loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 54 سه شنبه 09 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Perfect-Uninstaller

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برنامه Perfect Uninstaller یک ابزار پیشرفته سیستمی اندروید است که با استفاده از آن می‌توانید به آسانی برنامه های خود را به طور کامل حذف کنید. حذف مرتب برنامه‌های زائد عادت خوبی است که هم فضای خالی حافظه را افزایش می‌دهد و هم می‌تواند در افزایش سرعت و میزان شارژدهی گوشی مؤثر باشد. این برنامه به شما کمک می‌کند به آسانی این کار را انجام دهید. توسط آن می‌توانید چند برنامه را به طور همزمان حذف کنید که سرعت کار را افزایش می‌دهد، با استفاده از ویژگی مزتب سازی می‌توانید برنامه‌های قدیمی و یا آنهایی که حجم بالایی دارند را راحت‌تر شناسایی کنید.

alireza بازدید : 73 سه شنبه 02 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

The-Cleaner

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا اخیراً دستگاه اندرویدی شما کند شده است؟ آیا حافظه آن پر شده است؟ برنامه The Cleaner – Speed up & Clean را دانلود کنید و به طور مجانی سرعت گوشی خود را افزایش دهید و فضای خالی حافظه را افزایش دهید. ابن برنامه می‌تواند فایل‌های زائد را شناسایی و حذف کند، رم دستگاه را پاکسازی کند و در نتیجه سرعت دستگاه اندرویدی شما را افزایش دهد. همه این‌ها تنها چند ثانیه زمان می‌برد و پس از آن بازی‌های مورد علاقه‌تان را با سرعت بیشتری می‌توانید اجرا کنید. این برنامه دارای تم‌های مختلف است و می‌توانید برای فعالیت آن زمانبندی تعریف کنید.

alireza بازدید : 68 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Clean-Master

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

برنامه Clean Master – Free Optimizer برنامه ای برای پاکسازی فایل‌های به درد نخور و آزادسازی حافظه گوشی است که بیشترین تعداد دانلود را در بین بقیه برنامه ها داشته است.

ویژگی‌ها:

پاکسازی مؤثر فایل های زائد با تجزیه و تحلیل رفتار هزاران برنامه

با سرعت بسیار بالا، سهولت استفاده و رابط کاربری بسیار روان

کسب رتبه ۱ در AV-TEST برای حفاظت امنیتی

alireza بازدید : 79 پنجشنبه 28 فروردین 1393 نظرات (0)

Ram-Control-eXTREME

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

به وسیله برنامه RAM Control eXtreme Pro رم دستگاه اندرویدی خود را تحت کنترل درآورید، سرعت آن را افزایش دهید و برنامه‌ها را با اطمینان ببندید. این برنامه به روت نیاز ندارد و بدون اینکه باعث کرش کردن برنامه ها شود، آنها را می‌بندد.

ویژگی‌ها:

افزایش سرعت با یک کلیک

حالت های مختلف افزایش سرعت

افزایش سرعت خودکار

امکان پاک کردن کش

بدون ایجاد کرش

اقدامات انجام شده را اعلام می‌کند

alireza بازدید : 54 شنبه 24 اسفند 1392 نظرات (0)

One Power Guard

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا دوست دارید از میزان مصرف باطری گوشی اندرویدی خود مطلع شوید ؟ نرم افزار One Power Guard این کار را برای شما انجام می دهد ! به کمک این برنامه قادر خواهید بود تا میزان مصرف باطری دستگاه اندرویدی خود را تا حد قابل توجهی کاهش دهید . به عنوان مثال اگر در طول شبانه روز به صورت مکرر از سیستم وای فای استفاده می کنید و ناگهان خوابتان می برد این اپلیکیشن می تواند وای فای گوشی را به صورت خودکار خاموش کند . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به کاهش مصرف باطری ، رابط کاربری شیک ، خاموش کردن خودکار وای فای و بلوتوث ، تست سلامت باطری ، نگهبان و محافظ باطری و بهبود عمر شارژ اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن ویژکی های جدید به برنامه

سازگاری کامل با تبلت های اندرویدی

بهبود رابط کاربری نرم افزار

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 57 پنجشنبه 22 اسفند 1392 نظرات (0)

Battery-Optimizer-Plus

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Battery Optimizer Plus یک برنامه همه کاره افزایش قدرت باتری و مدیریت نیرو برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. این برنامه دقیقترین اطلاعات در مورد باتری را در اختیارتان می‌گذارد، تغییرات اخیر باتری را تحت نظر می‌گیرد، بر پردازش هایی که  باتری زیادی مصرف می‌کنند نظارت می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی  بتوانید مواقعی که باتری زیادی مصرف می‌شود را مدیریت کنید. این برنامه همچنین می‌تواند پردازش های پس زمینه را که باتری زیادی مصرف می‌کنند را ببندد.

 

 

alireza بازدید : 74 شنبه 19 بهمن 1392 نظرات (2)

GLTools-(Graphics-Optimizer)

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر – دسترسی روت

نرم افزار GLTools این امکان را به شما می دهد تا سیستم عامل اندروید خود را بهینه سازی نموده و گرافیک آن را تا حد قابل توجهی افزایش دهید . شاید برای شما هم پیش آمده باشد که یک بازی را بر روی دیوایس اندرویدی خود نصب نموده و سپس هنگام اجرای آن با مشکل مواجه شوید . در آن صورت این برنامه به کمک شما خواهد آمد . به کمک این اپلیکیشن می توانید تغییری در رزولوشن گوشی اندرویدی خود ایجاد نموده و بازی ها را با گرافیک بسیار عالی اجرا کنید . این اپلیکیشن قادر است حتی نام  GPU های ناشناخته را هم تغییر بدهد ! اگر بازی های نصب شده بر روی گوشی شما به آرامی و کندی اجرا می شوند پیشنهاد می کنیم که حتما از این نرم افزار استفاده نموده و این مشکل را برطرف سازید . توجه داشته باشید که GLTools صد درصد امن بوده و هیچ گونه ضرری برای گوشی شما ندارد . لازم به ذکر است که برای اجرای این اپلیکیشن به دسترسی روت احتیاج دارید .

ویژگی های اصلی:

نمایش بیت ریت هنگام اجرای بازی

تغییر رزولوشن صفحه نمایش

تغییر نام گرافیک

alireza بازدید : 76 جمعه 18 بهمن 1392 نظرات (0)

Potenzia-WiFi-Pro-(Booster)

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا از سیگنال ضعیف شبکه بی سیم خود ناراضی هستید ؟ اگر این چنین است پیشنهاد می کنیم که حتما Potenzia WiFi Pro را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید . این برنامه سیگنال شبکه بی سیم شما را بهبود بخشیده و قدرت آن را تا ۳۰ درصد افزایش می دهد . توجه داشته باشید که این برنامه همراه با یک ویدجت اختصاصی ارائه شده که در صورت تمایل می توانید آن را بر روی صفحه نمایش گوشی قرار داده  و به صورت مستقیم بر روی آن مدیریت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که رابط کاربری این اپلیکیشن فوق العاده زیبا و شیک می باشد .

ویژگی های اصلی:

افزایش قدرت اتصال به شبکه تا ۳۰ درصد

بهینه سازی شده برای مصرف کم باطری

ارائه با رابط کاربری فوق العاده شیک

فعال/غیرفعال کردن برنامه از ویدجت

alireza بازدید : 53 چهارشنبه 08 آبان 1392 نظرات (0)

Mobie

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

نرم افزار Mobie بیش از ۶ ویژگی قدرتمند دارد ! این ۶ ویژگی شامل امنیت ، ضد سرقت ، مدیریت برق ، استفاده از داده ها ، تقویت کننده حافظه و بهینه ساز گوشی می باشد . به کمک این برنامه می توانید گوشی اندرویدی خود را برای همیشه سالم نگاه دارید . آیا تلفن همراه خود را  گم کرده اید ؟ اگر این طور است دیگر نیاز نیست تا نگران باشید ، زیرا این  برنامه از تمامی اطلاعات محرمانه گوشی محافظت کرده و آن ها را برای دیگران فاش نمی کند . دقت داشته باشید که این نرم افزار دستگاه اندرویدی شما را در برابر ویروس ها و تروجان ها مقاوم می سازد . همچنین لازم به ذکر است که یکی از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن نظارت بر داده های اینترنتی و شبکه وای فای می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

بهینه سازی اعلان داده های اینترنتی

افزایش قدرت شناخت ویروس ها

بهینه سازی عملکرد برنامه

رفع برخی اشکالات جزئی

 

 

alireza بازدید : 77 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Remo

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا سرعت گوشی اندرویدی شما کم است ؟ آیا دوست دارید تا سرعت گوشی خود را تا حد قابل توجهی بالاتر ببرید ؟ بنابراین ما Remo Privacy Cleaner Pro را به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم . این نرم افزار با حذف داده های اضافه ، فضای آزاد بیشتری برای شما فراهم می کند . اگر مایل باشید قادر خواهید بود تا تاریخچه پیامک ها ، مرورگر اینترنت ، تماس ها و … گوشی اندرویدی خود را پاک کنید و سرعت گوشی را بالاتر ببرید .

ویژگی های اصلی:

پاک کردن تاریخچه تماس ها و اینترنت

افزایش سرعت گوشی اندرویدی

مدیریت فضای گوشی

 

تغییرات نسخه اخیر:

پاک کردن داده های اضافه مموری کارت

رفع برخی اشکالات جزئی

اصلاحات جزئی

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,323
  • بازدید ماه : 1,694
  • بازدید سال : 52,783
  • بازدید کلی : 342,244