loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 119 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Maps With Me Pro, Offline Map

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Maps With Me Pro, Offline Map این امکان را به شما می دهد تا به آسانی به نقشه های کشورهای جهان دسترسی داشته و آن ها را در اسمارت فون اندرویدی خود نگاه دارید . دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن نقشه شهر مورد نظر خود اینترنت را روشن کنید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب نموده و سپس نقشه ها را دانلود نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری موقعیت فعلی ، وجود نقشه سه بعدی شهر ها و دسترسی به نقشه ها بدون اتصال به اینترنت اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

سازگاری کامل با کیت کت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 80 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

Navier 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

به کمک نرم افزار Navier HUD Navigation Premium  می توانید به آسانی و در سریع ترین زمان ممکن به اطلاعات مفیدی نظیر سرعت حرکت ، مسافت پیموده شده و مختصات جغرافیایی که در آن حضور دارید دست پیدا نمایید . اگر در حال مسافرت هستید و یا هیچ گونه آشنایی قبلی با شهر ندارید بودن شک این برنامه به کارتان خواهد آمد . توجه داشته باشید که این برنامه به صورت کامل از زبان های انگلیسی ، فرانسوی ، چینی ، اسپانیایی و ایتالیایی پشتیبانی می کند . از این پس تمام اطلاعات مربوط به رانندگی را در جلوی شیشه ماشین خود به همراه داشته باشید . و در نهایت لازم به ذکر است که سایر وسایل نقلیه نظیر کامیون ، دوچرخه و موتور هم می توانند از این اپلیکیشن استفاده نمایند .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن زبان کرواسی

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 56 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Maps With Me Pro, Offline Map

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Maps With Me Pro, Offline Map  این امکان را به شما می دهد تا به راحتی به نقشه های کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید . این برنامه یکی از محبوب ترین برنامه های موجود در گوگل پلی بوده که طرفداران زیادی دارد . از این پس دیگر به نقشه های آنلاین احتیاج نخواهید داشت ، بلکه تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی خود نصب نموده و سپس نقشه کشور مورد نظر خود را دریافت کرده و در نهایت به صورت آفلاین آن را مشاهده کنید . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موقعیت فعلی خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

دسترسی به نقشه های کشورهای جهان

دریافت نقشه ها و مشاهده آفلاین

به اشتراک گذاری موقعیت فعلی

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن نقشه های جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

راهنمای خارج از کشور

alireza بازدید : 80 یکشنبه 05 آبان 1392 نظرات (0)

GPS Widget Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار GPS Widget Pro می توانید به آسانی از موقعیت جغرافیایی مورد نظر  خود مطلع شوید . این ویدجت طول و عرض جغرافیایی را به صورت دقیق به شما نمایش داده  و شما می توانید اطلاعات جامعی از محیط به دست آورید . دقت داشته باشید که این ویدجت تمامی اطلاعات را از ماهواره دریافت می کند ، بنابراین توصیه می کنیم در مواقع اضطراری از آن استفاده نمایید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا موقعیت جغرافیایی خود را از طریق پیامک ، ایمیل و  … با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

نمایش طول ، عرض و ارتفاع موقعیت جغرافیایی

به اشتراک گذاری موقعیت با دوستان

نمایش موقعیت جغرافیایی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن نمایش ارتفاع

بهبود عملکرد نرم افزار

alireza بازدید : 51 سه شنبه 09 مهر 1392 نظرات (0)

OruxMaps Donate

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به کمک نرم افزار OruxMaps Donate  می توانید به راحتی نقشه شهر مورد نظر را به صورت آنلاین دانلود کنید . برای این کار تنها کافی است نام شهر مورد نظر خود را در برنامه ذکر کرده و سپس نقشه آن را دریافت کنید . دقت داشته باشید که فقط برای اولین بار باید نقشه ها را به صورت آنلاین دانلود کنید . پس از دانلود ، قادر خواهید بود تا آن را به صورت کاملا آفلاین مشاهده کنید . دقت داشته باشید که این نقشه سرعت دوچرخه و ماشین را به صورت کیلومتر و مایل به شما نمایش می دهد . همچنین لازم به ذکر است که تمامی ابزارهای جی پی اس در این نقشه موجود می باشند .

ویژگی های اصلی:

نمایش سرعت به کیلومتر ومایل

قابلیت دریافت نقشه شهر ها

پشتیبانی از GPS  بلوتوث

ردیابی مسیرهای قدیمی

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از نمایش رطوبت شهر ها

حذف برخی از منابع ناشناس

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 73 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

Find-My-Friends

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 با استفاده از نرم افزار Find My Friends می توانید به راحتی دوستان خود را پیدا کنید . به عنوان مثال اگر قرار است تا با دوستان خود به ماموریت بروید ، می توانید از این برنامه استفاده کرده و دوستان خود را هنگام اجرای علمیات پیدا کنید ! دقت داشته باشید که پیدا کردن دوستان بر روی نقشه کار بسیار آسانی است . همچنین لازم به ذکر است که اگر دوستان شما گوشی هوشمند ندارند ، شما باز هم می توانید از این اپلیکیشن جهت پیدا کردن آن ها استفاده نمایید ، تنها کافی است به آن ها یک پیام متنی ارسال کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

امکان غیر فعال کردن به اشتراک گذاری محل

ارتباط کامل با دوستان و خانواده

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 67 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (0)

Mapbar-Map

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار Mapbar Map یکی از بهترین نقشه های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی می باشد . این برنامه با استفاده از بهترین و جدیدترین تکنولوژی ها  به یکی از بی نقص ترین جی پی اس ها در میان رقبا تبدیل شده است . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان جستجوی محیط مورد نظر ، سلامت اتوبوس ها و پیش بینی وضع هوا  اشاره داشت . این اپلیکیشن در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴ را کسب نموده و ما به شما پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان آن را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

بررسی وضعیت سلامت اتوبوس ها

مطلع شدن از وضعیت آب و هوا

جستجوی حرفه ای مکان ها

alireza بازدید : 54 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

2GIS

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 با استفاده از اپلیکیشن ۲GIS: maps & business listings نقشه بیش از ۱۸۰ شهر دنیا را در اختیار داشته باشید . اکنون شهرهای جدید برای دانلود آماده شده است ! از این پس دیگر لازم نیست نگران مسافرت خود باشید ، زیرا این برنامه همراه شما خواهد بود . از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان نمایش گذرگاه های عابر پیاده ، بانک ها ، هتل ها ، مراکز تفریحی و … شهر ها اشاره داشت . تنها کافی است هنگامی که به مسافرت رفتید ، این برنامه را اجرا کرده و سپس ایستگاه های حمل و نقل ، هتل ها  و گذرگاه های عابر پیاده را در آن جستجو کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

وجود مسیر هایی مخصوص خودرو

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد نرم افزار

پیشرفت های کوچک

alireza بازدید : 164 یکشنبه 10 شهریور 1392 نظرات (0)

GPS Data

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر در دریافت سیگنال ماهوراه ها با مشکل مواجه هستید ، بدون شک نرم افزار GPS Data+ می تواند به آسانی موقعیت شما را تشخیص بدهد . تشکیل کیفیت سیگنال و بررسی وضعیت دستگاه از قابلیت اصلی این اپلیکیشن محسوب می گردد . همچنین لازم به ذکر است که اگر مایل باشید می توانید نقشه های آسمانی را مشاهده کرده و از موقعیت جغرافیایی خود مطلع شوید .

ویژگی های اصلی:

نمایش زمان طلوع و غروب خورشید

نمایش کامل نقشه های آسمانی

نمایش موقعیت جغرافیایی

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود آیکان جدید نرم افزار

پشتیبانی از زبان لهستانی

alireza بازدید : 49 یکشنبه 27 مرداد 1392 نظرات (0)

rsz_1google-maps-for-android-updated-again-with-offline-mode

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر

 نرم افزار Google Maps یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه مکان یابی برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار شما می توانید با جی پی اس گوشی خود مکان های مورد نظر خود را پیدا کنید . اگر قصد دارید تا  با دوچرخه ، ماشین و پیاده به جایی بروید ، تنها کافی است آدرس مکان مورد نظر خود را وارد اپیلیکشن کرده ، سپس نقشه گوگل شما را به مسیر مورد نظرتان هدایت می کند . همچنین لازم به ذکر است که شما قادر خواهید بود تا خیابان ها ، رستوران ها و موزه ها را در بر روی نقشه مشاهده کنید .

ویژگی های اصلی:

به روز رسانی برای اندروید ۴٫۰٫۳

نمایش رستوران ها و موزه ها

پیدا کردن آدرس ها

نقشه های گوگل

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی شده برای اندروید ۴٫۰٫۳

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 189 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

OsmAnd Contour lines plugin

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

 نرم افزار OsmAnd Contour lines plugin این امکان را به شما می دهد تا به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن به نقشه های آنلاین دسترسی داشته باشید . اگر مایل باشید می توانید این نقشه ها را دریافت کرده و آن ها را در گوشی اندرویدی خود ذخیره نمایید و در صورت نیاز ، آن ها را به صورت آفلاین مشاهده کنید . برای دسترسی به نقشه های بیشتر لازم است که پلاگین اصلی اپیلیکشن را نصب نمایید . اکنون این پلاگین آماده است و شما می توانید آن را دریافت کنید .

ویژگی های اصلی:

ذخیره نقشه ها

دریافت نقشه های جی پی اس

مشاهده آفلاین پس از بارگیری

تغییرات نسخه اخیر:

حل مشکلات مربوط به دانلود نقشه ها

وجود افزونه های جدید

alireza بازدید : 60 دوشنبه 14 مرداد 1392 نظرات (0)

AndroiTS-GPS-Test-Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا شما نیاز به یک ابزارک حرفه ای جهت تست و مشاهده موقعیت (جی پی اس) خود دارید ؟ ما نرم افزار AndroiTS GPS Test Pro را به شما معرف می کنیم . این برنامه ، موقعیت دقیقتان را به شما اطلاع رسانی می کند . اگر می خواهید که موقعیت خود را مشاهده کنید ، این برنامه را از دست ندهید . تنها کافی است از خانه خارج شوید ، سپس این اپیلیکشن شروع به شناسایی ماهواره ها خواهد کرد ! از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به امکان مشاهده نقشه های مختلف اشاره کرد  .

تغییرات نسخه اخیر:

نمایش / عدم نمایش اطلاع رسانی

وجود قطب نما در نرم افزار

در دسترس بودن منوی جدید

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 60 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Maverick Pro

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Maverick Pro یک نرم افزار موقعیت یاب پیشرفته برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه بدون اتصال به اینترنت می توانید به راحتی به نقشه های جی پی اس دسترسی داشته باشید.  تنها کافی است نقشه های مورد نظر خود را که دریافت کرده اید را وارد این نرم افزار کرده و سپس اپلیکیشن پیش رو نقشه جی پی اس مورد نظرتان  به همراه موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارید را به نمایش در می آورد . لازم به ذکر است که این نرم افزار، حاوی یک قطب نما نیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

فوق العاده کاربردی برای کوهنوردی،قایقرانی و پیاده روی

دسترسی به نقشه ها بدون اتصال به اینترنت

وجود یک قطب نما

سرور های سفارشی

alireza بازدید : 50 جمعه 28 تیر 1392 نظرات (0)

Maverick Pro

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Maverick Pro یک نرم افزار موقعیت یاب پیشرفته برای سیستم عامل اندروید می باشد . با استفاده از این برنامه بدون اتصال به اینترنت می توانید به راحتی به نقشه های جی پی اس دسترسی داشته باشید.  تنها کافی است نقشه های مورد نظر خود را که دریافت کرده اید را وارد این نرم افزار کرده و سپس اپلیکیشن پیش رو نقشه جی پی اس مورد نظرتان  به همراه موقعیت جغرافیایی که در آن قرار دارید را به نمایش در می آورد . لازم به ذکر است که این نرم افزار، حاوی یک قطب نما نیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

فوق العاده کاربردی برای کوهنوردی،قایقرانی و پیاده روی

دسترسی به نقشه ها بدون اتصال به اینترنت

وجود یک قطب نما

سرور های سفارشی

alireza بازدید : 60 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

Locus Map Pro

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Locus Map Pro  یکی دیگر از برنامه های جی پی اس برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود . با استفاده از این نرم افزار، می توانید به آسانی نقشه های جی پی اس را به صورت آفلاین و آنلاین در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید و آن ها را ذخیره کنید. از این پس، فعالیت های ورزشی و مسافت ها را با این نرم افزار محاسبه کنید . همچنین، می توانید این اپلیکیشن را با نقشه های موجود در گوگل همگام سازی کنید . قابل توجه است که این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی امتیاز ۴٫۸ را کسب کرده است .

ویژگی های اصلی:

محاسبه میزان مسافت

امکانات نامحدود برای پیکربندی

محاسبه فعالیت های ورزشی

نمایش جزئیات

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,265
  • بازدید ماه : 1,636
  • بازدید سال : 52,725
  • بازدید کلی : 342,186