loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 200 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

Drift Mania Championship 2 از بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشینی اندروید با دارا بودن بیش از ۱۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان ؛ از محبوب ترین بازی های اتومبیلرانی در پلی استوری به شمار می رود که کمپانی Ra trod Studio پس از ارائه ی نسخه اول بازی به دلیل استقبال بی نظیر کاربران نسخه ی دوم خود را عرضه کرد تا با آن بتوانید تجربه ی بهترین بازی ماشینی و رالی در دیوایس خود به ارمغان بیاورید! این بازی با موتورهای قدرتمند گرافیک نسل آینده طراحی شده است و در آن می توانید با انجام مسابقات رالی و دستی کشیدن یکی از بهترین بازی های رالی را تجربه کنید و از بازی لذت ببرید.

شما در این بازی می توانید به صورت آنلاین و چند نفره با دوستانتان به مسابقات رالی بپردازید و با اتومبیل شخصی سازی شده ی خود پا در عرصه مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای بگذارید و ساعت ها خود و دوستانتان را به چالش بکشانید. همانگونه که گفته شد این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و سه بعدی می باشد و با قابلیت های خود همچون ارتقای اتومبیل و تنظیماتی برای میزان حساسیت فرمان و دنده می توانید گزینه برای شمائی که به دنبال بازی ماشینی هستید باشد!

 

دانلود Drift Mania Championship 2 - بازی ماشین سواری اندروید + دیتا

 

در بازی Drift Mania Championship 2 شما با جمع آوری ۶۰ دستاورد مختلف ، می توانید به قهرمان بازی های رالی راه یابید و به مسابقات حرفه ای بروید! همچنین امکان مقایسه ی رتبه ی شما با دیگر کاربران جها ندر این بازی تعبیه شده است که می توانید از طریق اینترنت رتبه ی خود را با دیگران مقایسه کنید.

برخی از ویژگی های بازی Drift Mania Championship 2 اندروید :

* پشتیبانی از تمام دستگاه ها و تبلت ۲٫۲ و بالاتر

* امکان کنترل ماشین ها با شتابسنج و یا فرمان مجازی

* در دسترس بودن ۱۳ خودروی با کارایی بالا و مشخصات منحصر به فرد

* امکان ارتقای خودرو با ۴۸ قطعه مختلف

* در دسترس بودن صدها مد مختلف برای شخصی سازی همچون چرخ های مختلف و رنگ های سفارشی

* موسیقی متن هیجان انگیز و اعتیاد اور

اگر با خواندن توضیحات بازی Drift Mania Championship 2 به ان علاقه مند شده اید ؛ پس درنگ نکنید و جدیدترین نسخه ی ان را با یک کلیک از فارسروید به همراه فایل دیتا دریافت کنید .

alireza بازدید : 199 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

Burning-Rubber

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا بازی های مسابقه ای را دوست دارید ؟ آیا دوست دارید با اتومبیل های بسیار شیک و گران قیمت رانندگی کنید ؟ اگر این چنین است Burning Rubber High Speed Race  می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! خودتان را برای یک مسابقه جنجالی آماده کنید . کمربند ایمنی خود را ببندید و آماده باشید تا آدرنالین را منفجر سازید . قدرت خود را به همگان نشان داده و دوستان خود را حیرت زده نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی

وجود اتومبیل های شیک

رقابت با دوستان و جمع آوری امتیاز

alireza بازدید : 67 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Thumb-Formula-Racing-HD

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Thumb Formula Racing یکی از بهترین بازی های مسابقه ای برای سیستم عامل اندروید بوده که باید با انتخاب یک اتومبیل با دوستان خود رقابت کنید . با آهنگ های دیوانه کننده حرکت نموده و سلطان جاده ها شوید . پس از پیروزی در مسابقات قادر خواهید بود ماشین خود را تغییر داده و یا آن را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که این بازی شامل ۱۲۰ مرحله هیجانی و چالش انگیز می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک شگفت انگیز سه بعدی

وجود آهنگ های دیوانه کننده

جلوه های صوتی بی نظیر

وجود ۲۴ اتومبیل

alireza بازدید : 341 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Soccer-Rally-2

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

موتور ماشین خود را آماده کرده و آماده یک رقابت هیجانی جدید شوید ! در بازی Soccer Rally 2  شما بایستی با استفاده از خودرو و توپ فوتبال بازی کرده و به با دوستان خود رقابت نمایید . مهارت خود را امتحان کنید و دوستان را به چالش بکشانید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به امکان سفارشی سازی خودرو ، به اشتراک گذاری امتیازات در فیسبوک و به چالش کشاندن دوستان اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

رفع مشکل کرش

alireza بازدید : 84 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Traffic-Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

بازی Traffic Racer نقطه عطفی در سبک بازی مسابقه ماشین بی‌پایان است. ماشین خود را از میان ترافیک آزادراه عبور دهید، پول جمع کنید، ماشین خود را ارتقاء دهید و مدل‌های جدیدتر بخرید. سعی کنید در جدول امتیازات جهانی نفر اول شوید.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی خیره کننده

کنترل واقع‌گرایانه و نرم ماشین

۲۱ ماشین مختلف

۴ محیط با جزئیات: حومه شهر، صحرا، برفی و شهر در شب

۴ حالت بازی مختلف: بی‌پایان، دوطرفه، رکورد گیری و رانندگی آزاد

alireza بازدید : 79 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Classic-Car-Racing

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

موتور ماشین خود را آماده حرکت کنید ! در بازی Classic Car Racing شما باید تمام تلاش خود را به کار برده و با دوستان خود مسابقه دهید . ماشین های قدیمی را انتخاب کرده و سپس مسابقه را آغاز نمایید . تمام تلاش خود را به کار برده و با پیروز شدن در مسابقات پول زیادی به دست آورید . از قابلیت اصلی این بازی می توان به سفارشی سازی ماشین ها ، خرید خودروهای قدیمی و گرافیک بسیار عالی اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

انجام بازی به صورت آنلاین و رقابت با دوستان

سفارشی سازی ماشین ها

خرید خودرودهای متعدد

ارتقا قدرت خودروها

alireza بازدید : 101 شنبه 30 فروردین 1393 نظرات (0)

Smash Bandits Racing

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

سریع باشید و فورا حرکت کنید ! تا آن جا که می توانید از دست پلیس فرار کرده و در جاده های تنگ و باریک مسابقه دهید . توضیحات فوق مربوط به بازی Smash Bandits Racing  می باشند . سریع ترین ماشین ها را انتخاب کرده و در خیابان ها با دوستان خود رقابت نمایید . لازم به ذکر است که در این بازی شما فقط باید موانع را تخریب کنید . به ماشین ها برخورد کرده و آن ها را از لاین اصلی خیابان خارج نمایید . لازم به ذکر است که جلوه های صوتی به کار رفته در این بازی فوق العاده هیجان انگیز می باشند .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی همراه با گیم پلی خیره کننده

وجود اتومبیل های سفارشی و بسیار شیک

تخریب اتومبیل ها و عبور از موانع

alireza بازدید : 75 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

CSR-Classic

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

در مقابل بهترین ماشین‌های اسپرت مسابقه دهید و آنها را به دوران خودشان بازگردانید! بازی CSR Classics بازی جدیدی از سری بازی های سی اس آر است، گرافیک و گیم پلی این بازی مثال زدنی است، خود را برای مسابقه آماده کنید. می‌توانید از بین بهترین ماشین‌های تولید شده در تاریخ یکی را انتخاب کنید، مدل های کلاسیک آئودی، بی ام دبلیو، شورلت، فورد، لانچیا، مرسدس، مینی، نی‌سان، پونتیاک و شلبی. ماشین خود را ارتقاء دهید و به وسیله آن در مسابقات درگ به پیروزی دست پیدا کنید.

alireza بازدید : 126 سه شنبه 19 فروردین 1393 نظرات (0)

Drag Racing 3D

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

شتاب و سرعت را با Drag Racing 3D تجربه کنید ! این بازی بهترین شبیه ساز سه بعدی اتومبیل رانی است . با نهایت سرعت حرکت کرده و رقیبان را پشت سر بگذارید . دقت داشته باشید که در ابتدا هیچ پول نقدی برای خرید ماشین در اختیار ندارید ، پس تمام تلاش خود را به کار برده و با برنده شدن در مسابقات پول به دست آورید . ماشین خورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را سفارشی سازید . لازم به ذکر است که این بازی با گرافیک بسیار بالایی ارائه شد است .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از زبان های روسی و انگلیسی

گرافیک بسیار بالای بازی

اسپورت کردن ماشین ها

وجود اتومبیل های شیک

 

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ۴ اتومبیل جدید

رفع برخی اشکالات بازی

اضافه شدن کد تقلب

alireza بازدید : 135 شنبه 16 فروردین 1393 نظرات (0)

Crazy-Taxi

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بیایید با بازی Crazy Taxi خود را سرگرم کنید، یکی از بازی های کلاسیک رایانه شرکت سگا که اکنون برای اندروید ارائه شده است. از میان خیابان های پرترافیک با سرعت هرجه بیشتر برانید، از روی گاراژهای مخصوص پارک ماشین بپرید، امتیازات پشت سر هم ردیف کنید و در مسابقه ای خطرناک با گرفتن بیشترین مسافر، دیوانه وار پول جمع کنید. در بازی تاکسی دیوانه زمان حکم پول را دارد و تنها تاکسیرانان دیوانه هستند که در این مسابقه سربلند بیرون می‌آیند.

 

 

alireza بازدید : 132 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Cop-Car-Smash-!-Police-Racer

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Cop Car Smash ! Police Racer از بهترین بازی های تعقیب و گریز پلییسی سه بعدی است که در آن باید ماشین های واقعی پلیس که برای تعقیب و گریز فراخوانده شده‌اند را برانید . رانندگی بی پروا، مسابقات داغ و ماشین های مسابقه ای مخصوص پلیس همه در این بازی حضور دارند.

ویژگی‌ها:

سکه ها را جمع آوری کنید تا همه ماشین ها را بتوانید باز کنید

آیتم های قدرتی را بگیرید و اتوبان را بترکانید

ماشین خود را ارتقاء دهید

شجاع باشید و با رانندگی در خلاف جهت اتوبان امتیاز خود را دو برابر کنید!

alireza بازدید : 47 جمعه 15 فروردین 1393 نظرات (0)

Raging-Thunder-2

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

بازی Raging Thunder 2 – FREE شما را به سفری از طریق مناطق شگف‌انگیزی در دنیا مثل معابد متروکه، سواحل زیبای گرمسیری، کوهستان‌های پوشیده از برف، دیوار بزرگ چین و بسیاری مناطق دیگر دنیا با مناظری نفس گیر می‌یرد.

ویژگی‌ها:

گرافیک سه بعدی با کیفیت کنسول

مسابقات چند نفره با پلت‌فرم های مختلف

گیم پلی سخت و سریع

alireza بازدید : 59 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (0)

Rail-Racing

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

پدال را بگیرید و خود را برای مسابقه ای پرهیجان و پربرخورد موبایلی آماده کنید! Rail Racing یک بازی مسابقات ماشین اسباب بازی است که می‌تواند مدت ها شما را سرگرم نگه دارد. در پنجاه مسیر مختلف شامل اتاق کودک پر از اسباب بازی، گاراژ بهم ریخته، حیات خلوت آفتابی، آشپزخانه تاریک و شیروانی پر گردوخاک به مسابقه بپردازید. ماشین اسباب بازی خود را با حداکثر سرعت برانید اما مواظب باشید که بر سر پیج ها زیادی سرعت نداشته باشید. بیست ماشین مختلف را باز کنید، می‌توانید با رنگ های مختلف و برچسب های متنوع آنها را سفارشی کنید.

alireza بازدید : 72 جمعه 23 اسفند 1392 نظرات (0)

Formula-Cartoon

یش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

به مسابقات اتوموبیل‌رانی ستارگان خوش آمدید! شما دعوت شدید تا در مسابقات سرعت با حضور شخصیت های شبکه کارتون شرکت کنید. در بازی Formula Cartoon All-Stars همه شخصیت های کارتونی مورد علاقه شما با یکدیگر در مسابقاتی هیجانی و پر زد و خورد به رقابت می‌پردازند. برای چشیدن طعم پیروزی آماده اید و یا می‌خواهید گرد و خاک شکست را بخورید!

alireza بازدید : 77 سه شنبه 20 اسفند 1392 نظرات (0)

Speed-X

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Speed X Extreme 3D Car Racing یکی از هیجان‌انگیز و پرحادثه تربن بازی های مسابقه ماشین است که به شما اجازه می‌دهد به آرزوهای بلندپروازانه خود در مورد مسابقات اتوموبیل‌رانی تحقق ییخشید. در این بازی می‌توانید ماشین را با سرعتی غیر قابل تصور برانید که باعث می‌شود  تپش ضربان قلب خود را احساس کنید و تجربه ای رویایی را داتشته باشید. بازی از ۱۵ سری مسابقه مختلف تشکیل شده که شما را با چالش‌های گوناگونی مواجه می‌کند. هرچقدر بیشتر برنده شوید‌، بیشتر درآمد خواهید داشت. از حریفان سبقت بگیرید و مهارت های خود را افزایش دهید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,352
  • بازدید ماه : 1,723
  • بازدید سال : 52,812
  • بازدید کلی : 342,273