loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 58 جمعه 10 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

به دورانی بازگردید که عیاشی مردمانش با خون و خونریزی جنگجویان گره خورده بود و شما به عنوان یک مبارز آرزوی تبدیل شدن به یک افسانه را در سر می پرورانید .
BLOOD & GLORY یکی از معروف ترین بازی های اندروید ساخت شرکت بازی سازی GLU می باشد که با ارایه نسخه LEGEND اکنون آمده است بار دیگر شما را به مبارزه دعوت نماید . این بازی دارای یک خط داستانی قوی و جذاب می باشد که با بهره گیری از انیمیشن های خارق العاده باعث ایجاد صحنه هایی بی بدیل می گردد و کسب درجه AAA در زمینه گرافیک شاهد این ادعاست .

 

alireza بازدید : 56 دوشنبه 06 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آنها به دهکده تان حمله کرده اند . بسیاری از افراد ده کشته شده و بسیاری دیگر از آنان نیز به اسارات گرفته شده اند . شما باید به دنبال آنان رفته و از چنگال نیروهای دشمن آزادشان سازید .
Samurai Rush  بازی زیبایی است که در ۳۰ مرحله مختلف به همراه سه غول انتظار پیکار شما را می کشد . اگر به بازی های سبک سامورایی علاقه مندید ، این بازی را از دست ندهید .

alireza بازدید : 56 یکشنبه 22 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دستکش ها را بر دست خود کرده و آنها را به سمت هدف پرتاب کنید . در بازی Fx3 می بایست نقش های مختلفی را بر عهده گرفته و تمامی رقیبان خود را از گود خارج کنید . اگر به بازی بوکس علاقه مندید ، Fists For Fighting را از دست ندهید .

ویژگی ها :
- محیط کاملا سه بعدی
- افکت های صوتی جذاب
- امکان حرکت در اطراف رینگ
- ۱۰ مبارز مختلف
- گیم پلی سریع و پویا
- و…

alireza بازدید : 63 جمعه 13 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Sprite Backup نرم افزاری کامل برای گرفتن بک آپ می باشد که با دادن ۲ گیگابایت فضای آنلاین رایگان به شما کمک کند امنیت نگهداری از اطلاعات حساس خود را میزان بسیار زیادی افزایش دهید . این برنامه که تا کنون ۱۸ میلیون نفر به آن اعتماد کرده اند دارای ویژگی های بسیار مهمی نظیر بک آپ گیری های خودکار زمانبندی شده و رمزگذاری کردن بر روی داده ها به منظور جلوگیری از سرقت آنها می باشد .

alireza بازدید : 52 پنجشنبه 05 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

Alarm Clock Xtreme نرم افزاری است برای آنانکه که به سختی دل از خواب می کنند . اگر شما نیز در این دسته قرار می گیرید حتما اپلیکیشن Alarm Clock Xtreme را دانلود و نصب نمایید چرا که این برنامه با استفاده از متد های مختلف کاری می کند که تا بیدار نشده اید همچنان صدای زنگش را بشنوید . در ادامه برخی از ویژگی های این نرم افزار را معرفی می کنیم :

- استفاده از صداهای تصادفی
- صدای افزایشی
- امکان پخش صدای بیدارباش از یک تا شصت دقیقه
- قطع شدن صدا با تکان دادن دستگاه
- بهره گیری از جی پی اس برای خاموش کردن صدا هنگام حرکت کردن دستگاه
- و …

alireza بازدید : 63 دوشنبه 02 مرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Senti Wayk نرم افزار آلارم بسیار جالبی است که حتما از تعامل با آن لذت برده و عاشق می شوید .
اگر شما هنوز هم همانند افراد قدیمی برای قطع صدای آلارم به دنبال دکمه می گردید لازم است اندکی این راه را نو کنید . با داشتن Senti Wayk قطع کردن صدای زنگ هشدار به سادگی دست به صورت موجی بر روی آن می باشد . افزون بر این با قابلیت همگام سازی این برنامه با سرویس Google Calendar می توانید به سادگی و البته سرعت از رویدادهای روزانه خود آگاه شوید . محیط کاربری بسیار زیبا و البته استفاده آسان این برنامه را به یکی از محبوب ترین اپلیکیشن های آلارم تبدیل کرده است .

alireza بازدید : 56 سه شنبه 20 تیر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Alarm Clock نرم افزاری است برای آنانکه می خواهند تنظمیات مختلفی را برای دوره های زمانی متفاوت به منظور به صدا در آمدن زنگ هشدار داشته باشند . این اپلیکشن به شما کمک می کند تا بینهایت آلارم را که به هیچ وجه بر روی دیگر‌ آلارم ها تاثیر نمی گذارند ایجاد نمایید . از جمله ویژگی های کاربردی این برنامه امکان دسترسی به ابزارهای مورد نظر توسط ویجیت هایی است که می توانند بر روی هوم اسکریمن شما قرار گیرند .

افزون بر این شما می تواند با تنظیم یکی از متد های :

- استفاده از دکمه های کاهش و افزایش حجم صدا
- استفاده از صفحه نمایش
- تکان دادن دستگاه
- حل کردن مسئله ساده ریاضی
- گذر کردن دوره زمانی تعیین شده

اقدام به خاموش کردن صدای هشدار نمایید .

alireza بازدید : 54 چهارشنبه 31 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Alarm Clock Tokiko تنها یک زنگ هشدار معمولی نیست بلکه یک ساعت دیواری زنگی نیز می باشد .
افزون بر این یکی از ویژگی های منحصر به فرد Alarm Clock Tokiko امکان ایجاد یک گروه از زنگ های هشدار تنها با یک بار انجام تنظیمات می باشد .

 

برخی از ویژگی ها :
- تنظیم کد برای قطع کردن زنگ هشدار
- تنظیم زمان تنفس بین زنگ هایی که نواخته می شود

alireza بازدید : 56 جمعه 26 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

مبارز خود را انتخاب کرده و او را برای بر پیروزی در نبردهای سهمگین راهنمایی کنید . شهر Hallemot به دست نیروی شیطانی Asterion افتاده است و تنها شما هستید که امکان باز پس گیری شهر را از چنگال این جادوگر بد سرشت دارید .

برای پیروزی در Cardinal Quest به سمت دشمنان رفته و با آنها درگیر شوید یا از قدرت جادویی خود برای شکست آنان بهره بجویید .

alireza بازدید : 61 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

ZenAlarm Pro بهترین و جالبترین نرم افزار هشدار در سال ۲۰۱۲ می باشد که با تکیه به هدف خود توانسته است به این جایگاه دست پیدا کند و این هدف چیزی جز ” خواب بهتر برای داشتن یک روز بهتر “‌ نیست .
این برنامه با پشخ صداهای ملایم شما را به یک خواب راحت و آرام خواهد برد ؛ صداهایی مانند امواج دریا ، بارش آرام و سوختن آتش در بین هیزم و … خوابی رویایی را برایتان به ارمغان می آورد . برای بیدار شدن نیز این اپلیکیشن با پخش صداهای افزایشی که از حجم صوتی بسیار کم شروع شده تا به ناگاه از خواب بیدار نشده و پریشانی های معمول را نداشته باشید .

alireza بازدید : 62 جمعه 19 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید یک بازی منحصر به فرد نینجایی را در اندروید خود تجربه کنید Ninjaken را از دست ندهید . در این بازی سوپرفان می بایست با کنترلر خاصش به اشیای دو رنگ با دو دکمه متفاوت حمله ببرید . با بهره گیری از دو حرکت نینجایی Onek Shuriken و Shinji Tatsumaki به سوی دشمنان بروید

alireza بازدید : 59 جمعه 05 خرداد 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Hybris یک مفهوم یونانی است که می تواند به عنوان غرور بیش از حد و تکبر معنی شود . بازی پیش رو داستان یک رزمنده قدرتمند و البته مغرور است که می خواهد قدم در مسابقات خطرناکی گذاشته و سلاح های مختلف و اشیای جادویی کشف کند . این بازی بسیار زیبا که از گرافیک HD سه بعدی برخوردار است در ۸ مرحله کلی و ۴۸ زیر مرحله انجام خواهد پذیرفت .

ویژگی ها :
- ۵۰ گونه دشمن مختلف
- افکت های تصویری مختلف
- سلاح های گوناگون
- و …

alireza بازدید : 148 یکشنبه 17 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Fighting Tiger یک بازی رزمی ۳ بعدی بسیار زیباست که برای اندروید طراحی شده است . شما Gin یک ماشین جنگ هستید و عاجزانه می خواهید گروه خود را ترک کنید اما آنها ایده ی دیگری دارند د . شما می بایست برای نامزد و زندگی تان بجنگید که در صورت دیر جنبیدن ممکن است همه چیز را از دست بدهید .

ویژگی ها :

- استایل مسابقات رزمی نظیر لیبرال و باجی کونگ فو .
- صفحه های احساسی بسیار زیبا
- امکان انتخاب سلاح های مختلف با قابلیت های متفاوت

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 136
  • آی پی دیروز : 87
  • بازدید امروز : 273
  • باردید دیروز : 441
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 2,369
  • بازدید ماه : 1,740
  • بازدید سال : 52,829
  • بازدید کلی : 342,290