loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 88 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

FLASHOUT-2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

در بازی FLASHOUT 2 شما وظیفه هدایت یک سفینه فضایی را بر عهده دارید . موشک ها و اسلحه های خود را برداشته و با جلو زدن از رقبا پیروز میدان شوید . قابل توجه است که گیم پلی این بازی فوق العاده هیجان انگیز بوده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . از میان سفینه های موجود یکی را انتخاب نموده و مسابقه را آغاز کنید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با زبان های انگلیسی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، ژاپنی، کره ای ، چینی، پرتقالی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

وجود سفینه های متعدد در بازی

گیم پلی اعتیادآور و هیجانی

اشتراک گذاری امتیازات

ارتقا سفینه های موجود

alireza بازدید : 49 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

Void-Imperator

پیش نیاز: اندروید  ۲٫۳ و بالاتر

حالا این شانس را دارید که کهکشان‌ها را تسخیر کنید! Void Imperator یک بازی کلاسیک فضایی است که در آن با انبوهی از دشمنان روبرو می‌شوید که برای موفقیت باید آنها را شکست دهید، مراقب غول‌های وحشتناک آخر مرحله باشید!

ویژگی‌ها:

مرحله‌هایی که به صورت پویا ایجاد می‌شوند

باز کردن امکانات برای سفینه فضایی

سفارشی کردن سفینه فضایی با ظواهر مختلف

موسیقی زیبا به سبک کلاسیک

مهارت خود را در درجه سختی “جنون” محک بزنید

alireza بازدید : 54 یکشنبه 17 فروردین 1393 نظرات (0)

Alpha-Zero

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در این بازی سرعتی و اکشن فضایی کنترل یک سفینه فضایی آزمایشی را بر عهده بگیرید و دشمنان اطرافتان را منفجر کنید. از جلوه‌های شگفت انگیز بصری و موسیقی اصلی که شما را برای نبرد به فضا می‌برد، لذت ببرید. Alpha Zero ارائه ای جدید از سبک بازی کلاسیک بچرخ و منفجر کن ۲٫۵ بُعدی است که دارای کنترلی منحصر به فرد، گرافیکی زیبا و مبارزه‌هایی حیرت‌آور می‌باشد. دسته های بازی را فراموش کنید، این بازی برای صفحه های نمایش لمسی ساخته شده است.

alireza بازدید : 73 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Mines-Of-Mars

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بعضی‌ها به این موضوع مشکوک هستند که شاید زمانی بر روی سیاره مریخ حیات وجود داشته است. حتماً دلیلی وجود داشته که کسی تا به حال نتوانسته این موضوع را بفهمد. Mines of Mars یک بازی معدنکاری جوی است که الهام بخش بازی هایی مانند Metroid  و Motherload بوده است. این عنوان، یک بازی ماجراجویی داستانی است که در آن رازهای تاریک، اسلحه های مخوف، هزاران اقلام متنوع و دنیایی جلوه گر برای ماجراجویی منتظر شما هستنند. در این بازی تعداد زیادی دشمن، دالان های تاریک و مجموعه گوناگونی از جانوران و مخلوقات وجود دارند.

alireza بازدید : 85 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

First Strike

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

گام های خود را آرام آرام بردارید ! میان صلح و جنگ تنها یک قدم باقی مانده است . نیروهای خود را انتخاب نموده و سپس دشمنان خود را در فضا نابود کنید . توضیحات فوق مربوط به بازی First Strike می شوند . تمام تلاش خود را به کار برده و با ساخت بمب های بزرگ دشمنان را از بین ببرید . آیا شما خواهان جنگ و خونخواری هستید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی هیجانی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

ساخت بمب های قدرتمند

نابود کردن سیاره دشمن

انتخاب قهرمانان متعدد

alireza بازدید : 54 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

Ingress

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Ingress یک بازی واقعیت افزوده پبشرفته ساخته گوگل است. این بازی دنیای واقعی را به سرزمین بازی رمز و راز، فتنه و رقابت تبدیل می‌کند. آینده در خطر است، شما باید یک طرف را انتخاب کنید. انرژی مرموزی توسط یک تیم دانشمند اروپایی کشف شده است، اما بعضی از محققین باور دارند که این انرژی بر نحوه تفکر ما اثر می‌گذارد. ما باید انرژی کشف شده را کنترل کنیم، قبل از اینکه آن ذهن های ما را به تسخیر خود درآورد… در این بازی وظیفه شما کشف منابع انرژی در سرتاسر دنیا است.

alireza بازدید : 57 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

Space-Surfer 

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر به بازی های فضایی علاقه مند هستید بدون شک Space Surfers می تواند شما را شگفت زده نماید . در این بازی شما بایستی تمام تلاش و اهتمام خود را به کار برده و با خرید جنگنده های فضایی دشمنان خود را از پا درآورید . در فضا به گشت و گذار پرداخته و دشمنان را تا آخرین نفر از بین ببرید . در طول بازی قادر خواهید بود تا سکه های متعددی را جمع آوری کنید . و در نهایت لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی و با کیفیت می باشد .

ویژگی های اصلی:

نابود کردن جنگنده های دشمن

گرافیک رنگارنگ و بسیار عالی

جمع آوری امتیازات مختلف

alireza بازدید : 53 جمعه 25 بهمن 1392 نظرات (0)

R.type

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

R-TYPE II یک بازی تیراندازی و جذاب که در سال ۱۹۸۹ تولید شده و روز به روز توسعه یافته است . این بازی یک بازی قدیمی و کلاسیک بوده که پیشنهاد می کنیم به هیچ عنوان آن را از دست ندهید . اگر مایل باشید این امکان را خواهید داشت تا سلاح های خود را ارتقا دهید . با استفاده از قدرت های یو پی اس موجود در بازی دشمنان خود را از بین ببرید . سلاح خود را برداشته و دشمنان خود را نابود کنید . همچنین لازم به ذکر است که این بازی به صورت کامل با تبلت های اندرویدی سازگاری دارد .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقا سلاح ها و نابودی دشمنان

ارائه با گرافیک کلاسیک و بسیار زیبا

وجود قدرت های یو پی اس

alireza بازدید : 57 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (0)

Pandora

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی گرافیکی The Chronicles of Pandora را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . این بازی با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی ارائه شده که مطمئنا پس از اجرا مجذوب آن خواهید شد . در دنیای عظیم پاندوراها به کاوش پرداخته و تمامی دشمنان خود را از بین ببرید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود محیط های سه بعدی ، گیم پلی جذاب و پویا و گرافیک بسیار عالی آن اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود محیط های زیبای سه بعدی

کاوش در دنیای پاندوروها

alireza بازدید : 52 یکشنبه 20 بهمن 1392 نظرات (0)

solar

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

سال ۲۱۴۰ فرا رسیده و تنها منبع انرژی کهکشان مورد حمله مهاجمان قرار گرفته است . ماهوراه های دفاعی برای نابودی مهاجمان در سراسر کهکشان راه اندازی شده اند . تمامی این ها در بازی Solar Swarm  وجود دارند . خوریشد در حال انقراض بوده و تنها کسی که می تواند آن را نجات بدهد شما هستید . از طیف گسترده ای از سلاح های قدرتمند و مواد منفجره جهت از بین بردن دشمنان استفاده نمایید . همچنین لازم به ذکر است که از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان ارتقا سلاح ها اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

سفارشی سازی سلاح ها

نابودی دشمنان و مهاجمان

وجود سلاح های قدرتمند

alireza بازدید : 47 چهارشنبه 16 بهمن 1392 نظرات (0)

Rocket-Robo

پیش نیاز: اندروید ۴٫۲ و بالاتر

در این پست قصد داریم تا بازی هیجانی Rocket ROBO را به شما کاربران عزیز معرفی نماییم . در وسط فضا ناگهان همه جا تاریک می شود . اکنون ستاره ها از آسمان ها ناپدید شده و هیچ نوع ستاره ای در آسمان دیده نمی شود . در این بازی شما در نقش یک ربات هستید که بایستی ستاره هایی که دیده نمی شوند را پیدا کرده و سپس آن ها را جمع آوری نمایید . ستاره ها را جمع نموده و آسمان را مجددا روشن کنید . توجه داشته باشید که این بازی شامل ۵۷ مرحله هیجان انگیز بوده که مطمئنا شما را خوشحال خواهد کرد . تمام تلاش خود را به کار برده و ماموریت ها را به اتمام برسانید .

ویژگی های اصلی:

جمع آوری ستاره های گم شده

وجود محیط های سه بعدی

جلوه های صوتی بی نظیر

گرافیک بسیار عالی بازی

ارائه با گرافیک سه بعدی

alireza بازدید : 52 سه شنبه 08 بهمن 1392 نظرات (0)

Gene-Effect

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

سیستم عامل اندروید روز به روز در حال گسترش بوده و روزانه بازی های جدیدی را روانه بازار می کند . در این پست قصد داریم یکی از بازی های تولید شده برای دیوایس های اندرویدی با نام Gene Effect را به شما عزیزان معرفی نماییم . با کاوش در فضا ، معادن باستانی قدیمی را کشف نموده و در مورد آن ها تحقیق کنید . هنوز یک راز وجود دارد که زندگی انسان را تهدید می کند . شما بایستی این راز را کشف نموده و ماموریت خود را به بهترین صورت ممکن به پایان برسانید . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا کشتی مورد نظر خود را ارتقا دهید . جلوه های موسیقی به کار رفته در این بازی فوق العاده حرفه ای طراحی شده و مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد . همچنین لازم به ذکر است که این بازی با سه سطح دشواری مختلفی ارائه شده است که می توانید مطابق با توانایی خود آن ها را انتخاب کنید .

ویژگی های اصلی:

قابلیت ارتقا و سفارشی سازی کشتی ها

گیم پلی کاملا متفاوت و هیجان انگیز

جلوه های موسیقی کاملا حرفه ای

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

محیط تعاملی با تله های خطرناک

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از کنترل کننده های PS3

پشتیبانی کامل از Moga HID

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

alireza بازدید : 48 شنبه 04 آبان 1392 نظرات (0)

Tiny-Death-Star

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

اگر طرفدار بازی های فضایی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان Star Wars: Tiny Death Star  را از دست ندهید . امپراطور در حال ساخت یک یک ستاره مرگبار بوده که شما نباید این اجازه را به او بدهید . تمام تلاش خود را به کار برده و این ستاره مرگبار را به تنهایی کشف کنید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود ۸۰ نوع جنگ در کهکشان اشاره داشت . بزرگترین ایستگاه فضایی مخرب را ساخته و آن را به بهترین شکل مدیریت کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 61 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (1)

ARC SquadRedux

پیش نیاز: اندروید ۳٫۱ و بالاتر

اگر عاشق بازی های تیراندازی و هیجان انگیز هستید بدون شک ARC Squadron: Redux می تواند شما را شگفت زده کند . داستان این بازی به این صورت است که گروهی از نگهبانان قصد دارند تا صلح را از جوامع بشری از بین ببرند . اکنون امید مردم تنها به شماست . تنها کسی که می توان این نگهبانان را از بین برده و آن ها را برای همیشه نابود کند شما هستید . تنها با یک کلیک می توانید به دشمنان شلیک کرده و آن ها را نابود کنید . نبرد نهایی برای تسخیر کهکشان و بیرون راندن نگهبانان به زودی شروع می شود ! سوار بر جنگنده هوایی خود شده و در فضا تیراندازی کنید . دقت داشته باشید که که گرافیک این بازی بسیار عالی می باشد . از قابلیت اصلی این بازی می توان به وجود گرافیک بسیار عالی ، وجود بیش از ۲۰ محیط منحصر به فرد ، امکان ارتقا سلاح ها و … اشاره داشت . اگر عاشق بازی های گرافیکی هستید پیشنهاد می کنیم که به هیچ عنوان این بازی را از دست ندهید .

ویژگی های اصلی:

گرافیک خیره کننده و بسیار عالی بازی

وجود بیش از ۲۰ محیط منحصر به فرد

اقابلیت ارتقا تمامی سلاح ها

وجود دستاوردهای مختلف

alireza بازدید : 70 چهارشنبه 01 آبان 1392 نظرات (0)

Alien-Apocalypse

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

جنگ آغاز شده است ! در بازی Alien Apocalypse  وظیفه شما این است تا با پشت سر گذاشتن ماموریت ها سفینه های بیگانگان را نابود کنید . دقت داشته باشید که سلاح های متعددی در اختیار شما بوده که می توانید با استفاده از آن ها هیولاها را از بین ببرید . با سرعت بسیار بالا شلیک کرده و قدرت خود را به دشمنان نشان دهید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان جمع آوری سکه و طلا در طول مراحل اشاره داشت . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی به صورت سه بعدی ارائه شده است .

ویژگی های اصلی:

ارائه با گرافیک سه بعدی

جمع آوری سکه و طلا

وجو سلاح های مختلف

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,312
  • بازدید ماه : 1,683
  • بازدید سال : 52,772
  • بازدید کلی : 342,233