loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 87 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Fligh-View

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

FlightView Elite FlightTracker یک برنامه پیگیری پرواز است که از معتبرترین منابع برای جمع‌آوری اطلاعات خود استفاده می‌کند. با استفاده از این برنامه می‌توانید هواپیماهای درحال پرواز و پروازهای آینده را ردیابی کنید، زمان ورود و خروج پروازها را ببینید و از تأخیرها و کنسلی‌ها باخبر شوید.

ویژگی‌ها:

نمایش پیش‌بینی وضع هوا در طول ۷ روز آینده

نمایش مسیر پرواز بر روی نقشه

اضافه کردن یادداشت به پروازها

به اشتراک گذاری اطلاعات پرواز

alireza بازدید : 82 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Dracula-5 

پیش نیاز : اندروید ۳٫۰ و بالاتر

 در بازگشت به متروپولیتین موزه هنر ، الن توانست درنهایت پرتره ی دراکولایی که در استانبول بود را بازگرداند اما به طور شگفت انگیزی در اولین شب ورود به نیویورک ، این اثر به سرقت برده شد . الن در راهی که پیش به سوی یافتن اثری از دزد گرفت به اطلاعاتی جدید درباره سایه های اژدها دست پیدا نمود که او را در مسیر ماجراجویی هایی شگفت انگیز قرار داده اند . اگر می خواهید به او در پی بردن حقیقت کمک کنید پیشنهاد می کنیم بازی Dracula 5: The Blood Legacy HD را از دست ندهید .

ویژگی های کلیدی :

- پازل های منحصر به فرد
- گرافیک و فیلم های HD
- بهره گیری از افکت های صوتی بی نظیر
- و …

 

alireza بازدید : 100 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Hera-Theme

پیش نیاز: اندروید ۴٫۱ و بالاتر

Project Hera Launcher Theme ایده تم جدید برای اندروید است که از طرح‌هایی که از نسخه جدید اندروید لو رفته است ، الهام گرفته شده. با استفاده از این تم ظاهری جدید به دستگاه اندرویدی خود بدهید.

ویژگی‌ها:

اعمال خودکار تم برای لانچر مورد علاقه شما

جست و جوی داخلی به همراه دسته بندی موضوعی برای سرعت بیشتر

بیش از ۴۵۰ طرح جدید که در آینده بیشتر هم خواهد شد

۱۹۰۰ آیکون طراحس شده به سبک ساده‌گرایانه

آیکون‌های با رزولوشن ۱۹۲px

38 والپیپر با طرح‌های زیبا و رنگارنگ

alireza بازدید : 91 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Go-Away

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

در بازی Go Away! Horrorland Mansion امشب شما مهمان ویژه خانه ارواح در تپه وحشت هستید، خود را برای مواجه شدن با تعدادی موجود کنجکاو آماده کنید! در بزنید، زنگ خانه را به صدا درآورید تا ساکنان مرموز این خانه دیوانه را ملاقات کنید. واکنش‌های جالب روح، خون‌آشام، گرگ نما و جادوگر را ببینید، در این بازی تعداد زیادی انیمیشن وجود دارد که شما را سرگرم خواهد کرد. می‌توانید با اذیت کردن هیولاها چیزهای بامزه‌ای مانند چوب جادو، نمایشنامه، اعضای بدن فرانکشتاین و چیزهای دیگری دریافت کنید.

 

 

alireza بازدید : 92 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mussoumano-Game

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

در بازی Mussoumano Game دختران ماسومانو توسط دشمنانش که از او متنفر هستند، ربوده شده‌اند. این اتفاق زمانی رخ داده که او در حال انجام بازی ویدیویی بوده است! او از غم از دست دادن عزیزانش بسیار آشفته می‌شود و به دنبال دشمنانش می‌افتد تا از آنها انتقام بگیرد و عزیزانش را نجات دهد. به ماسمومانو و شتر مسلحش ملحق شوید تا در این ماجراجویی بامزه بتواند دخترانش را پیدا کند و آنها را از چنگال دشمنانش نجات دهد.

alireza بازدید : 79 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Tricky-Snowboard-3d

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰ و بالاتر

زمستان فرا رسیده است و شما اسکی باز هستید، بیایید حرکات نمایشی هوایی انجام دهیم. در بازی TRICKY SNOWBOARD 3D! در نقش یک اسکی باز حرفه‌ای بازی کنید و با استفاده از حرکت‌های نمایشی جالب سعی کنید به مدال طلا دست پیدا کنید. می‌توانید با بازیکنان در سرتاسر دنیا نیز به رقابت بپردازید. نحوه بازی بسیار ساده است، برای رد کردن موانع باید دستگاه را به چپ و راست کج کنید. انگشت خود را به سمت چپ و راست بکشید تا پیچ ها را رد کنید و با کشیدن انگشت به بالا می‌توانید بپرید. لازم به ذکر است زبان منوی این بازی چینی می باشد !

alireza بازدید : 70 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Runtastic PRO

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید به تناسب اندام برسید پیشنهاد می کنیم که حتما از نرم افزار Runtastic PRO استفاده کنید . به کمک جی پی اس می توانید فعالیت های خود را در هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی مشاهده نمایید . این برنامه قادر خواهد بود میزان سرعت ، مسافت و مقدار انرژی مصرف شده را برای شما محاسبه کند . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برچسب گذاری جغرافیایی ، آموزش های متعدد ، نمایش سرعت هنگام دوچرخه سواری و رابط کاربری فوق العاده شیک آن اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

بهبود طراحی

alireza بازدید : 122 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Maps With Me Pro, Offline Map

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Maps With Me Pro, Offline Map این امکان را به شما می دهد تا به آسانی به نقشه های کشورهای جهان دسترسی داشته و آن ها را در اسمارت فون اندرویدی خود نگاه دارید . دیگر نیازی نیست برای پیدا کردن نقشه شهر مورد نظر خود اینترنت را روشن کنید ، بلکه تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی نصب نموده و سپس نقشه ها را دانلود نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به امکان اشتراک گذاری موقعیت فعلی ، وجود نقشه سه بعدی شهر ها و دسترسی به نقشه ها بدون اتصال به اینترنت اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

سازگاری کامل با کیت کت

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

alireza بازدید : 98 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

First-Person-Tennis

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

First Person Tennis World Tour تنها بازی ویدیویی تنیس در جهان است که برای زاویه دید اول شخص طراحی شده تا تجربه‌ای واقع‌گرایانه را به شما ارائه کند. با استفاده از فورهند و بک هند های قوی سعی کنید تورنومنت را از آن خود کنید. می‌توانید تعداد ست‌ها در هر مسابقه و درجه سختی بازی را مشخص کنید و قدرت ضربه خود را با لرزش احساس کنید، با دنبال کردن توپ، ضربه‌ها دیدنی‌تر خواهند شد! در این بازی ۱۳ تورنومنت وجود دارد، سعی کنید در همه آنها برنده شوید. می‌توانید از بین ۵ نوع زمین مختلف چمن، خاک، کارپت، سخت و سالنی یکی را برای بازی انتخاب کنید.

alireza بازدید : 116 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Paper-Artist

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه Paper Artist عکس‌های خود را به آثار هنری شخصی تبدیل کنید، استفاده از این برنامه آسان است و با استفاده از آن هرکسی می‌تواند یک هنرمند باشد! باور نخواهید کرد که خاطرات شما چگونه به آثاری منحصر به فرد و خاص تبدیل می‌شوند.

ویژگی‌ها:

بیش از ۳۰ سبک هنری برای تبدیل

انتخاب عکس از گالری و یا عکس گرفتنبا دوربین

نقاشی با استفاده از قلم‌مو برای ایجاد افکت‌های زیبا

نوشتن با استفاده از قلم

اضافه کردن قاب

alireza بازدید : 66 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Paper-Artist

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه Paper Artist عکس‌های خود را به آثار هنری شخصی تبدیل کنید، استفاده از این برنامه آسان است و با استفاده از آن هرکسی می‌تواند یک هنرمند باشد! باور نخواهید کرد که خاطرات شما چگونه به آثاری منحصر به فرد و خاص تبدیل می‌شوند.

ویژگی‌ها:

بیش از ۳۰ سبک هنری برای تبدیل

انتخاب عکس از گالری و یا عکس گرفتنبا دوربین

نقاشی با استفاده از قلم‌مو برای ایجاد افکت‌های زیبا

نوشتن با استفاده از قلم

اضافه کردن قاب

alireza بازدید : 72 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

google-Keep

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

نرم افزار Google Keep به شما کمک می کند تا به راحتی یادداشت برداری کنید . هرچیزی را که به خاطر می آورید را یادداشت کرده و سپس آن ها را برای همیشه مرور کنید . مطالب مهم را یادداشت نموده  و در مواقع ضروری از آن ها استفاده نمایید . از قابلیت اصلی این برنامه می توان به وجود رابط کاربری شیک ، نوشتن روی تصاویر ، یادداشت برداری صوتی ، سازگاری کامل با تبلت ها و وجود ویدجت اختصاصی اشاره داشت .

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات جزئی

اضافه کردن متن به عکس

وجود آیتم های جدید

alireza بازدید : 54 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

IFTTT

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

به اینترنت اجازه دهید برای شما کار کند ! نرم افزار IFTTT  به صورت کاملا اتوماتیک گوشی شما را مدیریت می کند . دستورالعمل های مورد نظر خود را در اختیار سرویس های وب قرار دهید . به عنوان مثال اگر می خواهید عکس خود را در شبکه های اجتماعی آپلود کنید دیگر نیاز نیست وارد شبکه اجتماعی مورد نظر شده و عکس را انتخاب کنید ، بلکه تنها کافی است این اپلیکیشن را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس این دستورالعمل را وارد نمایید . به شما کاربران عزیز اندرویدها پیشنهاد می کنیم که حتما از این برنامه استفاده نمایید .

تغییرات نسخه اخیر :

بهبود فرآیند همگام سازی

رفع برخی باگ ها

alireza بازدید : 83 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Mines of Mars Scifi Mining RPG

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

برخی از افراد هنوز مشکوک به این هستند که مریخ یک بار پناهگای برای بشریت بوده است ! یک دلیل وجود داشته که این دلیل هرگز پیدا نشده است . توضیحات فوق مربوط به بازی Mines of Mars Scifi Mining RPG می باشند . سلاح های خود را برداشته و در سیاره مریخ به کاوش بپردازید . اما دقت داشته باشید که شما در این سیاره تنها نیستید ، بلکه دشمنان متعددی هم در این سیاره وجود داشته که بایستی آن ها را نابود کنید .

تغییرات نسخه اخیر:

اضافه شدن سلاح های بیشتر

اضافه شدن دفترچه راهنما

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد بازی

alireza بازدید : 195 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

Jixi-Pix-Software

پیش نیاز: اندروید ۴٫۰ و بالاتر

با استفاده از برنامه PhotoArtista – Oil می‌توانید عکس‌هایتان را به شاهکارهای نقاشی رنگ روغن تبدیل کنید. لازم نیست شما کاری را انحام دهید، این برنامه به صورت خودکار و در مدت زمان کوتاهی کار تبدیل را انحام می‌دهد، کافیست عکس را انتخاب کنید، یک سبک نقاشی را مشخص کنید و آن را اعمال کنید.

ویژگی‌ها:

دارای سبک‌های روغن و امپرسیونیسم

قایلیت تنظیم تمامی جنبه‌ها از جمله اندازه قلم مو، رنگ، تون، بافت بوم و رنگ بوم

افکت‌های نوری هنری

پشتیبانی از عکس‌های رزولوشن بالا

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 1,433
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,987
  • بازدید ماه : 9,439
  • بازدید سال : 60,528
  • بازدید کلی : 349,989