loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 157 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Enchant-U

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

لباس‌های مد روز را بخرید، با افراد جذاب ملاقات کنید و جادو را آزاد کنید! ENCHANT U یک دانشگاه عادی است، اسرار تاریک و هیجان‌انگیز پشت پرده همکلاسی‌ها، انجمن‌ها و مهمانی‌ها وجود دارد، تنها شما می‌توانید راز را برملا کنید.

ویژگی‌ها:

ایجاد طراحی دلخواه خود

موهای خود را نشان دهید

طبق آخرین مد روز لباس بپوشید

ماجراجویی‌ها را انجام دهید و جایزه بگیرید

به ملاقات‌های جذاب بروید

alireza بازدید : 84 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Brick-Game 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Brick Game Simulator یک برنامه جالب است که کنسول بازی قدیمی بریک را برای اندروید شبیه سازی می‌کند، اگر شما هم از آن دسته از افراد هستید که با کنسول‌های بازی کلاسیک از جمله گیم‌بوی و بریک خاطره دارید، با استفاده از این بازی بر روی دستگاه اندرویدیتان می‌توانید بخشی از خاطرات خود را زنده کنید. این برنامه کاملاً مجانی است، از بازی‌های مار، آرکانوید، مسابقه ماشین و فروگر بر روی اندروید لذت ببرید!

alireza بازدید : 92 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Boeing-Flight-Simulator-2014

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Boeing Flight Simulator 2014 پیشرفته‌ترین بازی شبیه‌سازی پرواز برای اندروید است. فیزیک این بازی پس از سالها کار برای بهبود و بهینه‌سازی، اکنون در دسترس عموم قرار گرفته. خود را برای تجربه واقعی پرواز بر فراز شهر نیویورک آماده کنید! یکی از فرودگاه‌های معروف در دنیا را انتخاب و با بیش از ۱۶ هواپیما در بیش از ۴۰۰ مأموریت پرواز کنید. وضعیت آب و هوایی هم در این بازی شبیه سازی شده است و می‌توانید هوای صاف و آقتابی، طوفان و رعد و برق و آشفتگی را تجربه کنید.

لیست هواپیماهای موجود:

Boeing 747-400
Boeing 757
Boeing 707
Airbus A320
Cessna 172
Beech Musketeer
Learjet 60 xr
Antonov Av-12
Antonov Av-24
British Aerospace BAE 147
F-18
F-22
F-86 Saber
Mig 29
SU-35
Antonov Av-24 Militar

 

 

alireza بازدید : 70 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

Fishing-Paradise-3d

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fishing Paradise 3D یک بازی شبیه سازی ماهیگیری جالب است که با گرافیک سه بعدیفوق العاده، قابلیت بازی چند نفره را نیز دارد. این بازی تاکنون بیش از ۴ میلیون بار در سرتاسر جهان دانلود شده است! در این بازی به ۱۴  مکان زیبا به صورت سه بعدی سفر کنید، ماهی‌های آب شور هاوایی و یا هیولاهای رودخانه مکونگ را شکار کنید. در این بازی ۵۰ گونه مختلف برای شکار وجود دارد و می‌توانید با سایر بازیکنان از سرتاسر جهان در مسابقات شرکت کنید و برای جایزه به رقابت بپردازید.

alireza بازدید : 434 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Fleet-Combat-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Fleet Combat 2 دنباله ای است برای محبوبترین بازی جنگ ناوهای دریایی در اندروید. جنگی تمام عیار در سال ۲۰۲۱ بین انسان‌ها و رباتها رخ داده،  قطب جنوب به دلایل زمین‌شناسی تخریب شده که باعث ذوب شدن یخ‌ها و اختلال در میدان مغناطیسی زمین شده است. انسانها روز رستاخیز واقعی را دارند می‌بینند. بسیاری از آنها برای بقای خود مجبور به مهاجرت به اقیانوس‌ها شده اند. برای ایمن‌سازی منابع و بدست آوردن مزیت نسبت به جناح مقابل، یک سری جنگ جدید در آینده بسیار نزدیک رخ خواهد داد…

alireza بازدید : 55 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Kablooie 

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

Kablooie! یک بازی سرگرم کننده و سریع سه بعدی معمایی است که اساس آن بر تخریب کردن و تفکر سریع است. به Boomacles و دوستان آسمانی اش کمک کنید تا مار شروری به نام ست را از بین ببرند. با استفاده از دینامیت بناهایی که در هر مرحله در اختیارتان قرار می گیرد را به طور کامل نابود ساخته و سعی نمایید تا هر ۴ ستاره هر مرحله را با کسب امتیازهای بالا بدست آورید .

ویژگی‌ها:

سیستم تخریب پویا

گیم‌پلی خیره کننده با فیزیک سه بعدی

بیش از ۶۰ مرحله

انواع سلاح مختلف

دنیاهای منحصربه فرد

alireza بازدید : 163 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

55

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

همان طور که می دانید حمل تفنگ های سنگین و مرگبار غیرقانونی بوده و اگر پلیس شما را با این سلاح ها دستگیر کند مدت زیادی را باید در زندان به سر ببرید اما مارکت های بزرگ اندروید برای کسانی که می خواهند لذت تیراندازی با این تفنگ ها را تجربه کنند یک پیشنهاد ویژه دارند بازی Gun Master 3D که با استفاده از تصاویر سه بعدی و جلوه های صوتی خود امکان تیراندازی با سلاح های گوناگونی را برای شما فراهم می آورد . در این بازی جذاب خواهید توانست از میان اسلحه های گوناگونی که برایتان آماده گردیده است ، آنهایی را که می خواهید برگزینید . افزون بر این قابلیت ارتقا دادن قسمت های مختلف اسلحه های موجود درا ختیارتان قرار خواهد گرفت . پس از خرید اسلحه می توانید به سیبل های متحرک و ثابتی که وجود دارند تیراندازی نموده و مهارت خود را در زدن اهداف محک بزنید .

alireza بازدید : 71 سه شنبه 06 اسفند 1392 نظرات (0)

Gun-cLub-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Shooting club 2: Gold بهترین شبیه ساز تیراندازی برای سیستم عامل اندروید می باشد . سلاح مورد نظر خود را انتخاب نموده و هدف را شلیک کنید ! به عنوان یک تیرانداز ماهر درست نشانه گیری کنید و دشمنان را از بین ببرید . توجه داشته باشید که برای نابودی مخالفان می توانید از پیشرفته ترین سلاح ها استفاده کنید . آیا برای تیراندازی آماده هستید ؟ خودتان امتحان کنید ! به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی و جذاب را از دست ندهید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

رفع مشکل کرش صفحه

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 51 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)

Firefighter-Simuator-3d

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به شغل آتش نشانی علاقه مند هستید ؟ آیا دوست دارید یک بار آن را تجربه کنید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان بازی Firefighter Simulator 3D را از دست ندهید . در این بازی شما در نقش یک مامور آتش نشانی بود که باید آتش را قبل از این که خیلی دیر بشود خاموش کنید . بیش از ۶ کامیون آتش نشانی در این بازی وجود داشته که می توانید آن ها را انتخاب کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به اشتراک گذاری امتیازات در شبکه های اجتماعی و  گرافیک بسیار خوب آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

پیشرفت های جزئی بازی

وجود نقشه های جدید

alireza بازدید : 57 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (0)

Farming Simulator 14

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا به کشاورزی علاقه مند هستید ؟ اگر این چنین است ما Farming Simulator 14 به شما پیشنهاد می کنیم . مزرعه خود را مدیریت نموده و در نهایت محصولات را برداشت کنید . وظیفه شما به عنوان یک کشاورز این است که محصولات متعددی را بکارید . توجه داشته باشید که این بازی بهترین شبیه ساز کشاورزی برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا این بازی را به صورت چند نفره و با دوستان خود انجام دهید . محصولات خود را بکارید ، آن ها را شخم بزنید و در نهایت آن ها را برداشت کنید .

ویژگی های اصلی:

اجرای بازی به صورت چند نفره با بلوتوث

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

انجام بازی به صورت آنلاین

کاشت محصولات متعدد

گیم پلی جذاب و هیجانی

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 162 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

Truck Simulator 2014

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا فکر می کنید آن قدر مهارت دارید که بتوانید تمامی مراحل بازی Truck Simulator 2014 را به اتمام برسانید ؟ این بازی یکی از بهترین و کامل ترین شبیه سازهای کامیون برای سیستم عامل اندروید بوده که گرافیک آن فوق العاده عالی می باشد . کامیون خود را انتخاب نموده و در جاده ها به صورت واقع گرایانه رانندگی کنید . تجربه خوبی از رانندگی را در بزرگراه ها ، جاده ها و خیابان های کوچک در اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده اند .

ویژگی های اصلی:

تماشای ترافیک در شهرستان ها

فیزیک واقع گرایانه کامیون ها

ارائه با گرافیک بسیار عالی

رانندگی در بزرگراه و خیابان

وجود کامیون های مختلف

alireza بازدید : 70 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

Pocket-Train

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا دوست دارید تا یک راه آهن برای خود ایجاد کرده و سپس قطارهای متعددی را بسازید ؟ اگر اینطور است پیشنهاد می کنیم که حتما بازی Pocket Trains را امتحان کنید ! در این بازی شما باید انواع قطارها را ساخته و سپس آن ها را امتحان کنید . اگر بیشتر تلاش کنید می توانید امتیاز کل راه آهن کشور را به دست آورده و امپراطوری راه آهن خود را گسترش دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان جمع آوری قطعات مختلف برای ساخت قطار و تخلیه محموله در زمان دقیق اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 53 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD789

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

آیا دوست دارید تا با استفاده از هواپیمای خود در آسمان به گشت و گذار بپردازید ؟ بازی FLIGHT SIMULATOR Xtreme HD  یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید محسوب می گردد . بیش از ۵۰ ماموریت هیجان انگیز در بازی وجود داشته که شما باید آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۵ هواپیمای منحصر به فرد بوده که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید .

ویزگی های اصلی:

وجود بیش از ۵۰ مرحله هیجان انگیز

در دسترس بودن ۵ هواپیما

هیجان بسیار بالای بازی

alireza بازدید : 65 یکشنبه 31 شهریور 1392 نظرات (0)

Vessel-Self-Driving

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 آیا تا به اکنون سفری به شهر هنگ کنگ داشته اید ؟ بازی Vessel Self Driving  شما را به شهر هنگ کنگ می برد . شما می توانید بهترین تجربه رانندگی با کشتی را در این بازی داشته باشید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان رانندگی در شرایط مختلف آب و هوایی اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که این بازی شامل ۲ حالت آموزشی و حالت آزاد می باشد . در حالت آزاد شما این امکان را خواهید داشت تا کشتی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و سپس به صورت آزادانه در دریای هنگ کنگ رانندگی کنید . به شما پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی گوشی های قدرتمند اندرویدی نظیر سامسونگ گلکسی اس ۲ و بالاتر نصب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

کاهش گرافیک در صفحه نمایش های فول اچ دی

اضافه شدن ماموریت های جدید

بهبود برخی از عناصر

alireza بازدید : 52 جمعه 29 شهریور 1392 نظرات (0)

Infinite Flight

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

 بازی Infinite Flight یکی از بهترین شبیه سازهای هواپیما برای سیستم عامل اندروید می باشد . از پرواز بی نهایت در آسمان نهایت لذت را ببرید . شما می توانید مناظر بسیار زیبا و شیک را مشاهده کنید . این بازی جامع ترین شبیه ساز تولید شده برای اسمارت فون های اندرویدی است ! پرواز کردن را در روز و شب همراه با شرایط جوی مختلفی تجربه نمایید . همچنین لازم به ذکر است که بیش از ۳۱ نوع هواپیما در این بازی وجود داشته که می توانید مطابق با سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

وجود بیش از ۳۱ نوع هواپیما

پرواز در شرایط جوی مختلف

دستاوردهای مختلف

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی از باگ ها هنگام اجرای بازی

رفع مشکلات مربوط به صدا

بهبود عملکرد بازی

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,262
  • بازدید ماه : 1,633
  • بازدید سال : 52,722
  • بازدید کلی : 342,183