loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 246 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

Opera-Mobile-Web-Browser

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

بهترین مرورگر وب را برای گوش و تبلت اندرویدیتان دانلود کنید. Opera browser برای دستگاه های جدید طراحی شده است. Opera جلوه زیبا و سرعت بالایی دارد، و پس از نصب ویژگی های بسیاری را به همراه می‌آورد. اُپرا برای کسانی که دربازه کیفیت و طراحی مرورگر وب خود اهمیت قائل می‌شوند، انتخاب اول است. از سال ۱۹۹۴ تاکنون محصولات ما با مهارت بسیار بالا ساخته شده و به مردم سرتاسر دنیا کمک کرده تا با دیگران ارتباط برقرار کرده و از سرگرمی های اینترنت لذت ببرند.

alireza بازدید : 59 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

Chrome Browser – Google

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

بدون شک تا به حال از مرورگر کروم بر روی کامپیوتر خود استفاده کرده اید ! این مرورگر یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر ها بوده و کار کردن با آن بسیار لذت بخش است . پس از گسترش محبوبیت این مرورگر در میان کاربران ، سرانجام نسخه اندرویدی آن نیز تولید گردید . شما با استفاده از مرورگر Chrome Browser – Google  می توانید به صورت کاملا ایمن در اینترنت به گشت و گذار بپردازید . سرعت بارگذاری صفحات با استفاده از شبکه وای فای بسیار بالا بوده و هیچ گونه کندی ای احساس نخواهد شد . به شما کاربران عزیز وبسایت پیشنهاد می کنیم که اگر به دنبال یک مرورگر با تمامی امکانات هستید حتما این نرم افزار را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب نمایید .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به فونت در برخی دستگاه ها

رفع برخی اشکالات جزئی

عملکرد کارکرد مرورگر

پیمایش بهتر صفحات

alireza بازدید : 54 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Dolphin-Browser

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

نرم افزار Dolphin Browser  محبوب ترین مرورگر ارایه شده برای سیستم عامل اندروید می باشد که با بیش از ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ بار دانلود توانسته است به رقمی افسانه ای دست پیدا کند و رسیدن به چنین محبوبیتی قطعا با تکیه بر ویژگی ها و امکانات خاص این نرم افزار بوده است . با استفاده از دلفین هنگام مرور صفحات وب احساس می کنید همه چیز به سادگی و البته قدرت هر چه تمام در کنار یکدیگر قرار گرفته و این حس بسیار خوبی است !ویژگی های کلیدی :
- امکان اشتراک گذاری سریع محتوا از طریق توییتر ، ایمیل ، فیس بوک و …
- بازکردن چندین تب مختلف بو سوییچ آسان بین آنها
- امکان همگام سازی اطلاعات بین دلفین و نرم افزارهای کامپیوتری نظیر فایرفاکس ، گوگل کروم ، سافاری و …
- امکان ایجاد طرح های مختلف اشاره ای برای باز کردن سریع وب سایت های محبوب شما
- دارا بودن شماره گیر سریع ؛ راهی دیگر برای دسترسی سریع به آدرس های محبوب
- در اختیار داشتن افزونه های مختلف که امکان بیشتری را در اختیارتان قرار خواهند داد .

alireza بازدید : 61 جمعه 12 مهر 1392 نظرات (0)

Split Browser

 پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

تصور کنید همزمان با تماشا کردن یک فیلم زیبا و مهیج در رایانه لوحی خود بتوانید ایمیل خود را چک کنید ویا به دوستی ایمیل بفرستید این ویژگی جدید و کاربردی در مرورگرSplit Browserگنجانده شده است. این برنامه خارق العاده اندروید قادر است چندین تب را در یک صفحه و به صورت سفارشی به شما نمایش دهد.

ویژگی های کلیدی Split Browser :
- تغیر اندازه تب های با توجه به سلیقه کاربر
- امکان کپی صفحه جدید به نیمه دیگر
- دارا بودن لینک به ابزار های کاربردی از قبیل ماشین حساب،مترجم، مبدل و…

alireza بازدید : 56 شنبه 12 اسفند 1391 نظرات (0)

Chrome Browser - Google

پیش نیاز: اندروید ۴ و بالاتر

بدون شک مرورگرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد، در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و برترین مرورگر به نام Chrome Browser – Google  را داریم. با مرورگر کروم، می توانید در سریع ترین زمان ممکن صفحات وب را بارگذاری کنید. رابط کاربری این مرورگر، فوق العاده زیبا است و هرگز از کار کردن با آن خسته نخواهید شد. می توانید به راحتی در آن به جست و جو بپردازید. از این پس، با سرعت بیشتر بر روی صفحات زوم کنید

تغییرات نسخه اخیر:

فول اسکرین بودن مرورگر بر روی تبلت ها

پشتیبانی کامل از زبان فارسی و عربی

وجود نوار Google Translate

بهبود رابط کاربری در این نسخه

alireza بازدید : 57 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Sleipnir Mobile – Web Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از مرورگر اینترنتی Sleipnir Mobile – Web Browser می توانید ساعات خوشی را در اینترنت داشته باشید ! اگر در انتخاب مرورگر اینترنت برای اسمارت فون اندرویدی خود با مشکل مواجه هستید ، بدون شک این اپیلیکشن را از وبسایت اندرویدها دریافت کنید . طراحی این مرورگر بسیار زیبا بودن و مطمئنا موجب خوشحالی شما کاربران عزیز خواهد شد . همچنین باید توجه داشت که دانلود منیجر نصب شده در این برنامه ، بسیار قوی بوده و قابلیت دریافت چندین فایل از اینترنت را به صورت همزمان دارد

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار شیک

باز کردن صفحه های نامحدود

پشتیبانی از فیسبوک و تویتر

مدیریت آسان بوکمارک ها

امکان جستجو در صفحات

 

تغییرات نسخه اخیر:

فعال/غیر فعال کردن حالت شب

فعال/غیر فعال کردن چرخش صفحه نمایش

alireza بازدید : 76 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Firefox Browser for Android

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Firefox Browser for Android  یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. فایرفاکس از حریم خصوصی شما به شدت محافظت می کند و در برابر هکر های اینترنتی بسیار مقاوم است. شما می توانید صفحات متعددی را با این نرم افزار باز کنید. بدون شک فایرفاکس بهترین مرورگر اندروید می باشد. قابل توجه است که از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به ایمن بودن و پر سرعت بودن مرورگر اشاره کرد.

ویژگی های اصلی:

حفاظت از حریم خصوصی

سرعت بالای مرورگر

سفارشی سازی فایرفاکس

امنیت بسیار بالا

بوکمارک های متعدد

هنگام سازی بسیار آسان

alireza بازدید : 65 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Dolphin Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار تا به اکنون بیش از ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را به خود اختصاص داده است. می توانید به آسانی با این مرورگر کار کنید. رابط کاربری این نرم افزار, زبانزد کاربران است. شما می توانید مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کنترل حرکات از از ویژگی اصلی این مرورگر می باشد.

ویژگی های اصلی:

کنترل حرکات

پینچ زوم حرفه ای

رابط کاربری بسیار زیبا

امکان گذاشتن رمز عبور

قرار دادن ویدجت های علاقه مندی

به اشتراک گذاشتن مطالب

alireza بازدید : 79 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

UC-Browser-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

UC Browser for Android سریعترین و هوشمندترین نرم افزار مرور وب برای اندروید می باشد که با سرعت بالای خود می تواند تجربه ای جدید را هنگام کاوش در صفحات وب برای تان ایجاد کند . دارا بودن کانفیگ های مختلف به شما کمک می کند بتوانید محیط وبگردی تان را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی نموده و البته با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته ، بهای کمتری را برای تماشای سایت های مورد علاقه تان بپردازید . انتخاب شدن توسط ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان قطعا اتفاقی نبوده است و امکانات و البته کیفیت بالای یو سی براوز دلیل این اقبال بوده است .

ویژگی های کلیدی :
- بهره گیری از دانلود منیجر داخلی پایدار با سرعت بالا و امکان مدیریت کردن فایلها
- اشتراک گذاری محتوای صفحات دلخواه شما در شبکه های اجتماعی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- قابلیت خواندن سریع فید های RSS
- حالت شب برای مشاهده صفحات بدون آسیب رساندن به چشم ها شما
- پر کردن خودکار آدرس ها و کلمات هنگام تایپ کردن بخشی از آنها در نوار آدرس
- و …

alireza بازدید : 49 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Maxthon Android Web Browser

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر
مرورگرهوشمند Maxthon Android Web Browser با امنیت و سرعت بالای خود جستجو در فضای مجازی را برای شما آسان می کند. این برنامه که برای اندروید,PC, iPhone, iPad, iTouch, iMac, MacBook, Kindle Fire و Blackberry طراحی شده قادر است اطلاعات را از تلفن همراه یا رایانه لوحی شما به این دستگاه ها ارسال نماید.

نکته :
- برای ارسال اطلاعات هر دو دستگاه گیرنده و فرستنده داده ها باید داری حساب کاربری Maxthon باشند .
ویژگی ها
- مدیریت فایل ها
- پشتیبان گیری
- RSS Reader
 
alireza بازدید : 65 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Dolphin-Jetpack

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Dolphin Jetpack سریع ترین نرم افزار رایگان اندروید برای مرور صفحات وب می باشد که از آمیختن حرفه ای نرم افزار Dolphin Browser و نیز موتور دلفین ایجاد شده است .
این برنامه که از آخرین تکنولوژی روز وب ، HTML5 به صورت کامل پشتیبانی می کند امکان رندر کردن بازی ها و اپلیکیشن های تحت وب را به بهترین گونه ممکن برایتان فراهم می آورد .
افزون بر این نسخه پیش رو دارای بهبودی های بسیار در GPU و JavaScript می باشد که تجربه ای بهتر را هنگام مرور سایت های مورد پسندتان به ارمغان می آورد . این نرم افزار حالت شب نیز به صورت کامل پشتیبانی کرده و می تواند نور صفحه را برای کار در محیط های کم نور برایتان فراهم آورد .

alireza بازدید : 50 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Opera-browser-beta

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید و دنبال راهی برای کاهش هزینه های وبگردی تان می گردید ،اگر می خواهید به سادگی موزیک ها و فیلم های مورد علاقه تان را دانلود کنید و اگر می خواهید جستجوی بهتری را تجربه نمایید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Opera browser برای مرور صفحات بهره بجویید .
این نرم افزار که از کاربری بسیار ساده ای برخوردار است به شما کمک می کند بتوانید صفحات وب را به سرعت و در کمترین زمان ممکن بارگذاری نموده و مشاهده کنید . با فعال سازی حالت Off-Road خواهید توانست هنگامی که تحت پوشش ۳G نیستید و یا به وای فای دسترسی ندارید با بهره گیری از فرمت فشرده سازی اپرا ، باز هم سرعتی بیشتر از آنچه سایرین دارند را برای خود به ارمغان آورید .
این اپلیکیشن همچنین دارای یک خبرخوان داخلی است که شما می توانید با استفاده از آن Feed سایت های مورد علاقه تان را دنبال کنید . دسترسی به سایت های مورد علاقه با استفاده از Speed Dial نیز کار را برای شما بسیار ساده نموده است .

alireza بازدید : 58 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Firefox-Beta

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با Firefox Beta می توانید آخرین تغییرات انجام شده بر روی مرورگر محبوب فایرفاکس نظیر سطح عملکرد ، سفارشی سازی و تنظیمات امنیتی را پیش از ارایه نسخه بعدی فایرفاکس تست کنید . طراحان فایرفاکس با تلاش بسیار سعی در ایجاد نرم افزاری با کارایی های نسخه کامپیوتری برای دستگاه های تحت اندروید می باشند که شما می توانید با دانلود این نسخه به آنها در ایجاد اپلیکیشنی پایدارتر کمک کنید . از جمله مهمترین تغییرات صورت گرفته در این نسخه می توان به پشتیبانی از تم های مختلف و نیز کمتر شدن پیش نیاز سرعت پردازشگر از ۸۰۰ مگاهرتز به ۶۰۰ مگاهرتز اشاره نمود .

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 356
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,452
  • بازدید ماه : 1,823
  • بازدید سال : 52,912
  • بازدید کلی : 342,373