loading...
بروزترین سایت بازیها و نرم افزارهای آندروید
alireza بازدید : 60 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Sleipnir Mobile – Web Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

با استفاده از مرورگر اینترنتی Sleipnir Mobile – Web Browser می توانید ساعات خوشی را در اینترنت داشته باشید ! اگر در انتخاب مرورگر اینترنت برای اسمارت فون اندرویدی خود با مشکل مواجه هستید ، بدون شک این اپیلیکشن را از وبسایت اندرویدها دریافت کنید . طراحی این مرورگر بسیار زیبا بودن و مطمئنا موجب خوشحالی شما کاربران عزیز خواهد شد . همچنین باید توجه داشت که دانلود منیجر نصب شده در این برنامه ، بسیار قوی بوده و قابلیت دریافت چندین فایل از اینترنت را به صورت همزمان دارد

ویژگی های اصلی:

رابط کاربری بسیار شیک

باز کردن صفحه های نامحدود

پشتیبانی از فیسبوک و تویتر

مدیریت آسان بوکمارک ها

امکان جستجو در صفحات

 

تغییرات نسخه اخیر:

فعال/غیر فعال کردن حالت شب

فعال/غیر فعال کردن چرخش صفحه نمایش

alireza بازدید : 78 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Firefox Browser for Android

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

Firefox Browser for Android  یکی از بهترین و پرسرعت ترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. فایرفاکس از حریم خصوصی شما به شدت محافظت می کند و در برابر هکر های اینترنتی بسیار مقاوم است. شما می توانید صفحات متعددی را با این نرم افزار باز کنید. بدون شک فایرفاکس بهترین مرورگر اندروید می باشد. قابل توجه است که از قابلیت اصلی این نرم افزار می توان به ایمن بودن و پر سرعت بودن مرورگر اشاره کرد.

ویژگی های اصلی:

حفاظت از حریم خصوصی

سرعت بالای مرورگر

سفارشی سازی فایرفاکس

امنیت بسیار بالا

بوکمارک های متعدد

هنگام سازی بسیار آسان

alireza بازدید : 68 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Dolphin Browser

پیش نیاز: اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Dolphin Browser یکی از بهترین و پرطرفدارترین مرورگر های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد. این نرم افزار تا به اکنون بیش از ۸۰،۰۰۰،۰۰۰ بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است و در گوگل پلی امتیاز ۴٫۷ را به خود اختصاص داده است. می توانید به آسانی با این مرورگر کار کنید. رابط کاربری این نرم افزار, زبانزد کاربران است. شما می توانید مطالب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کنترل حرکات از از ویژگی اصلی این مرورگر می باشد.

ویژگی های اصلی:

کنترل حرکات

پینچ زوم حرفه ای

رابط کاربری بسیار زیبا

امکان گذاشتن رمز عبور

قرار دادن ویدجت های علاقه مندی

به اشتراک گذاشتن مطالب

alireza بازدید : 80 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

UC-Browser-for-Android

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

UC Browser for Android سریعترین و هوشمندترین نرم افزار مرور وب برای اندروید می باشد که با سرعت بالای خود می تواند تجربه ای جدید را هنگام کاوش در صفحات وب برای تان ایجاد کند . دارا بودن کانفیگ های مختلف به شما کمک می کند بتوانید محیط وبگردی تان را مطابق با نیازها و سلیقه خود شخصی سازی نموده و البته با بهره گیری از سیستم فشرده سازی پیشرفته ، بهای کمتری را برای تماشای سایت های مورد علاقه تان بپردازید . انتخاب شدن توسط ۳۰۰ میلیون نفر در سرتاسر جهان قطعا اتفاقی نبوده است و امکانات و البته کیفیت بالای یو سی براوز دلیل این اقبال بوده است .

ویژگی های کلیدی :
- بهره گیری از دانلود منیجر داخلی پایدار با سرعت بالا و امکان مدیریت کردن فایلها
- اشتراک گذاری محتوای صفحات دلخواه شما در شبکه های اجتماعی تنها با یک کلیک
- پشتیبانی از مولتی تاچ
- قابلیت خواندن سریع فید های RSS
- حالت شب برای مشاهده صفحات بدون آسیب رساندن به چشم ها شما
- پر کردن خودکار آدرس ها و کلمات هنگام تایپ کردن بخشی از آنها در نوار آدرس
- و …

alireza بازدید : 51 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Maxthon Android Web Browser

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر
مرورگرهوشمند Maxthon Android Web Browser با امنیت و سرعت بالای خود جستجو در فضای مجازی را برای شما آسان می کند. این برنامه که برای اندروید,PC, iPhone, iPad, iTouch, iMac, MacBook, Kindle Fire و Blackberry طراحی شده قادر است اطلاعات را از تلفن همراه یا رایانه لوحی شما به این دستگاه ها ارسال نماید.

نکته :
- برای ارسال اطلاعات هر دو دستگاه گیرنده و فرستنده داده ها باید داری حساب کاربری Maxthon باشند .
ویژگی ها
- مدیریت فایل ها
- پشتیبان گیری
- RSS Reader
 
alireza بازدید : 69 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Dolphin-Jetpack

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

Dolphin Jetpack سریع ترین نرم افزار رایگان اندروید برای مرور صفحات وب می باشد که از آمیختن حرفه ای نرم افزار Dolphin Browser و نیز موتور دلفین ایجاد شده است .
این برنامه که از آخرین تکنولوژی روز وب ، HTML5 به صورت کامل پشتیبانی می کند امکان رندر کردن بازی ها و اپلیکیشن های تحت وب را به بهترین گونه ممکن برایتان فراهم می آورد .
افزون بر این نسخه پیش رو دارای بهبودی های بسیار در GPU و JavaScript می باشد که تجربه ای بهتر را هنگام مرور سایت های مورد پسندتان به ارمغان می آورد . این نرم افزار حالت شب نیز به صورت کامل پشتیبانی کرده و می تواند نور صفحه را برای کار در محیط های کم نور برایتان فراهم آورد .

alireza بازدید : 53 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Opera-browser-beta

پیش نیاز : بستگی به دستگاه دارد .

اگر از اینترنت زیاد استفاده می کنید و دنبال راهی برای کاهش هزینه های وبگردی تان می گردید ،اگر می خواهید به سادگی موزیک ها و فیلم های مورد علاقه تان را دانلود کنید و اگر می خواهید جستجوی بهتری را تجربه نمایید پیشنهاد می کنیم از نرم افزار Opera browser برای مرور صفحات بهره بجویید .
این نرم افزار که از کاربری بسیار ساده ای برخوردار است به شما کمک می کند بتوانید صفحات وب را به سرعت و در کمترین زمان ممکن بارگذاری نموده و مشاهده کنید . با فعال سازی حالت Off-Road خواهید توانست هنگامی که تحت پوشش ۳G نیستید و یا به وای فای دسترسی ندارید با بهره گیری از فرمت فشرده سازی اپرا ، باز هم سرعتی بیشتر از آنچه سایرین دارند را برای خود به ارمغان آورید .
این اپلیکیشن همچنین دارای یک خبرخوان داخلی است که شما می توانید با استفاده از آن Feed سایت های مورد علاقه تان را دنبال کنید . دسترسی به سایت های مورد علاقه با استفاده از Speed Dial نیز کار را برای شما بسیار ساده نموده است .

alireza بازدید : 61 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Firefox-Beta

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

با Firefox Beta می توانید آخرین تغییرات انجام شده بر روی مرورگر محبوب فایرفاکس نظیر سطح عملکرد ، سفارشی سازی و تنظیمات امنیتی را پیش از ارایه نسخه بعدی فایرفاکس تست کنید . طراحان فایرفاکس با تلاش بسیار سعی در ایجاد نرم افزاری با کارایی های نسخه کامپیوتری برای دستگاه های تحت اندروید می باشند که شما می توانید با دانلود این نسخه به آنها در ایجاد اپلیکیشنی پایدارتر کمک کنید . از جمله مهمترین تغییرات صورت گرفته در این نسخه می توان به پشتیبانی از تم های مختلف و نیز کمتر شدن پیش نیاز سرعت پردازشگر از ۸۰۰ مگاهرتز به ۶۰۰ مگاهرتز اشاره نمود .

alireza بازدید : 83 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

SwiftKey Keyboard

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

 نرم افزار SwiftKey Keyboard یکی از بهترین و پرسرعت ترین کیبورد های تولید شده برای سیستم عامل اندروید می باشد . اگر به دنبال یک کیبورد متفاوت هستید ، به هیچ عنوان این کیبورد بسیار زیبا را از دست ندهید . این برنامه با پشتیبانی از زبان ۶۰ کشور به یکی از قدرتمند ترین کیبورد ها تبدیل شده است . تجربه تایپ سریعی را با استفاده از این کیبورد بر روی اسمارت فون اندرویدی خود داشته باشید . این اپلیکیشن به آسانی قادر است تا کلمه بعدی را برای شما پیش بینی کند . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این کیبورد قدرتمند و زیبا را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

پشتیبانی کامل از زبان فارسی

امکان پیش بینی کلمه بعدی

تایپ با سرعت بسیار بالا

پشتیبانی از ۶۰ زبان

 

تغییرات نسخه اخیر:

وجود تنظیمات جدید برای صفحه کلید های فیزیکی

پیش بینی متنی بهتر

alireza بازدید : 68 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Jelly-Bean-keyboard-PRO

پیش نیاز: اندروید ۱٫۵ و بالاتر

 اگر از کیبورد پیشفرض گوشی اندرویدی خود خسته شده اید ، ما نرم افزار Jelly Bean keyboard PRO  را به شما کاربران عزیز معرفی می کنیم . با این برنامه می توانید کیبورد نصب شده بر روی سیستم عامل اندروید ۴٫۱ را در اسمارت فون خود داشته باشید . این کیبورد از ۴۰ زبان زنده دنیا پشتیبانی کرده و شما می توانید هر زبانی را که دوست دارید بر روی آن قرار دهید . به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که حتما این کیبورد را بر روی گوشی اندرویدی خود نصب نمایید .

ویژگی های اصلی:

صفحه کلید اندروید ۴٫۱

پشتیبانی از ۴۰ زبان

تایپ آسان و سریع

تغییرات نسخه اخیر:

رفع برخی اشکالات

alireza بازدید : 78 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

External Keyboard Helper Pro

پیش نیاز: اندروید ۱٫۶ و بالاتر

- آیا مایلید از تمامی امکانات صفحه کلید رایانه در دستگاه  اندروید خود استفاده نمایید؟
برنامه External Keyboard Helper Pro به شما یاری می دهد متون دشواری که درآن ها از اعراب های گوناگون استفاده شده را تایپ نمایید و یا میانبر های کاربردی که در رایانه از آن استفاده می کنید را در دستگاه اندروید تان نیز بکار ببرید. این برنامه که امکان استفاده از صفحه کلید های رایانه در دستگاه اندروید برای شما فراهم می کند و شما می توانید با بهره گیری از صفحه کلید های بلوتوثی از تمامی امکانات این اپلیکشن بهرهمند شوید.
افزون براین از کیبرد های USB نیز می توان استفاده کرده البته این ویژگی فقط در برخی دستگاه های اندروید قابل اجرا می باشد.

میانبر ها
- ALT +M( بازکردن برنامه Google Maps)
- ALT + E( وارد کردن آدرس پست الکترونیکی)

زبان های قابل پشتیبانی
- فارسی،انگلیسی،عبری،فلاندی،اتریشی،فرانسوی و آلمانی

alireza بازدید : 50 چهارشنبه 12 مهر 1391 نظرات (0)

Instagram

پیش نیاز: اندروید ۲٫۲ و بالاتر

Instagram یک نرم افزار حرفه ای جهت افکت گذاری برای سیستم عامل اندروید می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید به آسانی افکت های متعددی بر روی عکس های خود قرار دهید. بیش از ۱۳۰ میلیون نفر در سراسر جهان، از این نرم افزار استفاده می کنند. از این پس می توانید عکس های خود را سفارشی تر و پر زرق و برق تر کنید.لازم به ذکر است که  قابلیت اصلی این نرم افزار به اشتراک گذاری عکس های ویرایش شده در شبکه های اجتماعی می باشد.

ویژگی های اصلی:

قابلیت به اشتراک گذاری عکس ها در شبکه های اجتماعی

ارسال نامحدود عکس

افزودن افکت های متعدد

فیلتر های سفارشی

 

alireza بازدید : 59 پنجشنبه 30 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

AppMonster Pro Backup Restore یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مدیریت اپلیکیشن های نصب شده بر روی اندروید می باشد . با داشتن این برنامه می توانید به سادگی نرم افزار های نصب شده بر روی دستگاه خود را مدیریت کنید . از جمله امکاناتی که این نرم افزار در اختیارتان قرار خواهد داد می توان به گرفتن بک آپ ، بازگردانی ، حذف ( uninstall ) و نصب ( install ) کردن از روی sd card و اشتراک گذاری برنامه ها اشاره نمود .
از مهم ترین ویژگی های این برنامه که باعث متمایز شدن آن با گونه های مشابه گردیده است عدم نیاز به دسترسی روت برای اجرای توابع است .

alireza بازدید : 52 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید خود را به یک نینجا Beat-jitsu تبدیل کنید ؟
در بازی بسیار زیبا می بایست نقش یک رزمی کار را بر عهده گرفته و برای رسیدن به استاد خود موانع را از پیش روی بردارید . بپرید ، این سو و آنسو رفته تک تک دشمنان را از بین ببرید .

ویژگی ها :
- بهینه شده برای Xperia Play
- 18 رمز نهفته
- گیم استایل منحصر به فدر
- پخش موزیک های بسیار زیبا

alireza بازدید : 50 دوشنبه 13 شهریور 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

بدون شک Visible Body 3D Anatomy Atlas برترین اطلس آناتومی بدن انسان می باشد که تا کنون برای اندروید ارایه شده است . در ساخت این مدل آناتومی از بیش از ۲۵۰۰ ساختار بدن انسان استفاده شده است که بیانگر میزان کامل بودنش می باشد .
استفاده از گرافیک بسیار زیبا در قالب محیط سه بعدی یکی از ویژگی های اساسی این برنامه بوده که تدریس و یادگیری آن را برای علاقه مندان و دانشجویان رشته های پزشکی بسیار ساده و البته دلچسب کرده است . یکی دیگر از این قابلیت ها امکان جستجو قسمت های مختلف بر اساس نام و دسترسی آسان تر به آناتومی ریز آنها می باشد که شما را در هر چه راحت تر کار کردن با این برنامه یاری خواهد نمود .

پیش نیاز دستگاه :
پردازشگر ۱ گیگاهرتز و بالاتر
۵۱۲ مگابایت رم و بالاتر
صفحه نمایش ۴۸۰×۸۰۰ و بالاتر

تعداد صفحات : 84

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1253
  • کل نظرات : 64
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 1,212
  • باردید دیروز : 394
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,766
  • بازدید ماه : 9,218
  • بازدید سال : 60,307
  • بازدید کلی : 349,768