loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 59 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Text-+

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 نرم افزار extPlus Free Text + Calls این امکان را به شما می دهد تا به آسانی به دوستان خود پیامک و متن ارسال کنید . با استفاده از این برنامه می توانید در هزینه های مکالمات خود صرفه جویی کنید . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان برقراری تماس و پیامک رایگان اشاره داشت . کیفیت مکالمات به صورت اچ دی بوده و به شما این امکان را می دهد تا با خیال آسوده با دوستان خود صحبت نمایید . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه از سرویس های ۳G و ۴G جهت اتصال پشتیبانی می کند .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال پیامک به صورت گروهی

برقراری تماس رایگان با دوستان

برقراری تماس داخلی ارزان

ارسال پیامک رایگان

 

تغییرات نسخه اخیر:

پیمایش سریع تر و روان تر

رفع برخی اشکالات جزئی

alireza بازدید : 51 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

WeChat

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 بدون شک مسنجرهای متعددی برای سیستم عامل اندروید وجود دارد . ما در این پست قصد داریم تا شما را با یکی از محبوب ترین و قدرتمند ترین مسنجر های تولید شده برای دستگاه های اندرویدی به نام WeChat آشنا کنیم . این مسنجر تا به اکنون بیش از ۳۰۰ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است ! نرم افزار WeChat برای تمامی سیستم عامل های موجود در دنیا نظیر اندروید ، اپل ، ویندوز ، ویندوز فون ، لینوکس و … ارائه شده است . شما با استفاده از آن می توانید با دوستان خود ارتباط داشته و به آسانی با آن ها چت کنید . برای افزودن مخاطبین تنها کافی است گوشی اندرویدی خود را تکان دهید ، در آن صورت مخاطبین متعددی به لیست اضافه خواهند شد . ارسال پیام صوتی و تصویری یکی از بارزترین ویژگی های این برنامه محسوب می شود . از قابلیت اصلی این اپلیکیشن می توان به امکان به اشتراک گذاری تصاویر ، موزیک و فیلم ها با دوستان اشاره داشت . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این نرم افزار را بر روی اسمارت فون اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

برقراری ارتباط آسان با دوستان و آشنایان

افزودن مخاطبین با تکان دادن گوشی

ارسال عکس و فیلم به دوستان

بحث و تبادل نظر با مخاطبین

 

تغییرات نسخه اخیر:

رفع مشکلات مربوط به پیام های صوتی

اضافه کردن مخاطبین نزدیک شما

رفع برخی از اشکالات جزئی

alireza بازدید : 53 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Kik Messenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

 مسنجر Kik Messenger  بیش از ۵۰ میلیون طرفدار در سراسر جهان دارد . با این اپیلیکشن می توانید به آسانی با دوستان خود ارتباط برقرار کرده و با آن ها چت کنید . این مسنجر بسیار سریع ، صاف و هوشمند است و مطمئنا مورد رضایت شما کاربران عزیز خواهد بود . تنها کافی است این برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده و سپس دوستانتان را در این مسنجر پیدا کنید . لازم به ذکر است که این نرم افزار به صورت کامل از حریم خصوصی گوشی شما محافظت خواهد کرد .

ویژگی های اصلی:

به اشتراک گذاری عکس ها با دوستان

حافظت از حریم خصوصی

سرعت بسیار خوب نرم افزار

رابط کاربری بسیار شیک

امکان چت با دوستان

تغییرات نسخه اخیر:

در دسترس بودن راه های جدید برای اشتراک گذاری عکس و فیلم

رفع برخی اشکالات جزئی

ارتقا رابط کاربری نرم افزار

alireza بازدید : 54 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Skype - free IM & video calls

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با نرم افزار Skype – free IM & video calls به آسانی قادر خواهید بود تا با دوستان و خانواده خود ارتباط برقرار  کرده و با آن ها به صورت تصویری چت کنید . امروزه میلیون ها نفر از این اپیلیکشن استفاده می کنند . در یک لحظه می توانید دوستان و آشنایان خود را در این شبکه پیدا کرده و با آن ها هماهنگ سازی  کنید . تنها کافی است برنامه را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نموده تا خودتان متوجه کارایی آن بشوید . اگر می خواهید که که با سرعت اینترنت معمولی ،  یک چت تصویری بدون قطع تصویر داشته باشید ، بدون شک اسکایپ بهترین گزینه خواهد بود . اگر مایل باشید ، می توانید چت تصویری را ضبط کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

ویژگی های اصلی:

یافتن دوستان و خانواده در شبکه اسکایپ

برقراری چت تصویری با دوستان

برقراری چت صوتی با دوستان

بیش از ۲۵۰ میلیون کاربر

ضبط پیام های تصویری

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود عملکرد نرم افزار

رفع برخی اشکالات

alireza بازدید : 58 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

WhatsApp Messenger

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

در این پست قصد معرفی یکی از بهترین و پرطرفدار ترین مسنجرها  به نام WhatsApp Messenger  را به شما کاربران عزیز داریم . می توانید با استفاده از Wifi و ۳G به این نرم افزار متصل شوید . این اپیلیکشن بهترین نرم افزار ارسال و دریافت پیامک متنی می باشد . اگر مایل باشد ، می توانید به صورت گروهی با دوستان خود چت کرده و عکس ها ، موزیک و فیلم ها را با آن به اشتراک بگذارید . از قابلیت های اصلی این برنامه می توان به امکان ارسال پیامک های متنی ، یادداشت صوتی ، ارسال تصاویر و ویدیو اشاره داشت .

ویژگی های اصلی:

امکان ارسال پیامک های رایگان

رابط کاربری بسیار زیبا

ارسال پیامک های متنی

فرستادن فایل ویدیویی

اتصال با wifi/3G

 

تغییرات نسخه اخیر:

پشتیبانی از چت گروهی محدود به ۵۰ نفر

به روز رسانی رابط کاربری

پشتیبانی از زبان های جدید

رفع برخی اشکالات

alireza بازدید : 58 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Pure messenger widget

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Pure Messenger Widget نرم افزاری است که می توانید با آن، ویدجت های چت خود را در صفحه نمایش قرار دهید. این نرم افزار، آخرین ویدجت چت در فیسبوک، یاهو، جیمیل و پیامک های شما را در صفحه نمایش قرار می دهد تا به آسانی به آن ها دسترسی داشته باشید. همچنین می توانید از  آخرین رویدادهایی که از جمله اطلاعات تماس و پیامک و چت خصوصی می باشد  باخبر شوید.  قابل توجه است که امتیاز این نرم افزار در فروشگاه گوگل پلی ۴٫۲ می باشد

ویژگی های اصلی:

در دسترس بودن پوسته های متعدد

ویدجت تویتر و فیسبوک

جیمیل و پیامک

مدیریت ویدجت های متعدد

طرح بندی های متعدد

alireza بازدید : 54 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Threema

پیش نیاز : اندروید ۴٫۰ و بالاتر

اگر به دنبال برنامه پیامکی می گردید که بتواند یک فضای ایمن برای تبادل پیغام های شما فراهم آورد بی شک یکی از برترین گزینه هایی که در پیش روی دارید Threema می باشد . به منظور افزایش سطح امنیت نرم افزار تمامی اطلاعات بر روی یک سرور ذخیره می گردند که امکان هر گونه دسترسی را از افرادی که تنها به اندروید شما دسترسی دارند سلب می کند .

ویژگی ها :
- امکان ارسال تصویر و ویدیو
- همگام سازی مخاطبین
- اشتراک گذاری موقعیت مکانی با بهره گیری از GPS بر روی نقشه
- و …

alireza بازدید : 46 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Im+pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ به بالا

IM+ Pro یک مسنجر بسیار قدرتمند  میباشد که این امکان را به شما میدهد تا از تمام امکانات یک مسنجر از جمله فیس بوک ، اسکایپ ، MSN/لایو مسنجر ، گوگل تاک ، یاهو ، Jabber  و… استفاده کنید و با دوستان خود به گفتگو بپردازید . مسنجر +IM تمامی انتظارات شما را از یک نرم افزار مسنجر برآورده می کند. از جمله ویژگی های این نسخه از نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

- مصرف باتری گوشی به حداقل رسیده شده است

- پیام های ارسالی در صورت قطع ارتباط اینترنت در صف انتظار قرار می گیرند.

- چند سرویس دهنده جدید اضافه شده.

- امکان گذاشتن پسورد ورود برای نرم افزار فراهم شده.

- مخاطبین می توانند در گروه هایی بر اساس اکانت ها دسته بندی شوند.

- گزینه مرتب سازی و گروه بندی.

-  پشتیبانی از شکلک ها.

- اضافه شدن خدمات جدید MeinVZ و Gadu-Gadu.

- بهینه شده برای استفاده در اسمارت فون ها و تبلت ها .

- اضافه شدن حالت خواب و مواردی دیگر از ویژگی های این مسنجر می باشد.

alireza بازدید : 72 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Palringo Group

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

- آیا مایلید به صورت رایگان با دوستان خود گفتگو نمایید؟
- آیا مایلید در فضای مجازی به صورت گروهی با دوستان خود گفتگو نمایید؟
برنامه  Palringo Group Messenger Premium یک مسنجر حرفه ای اندروید است که با استفاده از طراحی زیبا خود در نظر دارد محیطی سالم برای گفتگو شما با دوستانتان ایجاد نماید. این برنامه با دارا بودن پیش از  ۳۵۰٫۰۰۰ گروه برای چت و به اشتراک گذاشتن عقاید قادر است شما را با فرهنگ های گوناگون جهان آشنا سازد. افزون براین کیفیت بالای مکالمه صوتی در این برنامه می تواند تحسین برانگیز است .

ویژگی های کلیدی  :
- امکان چت گروهی
- گفتگو خصوصی با دوستان
- ارسال پیام صوتی و تصویری

alireza بازدید : 54 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

IM+-Pro

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 IM+ Pro نرم افزاری است حرفه ای و کامل که می تواند تمامی نیازهای پیغام رسانی شما را برطرف سازد . این اپلیکیشن قادر است به سادگی اس ام اس های بین برنامه ای ( دو فرد که از این نرم افزار بهره مند هستند ) ارسال نموده و یا اقدام به ارسال پیام های صوتی و یا حتی تصویری برایتان نماید . افزون بر موارد یاد شده قابلیت گپ زدن با کاربران فیس بوک ، گوگل تاک ، یاهو ، AIM ، مای اسپیس ، یادنکس و … به صورت همزمان برایتا فراهم خواهد بود . محیط کاربری این نرم افزار برای هر دو گروه کاربران اندروید چه تبلت ها و چه اسمارت فون ها بهینه سازی شده است .

ویژگی های کلیدی :
- نمایش تاریخچه چت
- امکان استفاده از چندین اکانت برای سرویس های مختلف
- نمایش پیغام هنگام تایپ کردن فرد مقابل تان
- استفاده از صداهای مختلف برای پیغام های دریافتی

alireza بازدید : 75 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

Trillian-Pro

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Trillian یک نرم افزار پیغام رسان با قابلیت ارسال عکس و پیغام های متنی می باشد که با دارا بودن طیف وسیعی از کاربران در سیستم عامل های مختلف نظیر ویندوز ، مک ، وب و البته اندروید می تواند شما را در هر جایی که هستید به دوستانتان متصل کند . افزون بر این اگر می خواهید هزینه های ارسال پیامک خود را کاهش دهید می توانید از این برنامه برای ارسال پیام های بین Trillian در دستگاه های اندروید استفاده کنید .

alireza بازدید : 48 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Beejive IM – Instant Messenger نرم افزاری است بسیار مفید و کاربردی برای ارسال IM و چت در سرویس های  AIM, Yahoo, GTalk, MySpace, Jabber, Facebook, MSN به صورت همزمان .
با داشتن این اپلیکیشن دیگر مهم نیست کجا هستید چرا که در هر مکان و زمان می توانید با دوستان خود به گپ و گفت مشغول شوید .
از جمله امکانات مهم این برنامه قابلیت سوییچ خودکار بین اینترنت وایرلس و اینترنت سیم کارت شما می باشد . به طور مثال در خانه یا محل کار از با استفاده از وایرلس به اینترنت متصل بوده و چت می کنید . به ناگاه کاری پیش آمده و از محدوده تحت پوشش شبکه بیسیم خارج می شود . اینجاست که Beejive IM – Instant Messenger با سوییخ خودکار به شبکه موبایل از قطع شدن ارتباط شما جلوگیری می کند .
از دیگر امکانات این برنامه که باعث می شود از گونه های مشابه دل بکنید محیط کاربری بسیار ساده اما جذاب آن می باشد . ارسال و دریافت فایل شامل اسناد ، تصاویر و صداها سایر قابلیت های این برنامه را تشکیل می دهند .

alireza بازدید : 53 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Beejive IM نرم افزاری است بسیار کاربردی و مفید که می توانید از آن به عنوان برنامه پیغام رسان سرویس های چت یاهو ، ICQ ، گوگل تاک ، فیس بوک و MSN استفاده نمایید . با داشتن این اپلیکیشن می توانید هر کجا که هستید با دوستان خود که از هر سرویس مسنجری که استفاده می کنند چت کنید . پشتیبانی این برنامه از انواع کانکشن های cellular و wifi شما را قادر می سازد در هر نقطه ای که هستید بتوانید ارتباط خود با دوستانتان را حفظ کنید .

alireza بازدید : 52 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

اگر می خواهید همانند برنامه Talk که به صورت پیش فرض بر روی گوشی های اندرویدی قرار دارد و می توان با استفاده از ان به چت کردن با اکانت های گوگل پرداخت این بار چت یاهو را تجربه کنید کافیست نرم افزار Yahoo! Messenger  را از اندرویدها دانلود کنید . این اپلیکیشن ، سریعترین و هوشمندترین نسخه ای است که تا کنون برای استفاده از یاهو مسنجر برای اندروید ساخته شده است . از قابلیت های این نرم افزار می توان به مکالمه صوتی و تصویری رایگان ، ارسال اس ام اس های بین المللی رایگان ، شیر کردن تصاوویر و ویدیو ها و همچنین چت کردن با دوستان در فیس بوک اشاره نمود .

توجه داشته باشید برای استفاده از قابلیت تماس های صوتی و تصویری ، می بایست پس از نصب نرم افزار پلاگین هایی که برای موارد یاده شده طراحی گردیده اند را نصب نمایید .

alireza بازدید : 49 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۵ و بالاتر

MSN Messenger یک سرویس تحت وب مایکروسافت است که به شما امکاناتی نظیر چت ، ارسال فایل ،  چت گروهی ، مکالمه و پیغام های آفلاین می دهد . اگر شما از این سرویس استفاده می کنید حتما برایتان جالب خواهد بود اگر بدانید که نرم افزار MSN Messenger: Mercury Donate که برای اندروید طراحی شده است می تواند بیشتر امکاناتی را که نسخه کامپیوتری این نرم افزار داراست بر روی اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما در اختیارتان قرار دهد .

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 93
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 1,425
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,979
  • بازدید ماه : 9,431
  • بازدید سال : 60,520
  • بازدید کلی : 349,981