید . از این پس در هر کجایی که هستید می توانید از اخبار سایت ها مطلع شوید . دیگر لازم نیست تا برای خواندن آر اس اس وبسایت ها تمامی آن ها را باز کنید ، بلکه این امکان را خواهید داشت تا تمامی آن ها را در یک جا ذخیره کرده و سپس آن ها را مشاهده کنید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,284
  • بازدید ماه : 1,655
  • بازدید سال : 52,744
  • بازدید کلی : 342,205