loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 64 پنجشنبه 14 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آیا از محیط پر اضطراب اطراف خود خسته شده اید ؟ آیا به دنبال راهی برای رسیدن به آرامش هرچند کوتاه می گردید ؟
اگر جواب شما به سوال های بالا مثبت است حتما برنامه Ambiance را دانلود کنید . این اپلیکیشن با دانلود و پخش کردن بیش از ۲۵۰۰ صدای آرامش بخش رایگان به شما کمک می کند تا آرامش بسیار دلپذیری را که موسیقی توانایی ایجادش را دارد تجربه کنید و یا حتی از این موزیک های برای آلام های خود نظیر زنگ هشدار بیدار سازی استفاده نمایید .

 

ویژگی ها :
- پخش صداها در بکگراند
- نمایش تصاویر HD هنگام پخش موزیک برای دوچندان کردن لذت آرامش
- بیش از ۲۵۰۰ صدای اختصاصی و رایگان قابل دانلود
- انتخاب آهنگ های مورد علاقه برای پخش سریعتر آنها در آینده
- دسته بندی کردن خودکار موسیقی ها

alireza بازدید : 57 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

نینجا کینیتو می کوشد تا افراد فاسد را از روی زمین پاک گردانیده و گنج ها را نیز جمع آوری کند . Kinito Ninja بازی زیبا و هیجان انگیزی است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند و قطعا این گیم نیز به دسته بازی هایی که با انجام آنها اعتیاد دارید خواهد پیوست !

Kinito Ninja یک بازی سفید بندانگشتی ماجراجویانه است که هدف آن بسیار ابتدایی است ؛ دویدن در یک مسیر و از بین بردن دشمنان با Katana و جمع کردن بیشتر طلای ممکن در کمترین زمان که در ۶۰ مرحله کاملا متفاوت انجام خواهد پذیرفت . استفاده از گرافیک بسیار زیبا و انیمیشن در داخل بازی باعث شده است تا از انجام این بازی هیچ گاه خسته نشوید .

 

 

 

alireza بازدید : 49 شنبه 09 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Iron Fist Boxing  یک بازی مشت زنی بسیار هیجان انگیز به صورت ۳ بعدیست که هر کسی را ترغیب می کند.  با یک سیستم کاملا نو شده ، روش بازی تخصصی در آن بسیار طولانی تر شده و متدهای بازی مختلفی به آن اضافه گشته است. همچنین شخصیت های بیشتری برای انتخاب در این بازی وجود دارند. به شما پینهاد می کنیم حتما این بازی را امتحان کنید.

alireza بازدید : 66 جمعه 08 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Around Sound Pro به شما این امکان را می دهد تا لذت گوش دادن به موسیقی مادامی که حواستان به اطراف نیز هست را تجربه کنید . شیوه کار برنامه بدین گونه است که شما به روش معمول به موسیقی از طریق هدست گوش فرا می دهید و به محض شنیده شدن صداهای بلند از طریق میکروفن هدست ، موزیک قطع شده تا بتوانید به صدای های اطراف نیز توجه داشته باشید و پس چند ثانیه دوباره ادامه آهنگ به صورت خودکار پخش خواهد شد . اگر به گوش کردن به موزیک آن هم با هدست خیلی علاقه مندید این نرم افزار هوشمند را از دست ندهید .

alireza بازدید : 73 سه شنبه 05 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cheque یک نرم افزار فارسی برای مدیریت و یادآوری چک های شماست . اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که معاملات تان با چک گره خورده است استفاده از این برنامه را پیشنهاد می کنیم چرا که Cheque با قابلیت هایی که دارد علاوه بر این که نمی گذارد هیچ گاه موعد چک ها را فراموش کنید آمار جامعی را در رابطه با مبالغ و موعد آنها در اختیارتان قرار می دهد .

alireza بازدید : 160 یکشنبه 27 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌ اندروید ۱٫۶ و بالاتر

آیا تا کنون نتوانسته اید یک آهنگ زنگ زیبا برای اسمارت فون اندرویدی خود پیدا کنید یا تمامی آهنگ هایی که در اختیار دارید همگی تکراری شده اند ؟

Ringtones Complete یک اپلیکیشن بسیار کاربردی است که در دل خود ۱۸۰ آهنگ زنگ مختلف مناسب برای هشدار های مختلفی که در گوشی وجود دارد قرار داده است . تمامی رینگتون های موجود در این برنامه به صورت کاملا حرفه ای بوده و به گونه ای طراحی شده است که بتواند تمامی سلیقه ها را شامل شود . اگر دنبال آهنگ زنگ های منحصر به فرد می گردید قبل از انجام هر کاری از این نرم افزار استفاده کنید .

alireza بازدید : 89 چهارشنبه 23 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر – دسترسی روت

Undelete نام نرم افزار اندرویدی است که به کاربران دارای دسترسی روت این اجازه را می دهد تا هرگونه فایل پاک شده ای را چه از روی SD card و چه حافظه داخلی گوشی خود بازیابی کنند .

این برنامه با پشتیبانی از ۱۰۰۰ فرمت مختلف ، خود را به قدرتمند ترین نرم افزار ریکاوری اندروید تبدیل کرده است . علاوه بر این نرم افزار Undelete توانایی حذف ایمن فایلها به گونه ای که توسط روش های ریکاوری قابل بازگشت نباشند را نیز داراست .

alireza بازدید : 66 دوشنبه 21 فروردین 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

The File Converter اپلیکیشنی است که با استفاده از آن می توانید ویدیوها ، فایلهای صوتی ، تصاویر ،‌ اسناد ، کتاب های الکترونیکی و آرشیوها را تقریبا به هر فرمتی تبدیل کنید . این نرم افزار کامل ترین برنامه تبدیل فرمت در اندروید مارکت می باشد . این برنامه  از سرورهای ابری ( Cloud ) استفاده می کند بنابراین شما شارژ باتری خود را از دست نداده و می توانید با سرعتی حتی بیش از کامپیوتر شخصی تان فایلهای تبدیل شده را دریافت کنید .

فرمت های پشتیبانی شده در این نرم افزار شامل گونه های زیر می باشند :

VIDEOS: Convert nearly any format to 3GP, 3G2, FLV, MKV, MP4, MPEG-2, OGG, WEBM, or WMV.

AUDIO: Convert nearly any audio format to MP3, OGG, WAV, WMA, AAC, FLAC, M4A, or MMF.

IMAGES: Convert nearly any format to JPG, PNG, BMP, EPS, GIF, HDR, EXR, SVG, TGA, TIFF, WBMP, or WEBP.

DOCUMENTS: Convert just about anything to PDF, DOC, TXT, ODT, FLASH, or HTML.

EBOOKS: Convert ebooks between many formats such as EPUB, MOBI, PDF, LRF, FB2, LIT, PDB, TCR.

ARCHIVES: Convert files to archives, or convert between archive formats! Supports ZIP, BZ2, 7Z, and GZ

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 158
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 329
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,425
  • بازدید ماه : 1,796
  • بازدید سال : 52,885
  • بازدید کلی : 342,346