loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 84 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

یکی از پرطرفدارترین بازی های استراتژیک اندروید ( امتیاز در گوگل پلی : 4.6 از 5 )

توجه : بازی آنلاین است اما حتی با Gprs ایرانسل و همراه اول نیز قابل استفاده است 

نسخه جدید 1.2.59 = فایل نصبی + دیتای جداگانه

Castle Clash که در این پست از سایت Apktops به معرفی جدیدترین نسخه رسمی و انگلیسی از آن می پردازیم نام یکی از مطرح ترین و بهترین بازی های استراتژیک و با سبکی شبیه به بازی clash-of-clans است که می تواند به آن لقب یکی از اعتیادآورترین بازی های استراتژیک اندروید را نیز داد . در این بازی کار شما ساخت قلعه های مختلف و جمع آوری و ساختن سپاه و نفر گیری و تبدیل شدن به یک تیم قدرتمند و مطرح در دنیای بازی است که شامل مراحل و رده بندی های امتیازی مختلف است . 

cas1

ویژگی ها : 

** قابلیت ایجاد ارتش های قدرتمند با نیروهای وحشی
** وجود انواع ابزارهای مختلف برای ساخت بهترین قلعه های قابل ساخت
** قابلیت نمایش میزان تندرستی هر نفر بر بالای سر وی
** گرافیک بسیار زیبا و دلنشین و موزیک متن های واقعا زیبا و به نناسب

 راهنمای نصب : پس از نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.igg.castleclash را در مسیر Android/obb کپی نمایید .

alireza بازدید : 994 چهارشنبه 07 آبان 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه نرم افزار اینستاگرام اندروید

200 میلیون کاربر نرم افزار اینستاگرام را دوست دارند …

Instagram یکی از بهترین و یا می توانیم بگوییم  بهترین  نرم افزار برای ایجاد جلوه های جذاب و متنوع روی تصاویر و به اشتراک گذاری آن ها با دوستان بوسیله رابط اجتماعی ساده و کاربردی است . توسط نرم افزار اینستاگرام می توانید عکس‌هایی را که دارای جلوه‌های جالبی هستند را به وجود آورده و سپس آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید و همچنین قادر خواهید بود ، هر روز عکس‌های زیادی را که دیگر کاربران می‌گیرند و این افکت‌ها را روی آنها ایجاد می‌کنند نگاه کنید و لذت ببرید.

Instagram 6.6.1

ویژگی ها :

  • فـیلترها، افکت ها و حاشیه های طراحی شده کاملا رایگان
  • بکارگیری متدی برای جذاب تر جلوه دادن تصاویر شما همراه با نمایش جزئیات زیبایی که پیش ازین قابل رؤیت نبودند
  • به اشتراک گذاری از طریق Face.Book , Twitter , Tumblr , Foursquare
  • ارتباط با دوستان از طریق لایک کردن و دریافت نظرات
  • پشتیبانی از دستگاه های دارای اندروید 2.2 و بالاتر و پشتیبانی از OpenGL ES 2
alireza بازدید : 184 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه بازی Trial Xtreme 3 اندروید

بنا به درخواست کاربران نسخه کمیاب ساده و مود نشده بازی اضافه شد

پیشنهاد می کنیم حتما به این نسخه آپدیت کنید . گیم پلی بازی در این نسخه بسیار روان و لذت بخش شده است 

اگر از مشتری های قدیمی سایت apktops هستید و پست های سایت را دنبال کرده باشید مطمئنا نام بازی Trial Xtreme برایتان آشناست و اگر این بازی را بر روی گوشی خود نصب کرده باشید  مطمئنا تا مدت ها درگیر و معتاد آن بوده اید . Trial Xtreme 3 یک بازی موتور سواری اما موتور سواری کاملا متفاوت است که در آن باید با حرکات بسیار طبیعی راننده موتور ، که هدایت آن در دستان شماست مراحل را به اتمام برسانید.

Trial Xtreme 3

alireza بازدید : 95 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

محصولی از کمپانی EA Games – نسخه جدید بازی معرفی شده در مارکت موژیوان 

قابلیت بازی به هر دو صورت صورت آنلاین و آفلاین - تست شده و کاملا آفلاین و بی مشکل

 

King of the Course Golf یکی از برترین و پرطرفدارترین بازی های گلف اندرویدی ساخته کمپانی معتبر و مطرح  EA Games یا همان Electronic Arts می باشد که توانسته در بین کاربران بسیار محبوب شود . خصوصیت بارز این بازی نسبت به نمونه های مشابه قابلیت بازی به صورت کاملا آفلاین و بی نیاز به اینترنت است که می توان آن را یک نکته مثبت برای انتخاب و دانلود بازی دانست . در این بازی هم همانند سایر بازی های گلف شما در کاراکترها و شخصیت ها و حتی در نقش شخصیت های مطرح دنیای گلف اندروید باید در مسابقات شرکت کرده و با رقبا به رقابت پرداخته و امتیاز کسب کنید . 

King of the Course Golf 1.4.1

alireza بازدید : 152 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

معرفی جدیدترین نسخه prime پچ شده و فول آنلاک

Prime Features Unlocked

یکی از قابلیت های جالب سیستم عامل اندروید ، امکان شخصی سازی جالب آن است . به عنوان مثال می توانید منوی اصلی یا هوم اسکرین گوشی اندرویدی خود را کاملا مطابق با سلیقه خودتان آرایش کنید . از نرم افزارهایی که در حد خیلی بالایی به شما امکان شخصی سازی گوشی تان را می دهند می توان به لانچرها اشاره کرد . لانچرها امکانات و ابزارهایی در اختیار شما قرار می دهند که به کمک آن ها می توانید تغییرات اساسی گرافیکی و حتی افکنی در گوشی اندرویدی خود ایجاد کنید . یکی از بهترین و شاید می توان به جرات گفت بهترین لانچر تولید شده برای گوشی های اندرویدی تا بدین لحظه لانچر محبوب و پرطرفدار شرکت Go Dev با نام GO Launcher EX Prime است .

GO Launcher EX Prime 4.16 build 317 (2)

alireza بازدید : 122 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

همچنین آموزش ثبت نام در واتس آپ با شماره جعلی نیز اضافه شد ( ممنون از alascup )

WhatsApp Messenger یکی از پرطرفدارترین مسنجر های دنیاست که جدیدترین نسخه اندرویدی آن خدمت شما معرفی می شود .  توسط این کلاینت می توانید با کاربران تمام گوشی ها و تمام سیستم عامل ها که امکان استفاده و نصب واتس آپ اندروید را دارند به گفتگو بپردازید . ویژگی خاص  واتس آپ اندروید  را می توان در این مورد دانست که در این مسنجر شما نیاز به ساختن هیچ گونه آیدیتی  ندارید و  مستقیما می توانید با طرفتان به گفتگو بپردازید . از ویژگی های این مسنجر می توان به موارد زیر اشاره کرد .

واتس آپ اندروید ویژگی های واتس آپ اندروید :

  • رایگان (هزینه ارتباط با اینترنت بعهده کاربر می باشد)
  • ارسال ویدیو، تصاویر و صدا
  •  گفتگوی گروهی
  • بدون نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز ورود
  • در دسترس بودن همیشگی کاربر برای مخاطبین
  • بدون نیاز به اضافه کردن مخاطب (استفاده از مخاطبین گوشی)
  • ارسال پیام به کاربران آفلاین (دریافت هنگام اتصال)
  • سفارشی کردن تصویر زمینه
  • سفارشی کردن صدای اطلاع رسانی (notification)
  • استفاده در حالت عمودی و افقی
  • الصاق زمان پیام
alireza بازدید : 70 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 گوگل نسخه جدید مسنجر محبوب خود یعنی Gtalk را برای گوشی های اندرویدی  با نام Hangouts منتشر کرده است . این  نسخه از نرم افزار به شما قابلیت چت و گفتگوی تک نفره و گروهی را فراهم می کند .  همچنین قابلیت تماس تصویری را هم دارد . برنامه ارتباط خاصی با سیستم عامل ندارد و می توانید با هر یک از دوستان خود که اکانت گوگل دارند چه در گوشی یا PC یا … آزادانه به چت و گفتگو کنید .

Google-Hangouts-Logo

از ویژگی های نرم افزار Hangouts می توان به موارد زیر اشاره کرد:

** پشتیبانی از ارسال تصویر و شکلک حین محاوره
** اطلاع از فعالیت گروهی دوستان
** تبدیل چت به تماس ویدیویی در هر لحظه با بیش از 10 تماس همزمان
** قابلیت ارسال پیام آفلاین
** قابلیت سینک شدن و ادامه مکالمه از هر نقطه و با هر دستگاه دیگر
** سیستم هشدار و اعلانات
** مشاهده مجموعه های هر یک از دوستان
** مشاهده تاریخچه چت ها

تغییرات :

** قابلیت انتخاب رینگتون برای هر شخص + قابلیت بلک لیست کردن مسیج ها

 نکته : این نرم افزار پس از نصب جایگزین Goolgle Talk گوشی شما خواهد شد .

alireza بازدید : 160 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

توجه :  این مود ناقص نیست و بخش Last seen نرم افزار به طور کامل قابلیت مخفی شدن دارد 

Whatsapp+  نسخه حرفه ای مسنجر محبوب Whatsapp است که نسبت به نسخه معمولی ان دارای قابلیت های بیشتری بوده و محدودیتی نیز ندارد.

دانلود WhatsApp+ 6.06D واتس آپ پلاس اندروید

 ویژگی های نسخه پلاس و آنلاک نرم افزار :  ( در نسخه معمولی این قابلیت ها وجود ندارد )

** قابلیت ارسال فایل ها بدون محدودیت  ( در نسخه معمولی محدود به ارسال تا 16 مگابایت هستید )

** قالبلیت تعویض فونت ، تغییر رنگ ، تغییر اندازه فونت و ….

** قابلیت ارسال عکس با کیفیت اصلی ( در نسخه استوک این کیفیت خیلی کاهش می یابد )

** ارسال موزیک تنها با یک کلیک

** دارای تم و دانلودر اختصاصی

توجه : در حالت کلی نرم افزار WhatsApp یک نرم افزار و یک سرویس پولی است که برای گوشی های اندروید به مدت 1 سال و برای گوشی های آیفون به مدت 5 سال این سرویس به صورت آزمایشی و رایگان قابل استفاده هست و بعد از این زمان شما می بایست برای استفاده از نرم افزار و تمدید اعتبار ، سرویس های نرم افزار را خریداری کنید . این مدت زمان توسط سرور نرم افزار و با ثبت شماره سریال گوشی شما محاسبه می شود و هیچ ارتباطی به نسخه آنلاک  و … ندارد البته در صورتی که شما ثبت نام را از طریق یک گوشی آیفون انجام دهید اکانت 5 ساله به شما تعلق می گیرد که بر روی اندروید هم قابل استفاده است  

نکته بسیار مهم : در صورتی که پس از نصب نرم افزار ، کد فعالسازی برای شما ارسال نشد و یا پیغام جعلی بودن یا نسخه ادیت شده مشاهده کردید یک بار نرم افزار را پاک کرده و نسخه معمولی را از سایت دانلود کرده و نصب کنید و مراحل فعالسازی را انجام دهید سپس مجدد نسخه آنلاک شده را بر روی نسخه قبلی نصب کنید . حالا مشکل عدم ارسال کد حل شده است و نسخه پلاس به صورت خودکار فعال می شود ( در صورتی که پیغام ریستور بکاپ دیدید حتما آن را ریستور کنید

alireza بازدید : 169 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

توجه : در صورت که نیاز به باز بودن تمام اسلحه ها و … دارید نسخه مود شده را دانلود نمایید 

DEER HUNTER 2014 از کمپانی مطرح و معروف glu را می توان بهترین بازی شکار سال دانست . در این بازی می توانید طبیعی ترین شکار حیوانات را در گوشی اندرویدی خود تجربه نمایید . به عنوان مثال در بازی انواع تجهیزات این حرفه مانند پوتین و انواع مختلف اسلحه و حتی اسلحه های مجهز به اشعه ایکس برای دید در شب و شکار حیوانات در شب در اختیار شماست و بازی با همان استرسی که یک شکار واقعی و طبیعی دارد برایتان قابل اجراست .

DEER HUNTER 2014 1.2.4

همچنین در تعدادی از مراحل بازی برای از پای در آوردن حیوان می بایست به قلب یا نقاط خاصی از بدن او شلیک کنید و همچنین حیواناتی که برای شکار انتخاب می شوند گاهی تا حد حیوانات عظیم الجثه ای چون فیل و خرس و حتی پرندگان در آسما نیز می رسند . وجود انواع اسلحه های شکاری مختلف در بازی نیز یکی دیگر از نقاط قوت بازی است که پیشنهاد می کنیم خودتان بازی را نصب و آن ها را تجربه نمایید . برای دانلود بازی مطالعه راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

alireza بازدید : 181 سه شنبه 14 مرداد 1393 نظرات (0)


PDF Utility یک ابزار بسیار حرفه ای و قدرتمند برای اعمال تغییرات و انجام عملیات های مختلف بر روی فایل های pdf است . توسط این نرم افزار شما قادر به انجام عملیات های گوناگون همچون چند قسمتی کردن فایل های پی دی اف  و یا به هم چسبانیدن آن ها و یا حتی انجام اعمالی چون استخراج تصاویر موجود در فایل های pdf هستید .

PDF Utility Full 5.2

alireza بازدید : 115 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

Chronus – Home and Lock widget نرم افزاری عالی و کاربردی در زمینه ی ویجت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با آن می توانید ویجت هایی کاملا سفارشی با ظاهری شیک را در هوم اسکرین و یا لاک اسکرین اسمارت فون اندرویدی خود قرار دهید و آن ها را زیباتر از همیشه جلوه دهید. این برنامه ویجت های مختلف آب و هوا، تقویم و ساعت های دیجیتیال و آنالوگ را در اختیار شما قرار می دهد که بتوانید از میان آن ها به دلخواه انتخاب کنید و مطابق با سلیقه ی خودتان رنگ و ظاهر آن را شخصی سازی نمایید. نسخه ای از برنامه ی کاربردی فوق را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی Pro و حرفه ای است و تمام امکانات باز شده و می توانید از آن ها نیز بهره ببرید (قابلیت هایی همچون ست کردن بک گراند، ترازسازی ساعت دیجیتال برای چپ، راست و وسط صفحه و …)

برخی از قابلیت ها و امکانات Chronus – Home and Lock widget اندروید :

* امکان قرار دادن ویجت های آب و هوا، ساعت و تقویم در صفحه اصلی و قفل صفحه

* امکان هایلایت و نمایش رویدادهای تقویم با رنگ های سفارشی و فونت دلخواه شما

* امکان تغییر فونت متن همه ی ویجت های قرار داده شده در صفحه اصلی و لاک اسکرین

* ضربه زدن برروی ویجت های قرار داده شده برای نمایش اطلاعات دقیق

* امکان انتخاب از میان آیکون های مختلف و شیک آب و هوا توسط شما

* امکان تعیین محل قرارگیری ویجت ها در مکان های دلخواه کاربر

* امکان انتخاب از میان ساعت ها مختلف دیجیتال و آنالوگ برای نمایش

* دارا بودن محیطی کاربری ساده و بسیار کلاسیک و استفاده ی آسان از برنامه

برنامه ی کاربردی Chronus – Home and Lock widget هم اکنون در پلی استوری دارای امتیاز ۴٫۲ می باشد که از برترین ها محسوب می شود و می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید، جدیدترین نسخه ی آن را به رایگان دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v4.6.0: (نسخه ی حرفه ای (Pro) و آنلاک شده!)

* اضافه شدن پشتیبانی از : Right to Left (RTL) layout

* رفع مشکلات مختلف و بهبود عملکرد

 

دانلود Chronus - Home and Lock widget - مجموعه ویجت اندروید !

 

alireza بازدید : 200 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (0)

Drift Mania Championship 2 از بهترین و هیجان برانگیزترین بازی های ماشینی اندروید با دارا بودن بیش از ۱۵ میلیون بازیکن از سراسر جهان ؛ از محبوب ترین بازی های اتومبیلرانی در پلی استوری به شمار می رود که کمپانی Ra trod Studio پس از ارائه ی نسخه اول بازی به دلیل استقبال بی نظیر کاربران نسخه ی دوم خود را عرضه کرد تا با آن بتوانید تجربه ی بهترین بازی ماشینی و رالی در دیوایس خود به ارمغان بیاورید! این بازی با موتورهای قدرتمند گرافیک نسل آینده طراحی شده است و در آن می توانید با انجام مسابقات رالی و دستی کشیدن یکی از بهترین بازی های رالی را تجربه کنید و از بازی لذت ببرید.

شما در این بازی می توانید به صورت آنلاین و چند نفره با دوستانتان به مسابقات رالی بپردازید و با اتومبیل شخصی سازی شده ی خود پا در عرصه مسابقات اتومبیلرانی حرفه ای بگذارید و ساعت ها خود و دوستانتان را به چالش بکشانید. همانگونه که گفته شد این بازی دارای گرافیکی بسیار بالا و سه بعدی می باشد و با قابلیت های خود همچون ارتقای اتومبیل و تنظیماتی برای میزان حساسیت فرمان و دنده می توانید گزینه برای شمائی که به دنبال بازی ماشینی هستید باشد!

 

دانلود Drift Mania Championship 2 - بازی ماشین سواری اندروید + دیتا

 

در بازی Drift Mania Championship 2 شما با جمع آوری ۶۰ دستاورد مختلف ، می توانید به قهرمان بازی های رالی راه یابید و به مسابقات حرفه ای بروید! همچنین امکان مقایسه ی رتبه ی شما با دیگر کاربران جها ندر این بازی تعبیه شده است که می توانید از طریق اینترنت رتبه ی خود را با دیگران مقایسه کنید.

برخی از ویژگی های بازی Drift Mania Championship 2 اندروید :

* پشتیبانی از تمام دستگاه ها و تبلت ۲٫۲ و بالاتر

* امکان کنترل ماشین ها با شتابسنج و یا فرمان مجازی

* در دسترس بودن ۱۳ خودروی با کارایی بالا و مشخصات منحصر به فرد

* امکان ارتقای خودرو با ۴۸ قطعه مختلف

* در دسترس بودن صدها مد مختلف برای شخصی سازی همچون چرخ های مختلف و رنگ های سفارشی

* موسیقی متن هیجان انگیز و اعتیاد اور

اگر با خواندن توضیحات بازی Drift Mania Championship 2 به ان علاقه مند شده اید ؛ پس درنگ نکنید و جدیدترین نسخه ی ان را با یک کلیک از فارسروید به همراه فایل دیتا دریافت کنید .

alireza بازدید : 212 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

Modern-Combat-5-Blackout

Modern Combat نامی آشنا برای تمامی علاقه مندان به بازی های ژانر اکشن در دنیای اندروید می باشد که اکنون پس از مدت ها انتظار ، پنجمین نسخه از آن با نام  Blackout از سوی گیم لافت ، کمپانی سازنده این بازی ارایه گردیده است .
گروه خود را ساخته و با اضافه کردن دوستانتان در حالت پویای مولتی پلیر جنگ های سهمگین را برگزار نموده و یا اگر می خواهید به صورت تکی بازی کنید ، به جهان پر از هرج و مرجی که رو به رویتان قرار دارد گام برداشته و دیوانگانی که قصد نابودی کامل آن را دارند در طی ماموریت هایی نفسگیر از پای درآورید .

Modern Combat 5: Blackout در کلاس های مختلفی قابل انجام خواهد بود که شما می توانید آنها را به صورت تکی یا چند نفره انجام دهید و با انجام موفقیت آمیز ماموریت های پیش رو در هر کلاس ، امکان کسب مهارت برایتان به وجود خواهد آمد . یکی از مهم ترین و البته جذاب ترین قابلیت های مدرن کامبت ۵ را می توان  نبرد های تیمی دانست ؛ جایی که تیم شما و دوستانتان در برابر سایر تیم ها قرار گرفته و می بایست با کمک و همیاری یکدیگر تمامی تلاش تان را برای نابود سازی تیم های حریف به نمایش در آورید . در این حالت امکان چت کردن با سایر بازیکنان برای هر چه شبیه تر کردن مبارزات با نمونه های دنیای واقعی استفاده نمایید . با هرچه بیشتر شرکت کردن در مسابقات چندنفره و یا ماموریت های تک نفره ، خواهید توانست سطح مهارت خود را بالاتر برده و بر قدرت تان بیافزاید . گرافیک جذاب و بی نظر در کنار موزیک عالی ، بی شک بهترین حسی که تا کنون از انجام یک بازی اکشن در اندروید داشته اید را برایتان فراهم می آورد .

alireza بازدید : 199 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

Burning-Rubber

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

آیا بازی های مسابقه ای را دوست دارید ؟ آیا دوست دارید با اتومبیل های بسیار شیک و گران قیمت رانندگی کنید ؟ اگر این چنین است Burning Rubber High Speed Race  می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد ! خودتان را برای یک مسابقه جنجالی آماده کنید . کمربند ایمنی خود را ببندید و آماده باشید تا آدرنالین را منفجر سازید . قدرت خود را به همگان نشان داده و دوستان خود را حیرت زده نمایید . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

ویژگی های اصلی:

گرافیک بسیار عالی

وجود اتومبیل های شیک

رقابت با دوستان و جمع آوری امتیاز

alireza بازدید : 119 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (0)

LEGO--Hero-Factory-Invasion

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی LEGO® Hero Factory Invasion شما باید در جنگ میان ماشین های مدرن و ربات ها شرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید . آیا شما نبردی بزرگتر از نبرد ماشین های مدرن و ربات ها مشاهده کرده بودید ؟! بیش از ۴۵ مرحله هیجانی در این بازی وجود داشته که بایستی آن ها را به اتمام برسانید . همچنین لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های مرگبار

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه شدن مراحل جدید

ببهود عملکرد بازی

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 60
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,228
  • بازدید ماه : 1,599
  • بازدید سال : 52,688
  • بازدید کلی : 342,149